برگزیده های پرشین تولز

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,923
لایک‌ها
7,461
محل سکونت
DEX
بله ژاپن بلژیک رو دیدم . فکر کنم 3-2 شد به نفع بلژیک اگه اشتباه نکنم . ولی همون تیمی که بلژیک به زور تونست اونو ببره ، جلوی ایران با کی‌روش ، خیلی راحت سه تا زد و رفت فینال!
همون ژاپنی که فوتبال الانش 20 سال از ما جلوتره ؛ چه با کیروش چه بی کیروش ! تیمی که یه زمانی کاگاوا رو تو دورتموند داشت و الانم کم لژیونر خوب نداره . مینامینو تو لیورپول،ناگاتومو تو گالاتاسارای،آبه تو بارسا و... رو داره .
کره هم فوتبالش مثل ژاپن از ما خیلییی جلوتره باید قبول کرد . کشوری که همیشه تو سطح اول فوتبال اروپا بازیکن داره . پارک جی سونگ یه زمانی تو منچستر و PSV بود . الانم سون و لی کانگ این رو توی تاتنهام و والنسیا داره . همون تیمی که حتی با کی‌روش ، به زور و با گل قوچان نژاد تونستیم شکستش بدیم تا برسیم به 2014 برزیل .
بحثم سر تعداد لژیونر و این حرفا نیست . بلکه فوتبالشون واقعا با فوتبال ما فرق داره . همین کره پرتغال رو تو 2018 راحت میبرد چون میتونست ولی ما نمیتونیم .( میتونستیم اگر طارمی اون توپو گل میکرد) چرا ؟ چون فوتبال فلسفه اش این نیست که هر تیمی جلوی هر تیمی فقط باید حمله کنه . تیم شهر خودمو مثال میزنم تا سوتفاهمی پیش نیاد . الان چرا تیم ضعیفی مثل ماشین سازی بنظرت دو سال پیش سپاهان رو توی اصفهان 3-0 برد ؟ یا امسال رفت و برگشت استقلال رو برد و با پرسپولیس مساوی کرد؟ تاکتیکش اینه : دفاع ، دفاع ، دفاع و ضدحمله .
ما انتقادمون از کی‌روش اینه که چرا تیمی با تاکتیک دفاع و ضدحمله ساخته؟
منتقدین گرامی کی‌روش و سردارآزمون میگن چرا جلوی پرتغال و اسپانیا اصلا حمله نمیکردیم و سردار خنثی شده بود؟ من هر وقت این جمله به ذهنم میرسه یاد صحنه جالب بازی آرژانتین-نیجریه میفتم که بازیکنای نیجریه مسی رو کاملا پرس کرده بوند .
مربیا یه جمله دارن که میگن : هوادارای فوتبال همش میخوان تیمشون پرهیجان و رو به جلو بازی کنه . حتی اگه آخرش به باخت تیم محبوبشون ختم بشه . ولی آخرش همه تقصیرهارو میندازن گردن مربی تیمشون !

منتقدین کی روش باید جواب این سوال ساده رو بدن!

امکاناتی که ژاپن داره ایا ایران داره ؟ که انتظار داریم مثل ژاپن باشیم !

قطر امکانات داد و سرمایه ریخت بعد بیست سال نتیجه اش دید !

ما هیچ پیشترفتی نداشتیم ! بدون هیچ پیشترفت بیای این عملکرد تو جام جهانی داشته باشی ! درواقع دو دوره حضور پشت سر هم ! این دستاوردش از دستاورد های ژاپن بیشتره !
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
به نظرم با توجه به اینکه امسال تمایلات سیاسیون به قهرمانی پرسپولیس بود و در همین جهت حمایت هایی هم شد و رقبا رو تضعیف کردند بهترین راه اینه که پرسپولیس رو به عنوان قهرمان اعلام کنند چون با این شرایط که حتی نمیتونن هر هفته تست از همه بگیرند خطرات خیلی بیشتره
واسه فصل آینده هم اگر قراره مثل این دو سال لیگ برگزار بشه با توجه به داستان کرونا همون اول فصل قهرمان مورد نظر رو اعلام کنند.
 

pedramoon

Registered User
تاریخ عضویت
20 مارس 2011
نوشته‌ها
106
لایک‌ها
53
هنوز به طور رسمی اعلام نشده تکلیف لیگ چی میشه؟
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
جالب بود

