برگزیده های پرشین تولز

برنامه ی تانگو هم به زودی به ویندوز فون می آید

AmirK2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2011
نوشته‌ها
77
لایک‌ها
20

هر چه از کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ مایکروسافت بیش تر فاصله می گیریم، خبر های خوش بیش تری از سوی توسعه دهندگان می شنویم. مایکروسافت که با رونمایی از امکان پورت کردن برنامه های iOS و اندروید به ویندوز ۱۰ توانست نظر بسیاری از توسعه دهندگان را به خود جلب کند، حال نتیجه کار خود و البته قابلیت برنامه های یونیورسال را می بینید.

یکی از برنامه های ارتباطی معروف در سیستم عامل های اندروید و iOS، تانگو است که دارای نسخه ی ویندوز فون ۸ نبود. البته این برنامه قبلا برای ویندوز فون ۷ منتشر شده بود که شاید به دلیل همین استقبال کم نیز تانگو تصمیم گرفته بوده تا نسخه ی ویندوز فون ۸ خود را منتشر نکند. حال پس از ۳ سال، تانگو نیز تصمیم گرفته است تا بار دیگر طعم ویندوز فون را بچشد.

پس از برنامه های زاپیا و بیسفون که راه خود را به ویندوز فون پیدا کردند، به نظر می رسد این بار تانگو هم از دست از لجبازی با کاربران ویندوز فون برداشته و تمایل خود را برای ارائه ی نسخه ی ویندوز فون ۸ برنامه ی خود اعلام کرده است. این شرکت در پاسخ به یکی از کاربران عزیز سایت اعلام کرده که امیدوار است در آینده ی نزدیک پشتیبانی از گوشی های ویندوز فون ۸ را نیز فراهم کنند.


در متن این پاسخ نوشته شده است:

با تشکر از تماس شما با پشتیبانی تانگو. در حال حاضر تانگو در دستگاه های ویندوز فون ۸ پشتیبانی نشده است. اما ما امیدواریم در آپدیت های آینده ی تانگو، پشتیبانی از دستگاه های ویندوز فون ۸ را اضافه کنیم، اگر چه مشخص نیست چقدر تا زمان عرضه ی این برنامه مانده است. هر زمان که این برنامه در دسترس قرار گرفت، ما آن را در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و وب سایت تانگو اعلام می کنیم. ما قدردان صبر و شکیبایی شما در مورد این موضوع هستیم.

پیش از این اگر با پشتیبانی تانگو تماس می گرفتید، یا پاسخی دریافت نمی کردید، و یا پیام “ما هیچ برنامه ای برای تولید نسخه ی ویندوز فون ۸ تانگو نداریم.” را دریافت می کردید. البته تانگو با عدم ارائه ی نسخه ی ویندوز فون ۸ برنامه ی خود در گذشته، و مسائل بسیار دیگری، ریزش کاربر شدیدی داشته است. با این حال کاربرانی که باز هم به این برنامه علاقه مند بودند، از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد.

منبع : وینفون
 
بالا