برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
موبایل P8 Max گوشی دیگری از هواوی است که هنوز هواداران خود را چشم به راه نگاه داشته است.

این گوشی نسبت به دیگر اعضای P8 سایز بزرگتری دارد. اندازه ی دقیق آن 182.7 در 93 میلی متر و به ضخامت 6.8 میلی متر است وزنی تنها 228 گرم دارد اگرچه به نظر این ستیز آن به نسبت دیگر گوشی های موبایل کمی بزرگتر به نظر می رسد اما به دلیل گوشه های گردی که دارد کار کردن با یک دست راحت و بدون هیچ مشکلی انجام می گیرد.

در ساخت این گوشی از طراحی حرارتی پیشرفته استفاده شده است. در واقع با مواد رسانا DX19 و یک لایه حرارتی 7 تایی که 9 برابر بهتر از فولاد و 3 برابر بهتر از آلیاژ منیزیم است، ساخته شده است. این ساختار در را قابی منحصر به فرد و بسیار خوش دست فرا گرفته است.

این گوشی جزو اولین گوشی هوشمند ساخته شده با آلیاژمنیزیم که در واقع فلزی با عملکرد بالایی است، می باشد. این فلز در واقع در ساخت و ساز حمل و نقل هوایی پیشرفته استفاده می شود.
این ترکیب نوآورانه باعث کمتر شدن ارسال اشعه های مضر گوشی به سر و همچنینی بهبود سیگنال آنتن دهی می شود.

هواوی همچنین سخت افزار مربوط به بلندگوها را تقویت کرده است و از بلندگوهایی با بلند صدای یک وات، تقویت کننده های هوشمند PA و محفظه بزرگ صدای 0.91 CC استفاده کرده است.

با این ویژگی ها شاید شما هم مانند من دوست داشته باشید کار کردن با این فبلت را تجربه کنید.

این موبایل هواوی از صفحه نمایشی 6.8 اینچی LTPS LCD برخوردار است که شفافیت و نحوه نمایش رنگها کاملا واقعی و طبیعی به نظر می رسند.

کیفیت تصاویر هنگام تماشای فیلم و یا در حین بازی کردن کاملا مشخص است.

زولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی 324 پیکسل بر اینچ از دیگر خصوصیات صفحه نمایش ان به شمار می رود. این صفحه نمایش فول اچ دی با فناوری Corning Gorilla Glass 3 محافظت شده است.

هسته و پردازنده اصلی این گوشی هواوی، نکته ی دیگری است که باید به آن بپردازیم. گوشی موبایل هواوی P8Max از هشت هسته که شامل 4 هسته ی 2.2GHz و چهار هسته ی 1.5GHz به همراه چیپست HiSilicon Kirin 935 ساخته شده است. همچنین پردازنده ی گرافیکی آن Mali-T628 MP4 گزارش شده است.
این مجموعه با همکاری 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم کامل تر شده است. به غیر از این 64 گیگابایت حافظه اصی می توان حداکثر به همین میزان از حافظه جانبی microSDنیز استفاده کنیم.

داشتن دو شیار سیم کارت که یکی میکرو و دیگری نانو می تواند باشد و همچنین پشتیبانی از شبکه ی اینترنت پر سرعت 4G از نکته های قابل شمارش این گوشی موبایل است.

دوربین گوشی هواوی P8 Max امکان سخت افزاری و در واقع یکی از نقاط قوت این گوشی است، نباید از وجود دوربین 13 مگاپیکسلی خیلی تعجب کنیم زیرا به نظر ما هواوی با ساخت این گوشی شاهکار مهندسی خود را به رخ کشیده است.

نکته جالب وجود حالت time-lapse در قابلیت ها ی این دوربین است، در واقع شما با د فواصل زمانی مشخص می توانید عکاسی کنید و در نهایت از آن یک ویدیو منحصر به فرد بسازید.

یکی دیگر از امکانات کابردی این دوربین، امکان عکاسی در شب و با نور بسیار کم است زیرا دارای ویژگی low light shooting و فلش double-color temperature است.

با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و امکان استفاده از ویژگی innovative beauty، میتوانید زیباترین عکس های سلفی خودتان را خاطره ساز کنید.

این گوشی موبایل دارای یک باتری بزرگ لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4360 میلی آمپرساعت است. با اینکه صفحه نمایش این گوشی بزرگ است اما مصرف باتری آن از لحاظ سخت افزاری به حداقل رسیده است و همچنین مجهز به Power Saving Software نیز هست.


منبع :ساختار داخلی گوشی موبایل هوآوی P8MAX
 
بالا