 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
خدا زنوزی رو خیر بده
تو این بی فوتبالی مصاحبه هاشو می خونم سرگرم می شم

تا الان اندازه 10 جلد کتاب مصاحبه کرده
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722
یادآوری

همدانی: وزیر ورزش گفت اسکوچیچ سرمربی استقلال شود، آبادان به هم می‌ریزد
۱۰ اسفند ۱۳۹۸
همدانی درباره اینکه آیا قرار بود اسکوچیچ سرمربی استقلال شود، خاطرنشان کرد: باید گله‌ای از وزیر ورزش و جوانان داشته باشم. احترام خاصی برای ایشان قائلم، اما در رابطه با موضوع اسکوچیچ با موسوی عضو هیئت مدیره صحبتی داشتیم و خواهش کردم که به سمع و نظر وزیر هم برسانند که بتوانیم از آقای اسکوچیچ در استقلال استفاده کنیم. وزیر ورزش صراحتا گفتند اسکوچیچ در آبادان و مربی تیم صنعت نفت است. وزیر گفت اگر اسکوچیچ از آن تیم بیرون بیاید، آبادان به هم می‌ریزد. من به این صحبت احترام گذاشتم. گفتم درود بر شما که چقدر منصفانه عمل می‌کنید و به فکر هواداران آن تیم هستید، اما بعد از آن دیدیم درباره بحث یحیی گل محمدی همین اتفاق افتاد و وزیر موافقت کرد تا از شهر خودرو به پرسپولیس بیاید! در این حالت قطعا مطمئن باشید شائبه به وجود می‌آید. من همیشه حرفم را می‌زنم.

پ.ن 1: نکته جالب اینکه دوستان در بهانه عدم جذب اسکوچیچ برای استقلال اینطور توجیه کردند که اگر او به استقلال بیاید، آبادان به هم می ریزد اما به سادگی هر چه تمامتر او را به تیم ملی بردند و یحیی را از شهر خودرو جدا کردند و نه مشهد به هم ریخت نه آبادان ...

پ.ن 2: مهندس سلطانی فر ...
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,159
به به اینم از پوکر رکورد جاودانه ای که خلق شد
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722
سکوت سعادتمند و سواستفاده رقیب

گویا زمزمه‌هایی مبنی بر درخواست سرخابی ها برای تعویق دیدار دربی در جام حذفی به گوش می‌رسد. هنوز مشخص نیست که سازمان لیگ به این موضوع چه واکنشی نشان دهد اما آن‌چه مشخص است رغبت پرسپولیس برای عقب افتادن بازی بیشتر از آبی‌پوشان است. آن‌ها می‌خواهند در شرایط بهتری که تیمی کامل‌تر و آماده‌تر در اختیار دارند به مصاف استقلالی بروند که در حال حاضر روحیه‌ای مضاعف دارد.

حضور آقای گل و آقای پاس گل در ترکیب استقلال و احتمال رسیدن روزبه چشمی و علی کریمی به دیدار پنجم شهریور ماه، ترس رقیب را در پی داشته تا یکبار دیگر به کمک سئول نشینان دیدار مهم و سرنوشت ساز‌ نیمه نهایی جام حذفی را به بهانه‌های مختلف عقب بیندازد.

دقیقاً نمی‌دانیم که مدیران و مربیان استقلال در مورد این بازی و به تعویق انداختن احتمالی این مسابقه چه نظری دارند، متاسفانه سکوت مدیرعامل استقلال در چنین مواقعی کاملاً باعث ترس است و به شبهات افزوده که مبادا مدیران پرسپولیس یکبار دیگر به مانند مسابقه‌ی سوپر جام در دوسال قبل از شرایط به وجود آمده به سود خود بهره‌برداری کنند و دست استقلال را در پوست گردو قرار دهند.

احمد سعادتمند باید خیلی زود و به صورت صریح نظر استقلال و مربیان تیم‌ را در مورد برگزاری و یا تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی به اطلاع هواداران و رسانه‌ها برساند تا وزارت ورزش و تیم رقیب از سکوت بی‌مورد مدیران باشگاه استقلال سواستفاده نکنند.

