برگزیده های پرشین تولز

بررسی کسب درآمد از پاپ آپ

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
بررسی کسب درآمد از پاپ آپ
پاپ آپ یک صفحه یا پنجره اینترنتی است . پاپ اپ زمانی که کاربر در حال بازید از صفحه ی اصلی سایت است برایش به نمایش در می آید و کاربر می تواند در این پنچره تبلیغات سایت و کالاها و محصولاتشان را مشاهده کند . لازم به ذکر است که برای نمایش این صفحه از کاربر اجازه گرفته نمی شود.


با به وجود آمدن تکنولوژی اینترنت و افزایش استفاده روزانه مردم از آن، مدیران به این نتیجه رسیدند که می توانند با استفاده از آن درآمد بالایی کسب کنند. یکی از راه ها در رسیدن به این هدف می تواند پاپ آپ باشد . زیرا هم ثبت نام و هم استفاده از آن نیاز به زمان زیادی ندارد. تنها کاری که شما نیاز است انجام دهیداین است که ثبت تبلیغ انجام دهید. بالافاصله بعد از شروع تبلیغ می بینید که چه قدر فروش کالا های شما بالا تر رفته است و از تبلیغات پاپ آپ چه سودی کرده اید، به همین سادگی.


کسب درآمد از طریق اینترنت ( اشتغال با کسب درآمد از اینترنت ) :


با پیشرفت اینترنت نه تنها مدیران بلکه خانم های خانه دار هم توانسته اند کسب درآمد کنند . زیرا بسیاری از کارهای روزمره ی دنیای امروز ما به راحتی می تواند از طریق اینترنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و همین امر گرایش مردم را به آن روز به روز بیشتر کرده است .امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت را جدی گرفته اند و بازار خوبی را برای خود و دیگران ایجاد کرده اند.


به دست آوردن درامد از این طریق به روش ها مختلفی می تواند صورت گیرد، مانند:افزایش ترافیک و بهبود


1-کسب درامد از سایت های داخلی:


اگر شما مهارت هایی مانند طراحی سایت یا کار های گرافیکی دارید، می تواند خیلی به شما کمک کند. زیرا می توانید با سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند همکاری داشته باشید و به راحتی از سایت کسب درآمد کنید.

حتی امروزه سایت هایی به وجود آمده اند که می توانند در ازای کلیک کردن در سایت هایشان به شما پول بدهند. البته بهتر است در این موارد به هزینه های اینترنت خود هم توجه داشته باشید و بسنجید که آیا درآمد آن نسبت به هزینه ای که برای اینترنت می کنید به صرفه هست یا نه.


2-کسب درامد از شبکه های اجتماعی


شما می توانید از شبکه هایی مانند اینستاگرام یا فیسبوک هم کسب در آمد کنید. اگر دیگران را دنبال کنید در عوض آن سکه میگیرید. این سکه ها بهایی دارند که البته بسته به آن اپلیکیشن های مختلف فرق می کنند. شما بعد از اینکه تعدادی سکه جمع کردید می توانید آن ها را نقد کنید. اما در امدش نسبت به روش های دیگر که گفته شد کمتر است.



به غیر از سایت های داخلی شما می توانید برای افزایش در آمد خود از سایت های خارجی هم استفاده کنید که دراین صورت درآمد شما به صورت دلار است که می تواند خیلی درآمد زا باشد.


چند نکته برای کسب درآمد از وب سایتهایتان
برای این که درآمد بالایی از وب سایت خود کسب کنید حتما روی کیفیت محتوای خود کار کنید.

سعی کنید مسائل زیبا شناختی را در کارتان بالا ببرید تا از این طریق بازدیدتان زیاد شود و درآمدتان هم بیشتر شود. این مسئله در جذب کاربران خیلی موثر است.
برای اینکه درآمدتان زیاد شود باید روی تبلیغات خود بیشتر کارکنید تا در میان وب سایت های دیگر محبوبیت و شهرت کافی را به دست آورید و بتوانید محصولات خود را به برند تبدیل کنید.
می توانید از پنل های عضو ویژه استفاده کنید، ولی توجه داشته باشید که این برای وب سایت هایی مفید است که به اندازه کافی روی محتوای خود کار میکنند .
اگر بتوانید محتوا های آموزشی خود را به خوبی ارائه کنید ، به طوری که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشند می توانید در زیاد کردن درآمد خود تاثیر گذار باشید.

