برگزیده های پرشین تولز

بدترین تلفن‌‌های هوشمند در دنیا

Ava98

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2020
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
29
سن
26
اخیرا لیستی منتشر شده که در آن افراد بدترین تجربه‌های خود را در رابطه با استفاده از تلفن های همراه بازگو کرده‌اند. در ادامه هفت مدل از بدترین‌های این لیست را با شما به اشتراک میگذاریم.



آلکاتل مدل 4:
رادوسلاو مینکوف درباره تجربه خود چنین می گوید: "در سال 2016 گوشی موبایل آلکاتل مدل 4 که بهترین مدل آلکاتل بود را به شوق امکانات ویژه‌ی آن مانند نمایشگر با فناروری AMOLED، بلندگوی استریو، فست شارژر و از همه مهم‌تر هدست واقعیت مجازی خریداری کردم. دو دکمه‌ی روی هدست که پس از یک روز استفاده از کار افتادند. دوربین آن نیز در هنگام ضبط ویدئو با کیفیت 4K و یا حتی 1080p به شدت داغ می‌کرد. در کنار این‌ها، هیچ‌گاه آپدیت اندورید 7 که قولش را به کاربران داده بودند، منتشر نشد. وقتی که این عیوب و نواقص را در تلفن همراه خودم مشاهده کردم، تازه آن جا بود که فهمیدم هیچ کانال پشتیبانی‌ای برای آلکاتل وجود ندارد که بتوانم مشکلات خود را به آن جا گزارش دهم. تازه! من ورژن اروپایی گوشی موبایل آلکاتل مدل 4 را خریدم که تفاوتش با ورژن آمریکایی آن، نداشتن قفل اثر انگشتی بود. نکته این جا است که من این دستگاه را به دلار آمریکا خریداری کردم، در حالیکه امکانات ورژن آمریکایی آن را نداشت. فردی که گوشی موبایل را به او فروختم پس از مدتی به من گفت که موبایلش چند بار در طول روز داغ می‌کند و خاموش می‌شود. این تجربه ناخوشایندی بود که از خرید یک تلفن همراه داشتم."



سامسونگ گلکسی اس 3 مینی:
ایسکرا پترووا درباره تجربه داشتن یک تلفن همراه بد می‌گوید: " سامسونگ گلکسی اس مینی اولین گوشی موبایل هوشمندی بود که خریده بودم و خیلی هیجان داشتم. اما پس از مدت کمی، مجبور بودم هر روز آن را به تعمیراتی‌های تلفن همراه ببرم تا مشکل شارژ نشدنش را برایم درست کنند. بعد از مدتی هم صفحه لمسی آن از کار افتاد. تمامی این بدبیاری‌ها زمانی بود که من قبل از سامسونگ از گوشی ‌های نوکیا استفاده می‌کردم و به مقاوم بودن آن‌ها در برابر افتادن و ضربه عادت داشتم. به همین خاطر تجربه سختی برای من بود. بعد از بارها تعمیر کردن گوشی، بالاخره بعد از 6 ماه در گوشه کشو قرارش دادم تا گوشی موبایل دیگری تهیه کنم. از تمامی محصولات سامسونگ دلسرد شده بودم، اما از طرفی هم نمی‌توانستم موبایلم را دور بیندازم."



سونی اکسپریا :Z2

جاشوآ سوینگل نیز تجربه خود را با ما این طور به اشتراک می‌گذارد: " زرق و برق‌های سونی اکسپریا Z2 در تبلیغاتش مانند دوربین 20.7 مگاپیکسلی، ضد آب و گردو خاک بودن و عکس زیبای آن در تبلیغ، من را در دام خریدن این گوشی موبایل انداخت. دوربین آن بسیار کند و خسته کننده بود. تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی داشت که من را مجبور می‌کرد به طور مداوم برنامه‌ها را پاک و گوشی را خالی کنم. برخلاف الان که سامسونگ به منتشر کردن سریع آپدیت‌هایش معروف است، در آن زمان‌ها، هفت یا هشت ماه طول می‌کشید تا سیستم خود را آپدیت کند. من این گوشی موبایل را به مدت دو سال نگه داشتم و در طی این مدت همیشه ازش متنفر بودم و به خودم قول دادم که دیگر هرگز از محصولات سونی خرید نکنم."