هواداران استقلال روی این دربی و برد آبی‌پوشان حساب ویژه‌ای کرده‌اند و هرگز نمی‌خواهند شرایط و اتفاقات بازی سوپر جام دو سال قبل پیش بیاید و بعدها به کمک رسانه‌ها استقلال به عنوان مقصر اصلی معرفی شود.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
یه مربی باشگاهی اینقدر حرفه ای و دقیق در انتخاب تیم حقوقی، یه رئیس فدراسیون هم مثل رئیس فدراسیون ما....هنوز خیال میکنه از ویلتموس 3-0 جلوئه!

استراماچونی در فوتبال ایتالیا به عنوان مردی که همواره از وکلای بسیار خوبی استفاده می‌کند، شناخته می‌شود و اعتماد بسیار زیادی به تیم حقوقی خودش دارد. او دستمزد مناسبی به آن‌ها می‌دهد و البته از کنارشان در برخی پرونده‌ها درآمد خوبی هم کسب کرده است. اتفاقاً پس از قهر این مربی از استقلال و آغاز مذاکرات در ایتالیا، کاملاً مشخص شد که تا چه اندازه به وکلای خودش و به ویژه وکیل اصلی طرف قرارداد با خود اعتقاد و اعتماد دارد، چون کوچک‌ترین مسئله‌ای را با آن‌ها در میان گذاشته و نظرشان فوق العاده برای مرد ایتالیایی مهم بود. ظاهراً تیم حقوقی استرا پس از اینکه متوجه شدند نمایندگان باشگاه استقلال در راه اروپا هستند، جلسه‌ای برگزار کرده و سیاستی را در پیش گرفته‌اند که امیدواریم سرمربی سابق استقلال تحت تأثیر آن قرار نگیرد، چون حاصل آن به نفع طرف ایرانی نیست. تیم حقوقی استراماچونی پس از بررسی پرونده به این نتیجه رسیده که تحت هیچ شرایطی نباید زیر برگه توافق را امضا کرد که به موجب آن استراماچونی با باشگاه استقلال بر سر دریافت طلب خودش به صورت اقساطی به تفاهم رسیده باشد، چون اگر چنین توافقنامه‌ای منعقد شود و استقلال در پرداخت اقساط بدقولی کند، پرونده بر اساس قوانین فیفا، در صورت شکایت طرف ایتالیایی، در انتهای صف قرار خواهد گرفت و رسیدگی به آن حداقل ۸ ماه طول می‌کشد و در نهایت باز هم به واسطه توافق صورت گرفته، پرداخت‌ها باید به صورت قسطی انجام شود روی همین اصل بسیار بهتر است که در صورت لزوم به استقلال تخفیف داده شده ولی این شرط نیز لحاظ شود که تمام مبلغ توافق شده باید به صورت یکجا وارد حساب استرا شود. ظاهراً این مشاوره از طریق وکیل اصلی مربی ایتالیایی به گوش او رسانده شده است. ####
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
امروز داشتم آمار تیم ملی رو نگاه می کردم خبرگزاری مهر متاسفانه یه اشتباهی کرده اگه دوستان می دونن راهنمایی کنن