ایا سایت هایی را که در این حوزه قوی هستند می شناسید؟


سایت هدف یکی از سایت های معتبر و با کیفیت در زمینه ی بازار یابی محتوا است . زیرا این سایت برای کاربران خود وقت می گذارد تا آن ها را به نتیجه ی مطلوبشان برساند و آن های را راضی نگه دارد. این یک مزیت مهم برای این سایت به شمار می آید. برای این که این موضوع برایتان واضح تر شود:


اگر کاربر در دسترسی به محتوای مورد نیازش به مشکل بر بخورد و نتواند آن را بازیابی کند سایت منابع و مطالب مفید و رایگانی در آن زمینه در اختیار او قرار می دهد. این کار را تا زمانی ادامه می دهد تا کاربر را برای دستیابی به محتواهای خاص و ویژه ی سایت تشویق کند و عضویت او را ویژه نماید.

مزایای تبلیغات پاپ آپ:

برای اینکه دید بهتری نسبت به این مسئله پیدا کنید بد نیست که شما عزیزان را با مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ آشنا کنیم:

بالابردن بازید سایت: با استفاده از این برنامه میتوانید بازید از سایت خود را بالا ببرید آن هم در مدت زمانی اندک که همین مورد به تنهایی می تواند تاثیر زیادی در افزایش درآمد شما عزیزان داشته باشد.

کم کردن رتبه الکسا: یکی از مزایای فوق العاده ای آن این است که می توانید سایت خود را جز برترین ها در بین این رتبه قرار دهید.
بالا بردن میزان فروش کالاها و محصولات خود: همین که کاربران زیادی می توانند تبلیغات شما را ببینند می تواند در فروش کالا های شما ثمر بخش باشد و مشتری های شما را روز به روز زیاد کند و چه چیزی بهتر از این.
معروف شدن: از آن جایی که پاپ آپ می تواند بازید سایت و کالا ها شما را بالا ببرد پس تاثیر مستقیمی در برند شدن سایت و کالا های شما می تواند داشته باشد تا در آمدتان را بالا تر ببرد.
می توانید تعیین کنید که آیا تبلیغات شما برای موبایل ، آی پی پراکسی ها یا کاربران خارجی به نمایش در بیاید یا نه.
امکان این هست که تعداد بازید روزانه ی خود را خودتان تعیین کنید و برای آن محدودیت ایجاد کنید.
شما می توانید برای با خبر شدن از تعداد بازدید ها از جدول و نمودار های مربوط به آن استفاده کنید، که باعث میشود بهتر بتوانید روی کار خود برنامه ریزی کنید.
چون حجم آن کم است برای بارگذاری وقت زیادی از شما نمی گیرد و در مدت زمان کمی انجام می شود.
از آن جایی که موتور های کاوش، صفحات وب برایشان اهمیت بیشتری دارد پس می توانند به طور غیر مستقیم در بازیابی تبلیغات وب سایت شما تاثیر بگذارند
هر چه شما بتوانید تبلیغاتتان را در قالب های زیبا و به روز تر ارائه کنید مسلما بازدهی بهتری خواهید داشت زیرا با این کار بازدید های سایت خود را بالا می برید.

حالا که با مزایای آن آشنا شدید بهتر است معایبی از آن را هم بدانید.


معایت این آگهی:
1-یکی از عیب های آن که خیلی از کاربران از آن ناراضی هستند این است که بدون اجازه ی کاربر باز می شود و تعدادشان هم زیاد است و همین اذیت کننده است.
2-همه ی موضوعات این پنجره ها ممکن است مفید و مناسب نباشد و این یک عیبی است که نظارتی هم روی آن نیست.
3-کاربری که برای هدف مشخصی در سایت های اینترنتی مشغول جستجو است، ممکن است با دیدن این مطالب از رسیدن به هدف خود در زمان مورد نیاز باز بماند و تا مدت ها مشغول مشاهده ی این تبلیغات شود.


کلام آخر: شما دوست عزیز برای آینده کاری خود برنامه ریزی کنید و با تدارک دیدن یک سایت اینترنتی و تبلیغات موثر آن راهی برای کسب درامد باز کنید.
 
بالا