نوکیا 9 پیورویو:
جورجی زارکوف تجربه خود را این طور با ما در میان می‌گذارد: " بدترین تلفن همراهی که من تا به حال داشته‌ام نوکیا 9 پیورویو است. در ابتدا مشکلات زیادی با نرم افزارها داشتم که تصور می‌کنم به خاطر نو و تازه بودن مدل بود. البته که این موضوع چیزی را از بد بودن این تلفن همراه عوض نمی‌کند. نه تنها هیچ کدام یک از پنج دوربینی که برای دستگاه کار گذاشته‌ بودند به دردم نخورد، بلکه در حین استفاده از آن، دوربین از کار می‌افتاد. طراحی خود گوشی موبایل هم اصلا دلچسب نبود. هر چند آپدیت‌های بعدی نوکیا، مشکل نرم افزاری آن را رفع کردند. اما به نظرم نوکیا 9 پیورویو برای تبدیل شدن به یک گوشی موبایل خوب هنوز خیلی جای کار دارد."



طراحی‌های آزمایشی تلفن های همراه:
ویکتور هریستوف نظری متفاوت درباره تجربه بد از گوشی های موبایل ارائه می‌دهد: " این روزها موارد نادری هستند که مدل جدید یک گوشی موبایل بد و نامطلوب از آب دربیاید. به نظر من نارضایتی کاربران از تلفن های همراه خود، یک دلیل دارد و آن هم طراحی‌های آزمایشی گوشی های موبایل می‌باشد. همه ما استفاده از اجناس جدید و نو را دوست داریم. اما این درمورد گوشی موبایل برای بسیاری از افراد دلسردکننده بوده است. مثلا گوشی موبایل ال جی وینگ بر خلاف ظاهر خوبی که دارد، بسیار بزرگ و حجیم بوده و کار کردن با آن سخت است. یا گلکسی زد فولد 2 با وجود امکانات ویژه‌ای که دارد، سنگین و البته ناکارآمد برای کاربران است. مثال‌های زیادی از تلفن های همراه با شکل‌های عجیب مانند قطعه قطعه بودن صفحه، نمایشگر سه بعدی، موبایلی با ابعاد بسیار ضخیم، اندازه بیش از اندازه کوچک و یا تلفن همراهی شبیه به یک مداد همه انواعی از مدل‌های موبایل هستند که به طور آزمایشی به بازار عرضه شده‌ و باعث دلسردی کاربران شده‌اند. بنابراین آن‌چه که من را دلسرد می‌کند برند و یا مدل خاصی از تلفن همراه نمی‌باشد؛ بلکه رقابت بین شرکت‌هایی است که سعی در منتشر کردن مدلی متفاوت بدون توجه به کارآمدی آن برای کاربران دارند."



بلک بری استورم:
آلان فریدمن: "بعد از OG Apple iPhone، بلک بری استورم دومین گوشی موبایل هوشمندی بود که خریدم. دستگاه از همان ابتدا به طور ناقص لانچ (راه اندازی) شد. درنهایت با به روزرسانی شدن سیستم، دستگاه قابل استفاده شد. اما انتظارات من هیچ گاه از مدل استورم برآورده نشد."



پدفون ایسوز 2:
نیک تودوروف چنین درباره تجربه خود می‌گوید:" 6 سال پیش یک پدفون ایسوز خریدم که به داک تبلت متصل می‌شد. در ابتدا وسیله‌ی جالبی به نظر می‌رسید و همه دوستانم ازم درمورد این که کجا می‌توانند چنین چیزی تهیه کنند سوال می‌کردند. اما قسمت سخت افزاری محصول تا حد زیادی عیب و ایراد داشت. قسمت جلویی گوشی موبایل به خاطر گذاشتن و برداشتن مکرر آن در پدفون خط و خش برداشت. از به سرعت تمام شدن شارژ داک که بگذریم، باید از گرد و غبار زیادی هم که از طریق جک هدفون وارد گوشی می‌شد صحبت کنم. در نهایت هم این گرد و خاک‌ وارد شده دوربین را از کار انداخت. قاب گوشی موبایل نیز که با چسب متصل شده بود، از بدنه جدا شد. در آخر دستگاه را در اینترنت به فردی که به نظر می‌آمد طرفدار سرسخت ایسوز باشد فروختم."


منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

miladbm1373

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2020
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
29
سری های نوت و اس خصوصا نسخه های قدیمی مشکل داغ شدن و مصرف بالا دارن مثل نوت ۴
 

radair

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2015
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
82
محل سکونت
تهران
سامسونگ گلکسی اس 3 مینی:

توی این لیست بالا تجربه استفاده از سامسونگ گلکسی اس 3 مینی را داشته ام که واقعا یکی از بدترین گوشی هایی بود که داشتم و یک ماه نشده هم فروختمش
 
بالا