در مورد بدترین شکست تیم ملی ایران هست که گفته 6 تا از ترکیه خوردیم



ولی ما 10 تا هم از عراق خوردیم


جریان چیه ؟؟؟؟ :cool:
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
به نظرم با توجه به اینکه امسال تمایلات سیاسیون به قهرمانی پرسپولیس بود و در همین جهت حمایت هایی هم شد و رقبا رو تضعیف کردند بهترین راه اینه که پرسپولیس رو به عنوان قهرمان اعلام کنند چون با این شرایط که حتی نمیتونن هر هفته تست از همه بگیرند خطرات خیلی بیشتره
واسه فصل آینده هم اگر قراره مثل این دو سال لیگ برگزار بشه با توجه به داستان کرونا همون اول فصل قهرمان مورد نظر رو اعلام کنند.
قرارداد برانکو که الان می خوان پرداخت کنن مبلغ 40 میلیارد هست
قرارداد گل محمدی 2 ساله 20 میلیارد
این مبالغ رو روزنامه ها و خبرگزاری های رسمی اعلام کردن ...
اونوقت شما برید ببینید مجیدی امسال چقدر توی استقلال گرفته و کل استقلال با 28 میلیارد تومن بسته شده !!! مجیدی چرا تا نایب قهرمان لیگ و حذفی شد سریع حذفش کردن !!! یا اون برنامه رو سر قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی پیاده کردن !! استرا هم نمیزارن بیاد استقلال و حاضر هستن چند برابر غرامتش رو بدن اما نزارن سرمربی استقلال شه
پرسپولیس داره بازیکن های تاپ لیگ رو جذب میکنه بعد استقلال یک سری بازیکن در حد گل گهر سیرجان و سایپا جذب کرده که حتی بدرد نیمکت استقلال هم نمی خورن !!!
بازیکن های خارجی مونم که رد کردن رفت
قضیه اینه که دارن همه تلاششون رو میکنن هی جام بفرستن برای یک تیمی تا هرجور شده ستاره دوم و سوم رو بزنه
باور کنید علاقه خود پرسپولیسی های اصیل هم به این تیم کم شده و رغبتی ندارن چون اونام عاقل هستن و فهمیدن قهرمانی این مدلی ارزشش در حد خرید جام از منیریه هست

بنده هم با شما موافقم لیگ ایران نه جامش ارزشی داره نه ماهیت خودش حتی ارزش دنبال کردن تفریحی هم نداره
 

p9q

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
11
محل سکونت
تهران
واقعا هم استقلال و هم پرسپولیس تو بازی های گذشته شون جلوی تیم های حاشیه ی خلیج فارسی گل گاشتن.:):):):)
 

amir7310

همکار بازنشسته بازارچه
تاریخ عضویت
12 مارس 2013
نوشته‌ها
5,988
لایک‌ها
17,660
این همه اختلاف بین هواداران استقلال و پرسپولیس از کجا نشأت میگیره؟
واقعا جای تاسف داره
آدم وارد پیج های اینستا یا سایت های ورزشی که قابلیت نظردهی دارن میشه، اصلا دلش میخواد نتایج فوتبال رو دنبال نکنه!!!
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
با اختلاف بدترین بازیکنای بازی امروز با ازبکستان . احسان حاج صفی / صادق محرمی / علی کریمی .
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
امروز به همه ثابت شد که یکی از مهم ترین دلایلی که یک تیم در ایران میتونه نتیجه بگیره ولی در آسیا نه ، سیستم VAR هست. اگه سیستم VAR در ایران هم پیاده سازی و به درستی استفاده بشه ، 100 درصد نتایج به شکل دیگه ای رقم میخوره! تیم های لیگ برتری باید پیاده سازی VAR در فوتبال ایران رو به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.
 

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,923
لایک‌ها
7,461
محل سکونت
DEX
امروز به همه ثابت شد که یکی از مهم ترین دلایلی که یک تیم در ایران میتونه نتیجه بگیره ولی در آسیا نه ، سیستم VAR هست. اگه سیستم VAR در ایران هم پیاده سازی و به درستی استفاده بشه ، 100 درصد نتایج به شکل دیگه ای رقم میخوره! تیم های لیگ برتری باید پیاده سازی VAR در فوتبال ایران رو به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.

تو این سیستم که var غیر ممکن است ! مثل خصوصی سازی باشگاه ها !

این چیزیا رو ازاین سیستم نخواهید !!


چندتا دلیل داره که در ایران نتیجه گرفته

ثبات و آرامش که از وزارت گرفتن !

امکانات و سخت افزار که بازهم وزارت بهشون میده !


کدوم تیم ایرانی در این 4سال ثبات داشته است که بتونه نتیجه بگیره ؟

یک شهر خودرو بود به نظرم بعد اینا ثبات داشت

نه سپاهان - نه ذوب - تراکتور - استقلال
هیچ کدوم مدعی ها ثبات نداشتن

استقلال که زمین تمرین نداره !
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,159
همین که طرفدارن رقیب دوتا فینال تو سه سال رو نتیجه نگرفتن تو آسیا میدونن خودش نشون میده پرسپولیس چه قدر تیمه بزرگیه .
ممنون از این همه احترامی که به این تیم میذارید . من هم نظر شما رو قبول دارم لیاقت این تیم فقط قهرمانی بود.
 
Last edited:
بالا