برگزیده های پرشین تولز

maryam.golipur

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
بسته کسب درآمد از اینترنت
kasb.gif


کسب درآمد از اینرنت , درآمد اینترنتی, کسب درآمد,درآمداینترنتی,کسب‌وکاراینترنتی,کارآفرینی‌اینترنتی,استارتاپ,آموزش کسب‌وکاراینترنتی,کسب‌درآمدازاینترنت,ایده‌کسب‌وکار,درآمدازاینترنت

پکیج کسب درآمد از اینترنت بهمراه 11 هدیه ویژه

www.daramadeirani.ir
www.daramadeirani.ir

این پکیج شامل کتاب کسب درآمد از اینترنت که توسط گروه درآمد ایرانی تهیه گردیده است به همراه 11 هدیه ویژه به ارزش 1500000 ریال تقدیم دوستان گرامی مینماید. البته لازم بذکر است ارزش این کتاب به تنهایی 32000 تومان میباشد اما ما تصمیم گرفته ایم جهت نشان دادن حسن نیت خود و مقابله با افراد سودجو این پکیج را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تقدیم دوستان گرامی بکنیم. در زیر میتوانید لیست هدایا همراه کتاب را مشاهده نمائید.

pakage.jpg




فرصت را از دست ندهید! فقط همین یکبار شانس به سراغ شما آمده است!
می دانم که خرید این بسته در واقع سرمایه گذاری برای موفقیت و آینده شغلی شماست.
هزینه تهیه ی این پکیج را طوری قیمت گذاری کرده ایم که تمامی اقشار جامعه توان تهیه ی آن را داشته باشند
میدانیدکه پرداخت ازطریق اینترنت بوده و بسیار آسان است.
دانلود و خرید این نرم افزار فقط 3 دقیقه طول میکشد
پس همین حالا پکیج خود را دریافت کنید تا درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید!





سخنی با شما عزیزان



قبل از آشنایی با کتاب از شما میخواهم به این نکته توجه کنید: در این کتاب خبری از یک شبه یا یک ماهه پولدار شدن نیست. اگر شما نیز مانند برخی افراد فکر میکنید با خواندن یک کتاب یا دیدن یک بسته آموزشی (هر چقدر هم غنی و بی عیب و نقص باشد) می توانید در یک مدت خیلی کوتاه به درآمد بالایی دست یابید، از شما به عنوان یک دوست خواهشمندم از تهیه و مطالعه این کتاب صرف نظر کنید؛ چون این کتاب نمیتواند پاسخگوی آرزوهای واهی و توخالی باشد.



متاسفانه گاها در بعضی از وبسایت ها و شبکه های مجازی مشاهده میشود که افرادی سودجو و کلاهبردار با عناوین فریب دهنده و وسوسه کننده مثل درآمد 1000000 تومان در روز اقدام به فروش محصولات و فایل های آموزشی بی محتوا خود می کنند . من قبل از هر چیزی لازم دانستم این نکته رو ذکر کنم که ادعای این افراد دروغی بیش نیست و هرگز با این تفکر و ذهنیت که می توان به این گونه درآمدها از طریق کسب و کار اینترنتی در یک بازه زمانی کوتاه رسید پا به این کسب و کار نگذارید.



واقعی ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در خانه بدون 1 ریال سرمایه



b2.gif


در این کتاب مسیر و پستی و بلندی راه را نشانتان میدهم، راهها و سایتهایی را به شما معرفی میکنم که شاید در اینترنت با آنها برخورد کرده اید ولی از کنارشان با بی اعتنایی گذشته اید، من راههای واقعی و عملی کسب درآمد از اینترنت (که خودم از همین راهها مشغول به کسب درآمد هستم) را به طور مصور برایتان شرح میدهم تا با پیروی از این آموزشها و اجرای قدم به قدم آنها به زندگی مدنظر خود و استقلال مالی دست یابید. فقط مسئله اینجاست که آیا شما میخواهید یا نه؟ بقول جین وبستر، انسان وقتی چیزی را با تمام توان بخواهد، تلاش میکند و سرانجام آنرا بدست می آورد.حالا تصمیم نهائی با شماست که تصمیم بگیرید، تصمیم بگیرید که آیا میخواهید با من همراه شوید و سهم خود را از این بازار جهانی بدست آورید ؟ آیا واقعا میخواهید تلاش کنید؟ آیا استمرار دارید؟ اگر جوابتان مثبت است همین حالا بزرگترین تصمیم زندگیتان را بگیرید و با تهیه و مطالعه این کتاب شروع به کسب درآمد کنید.

سبک آموزش



در این کتاب خبری از معرفی سایتهای تبلیغات کلیکی نیست. خبری از خواندن ایمیل های تبلیغاتی نیست.ما انسان هستیم، نباید مانند ماشین یک عمل را تکرار کنیم.

در این کتاب بالغ بر 30 روش معرفی شده است که در صورت تلاش خود میتوانید درآمد قابل توجهی از این راهها بدست آورید.

تمام سعی بنده در تهیه این آموزش این بوده که مطالب رو تا حد توان ساده و مصور بیان کنم تا برای تمام افراد ،حتی آنهایی که هیچ گونه آشنایی با کسب و کار در اینترنت ندارند هم قابل فهم باشد.در این کتاب همه موارد به صورت کاملا تصویری آموزش داده شده است.در هر بخش یک خاطره واقعی از چگونگی آشنا شدنم با آن سایت و چگونگی کسب درآمدم از آن روش را هم نوشته ام.

قابل توجه افراد تازه کار: برای کسب درآمد از اینترنت نیازی به مدرک تحصیلی ، سرمایه اولیه ، تخصص یا تجربه نیست. فقط از طریق یک خط اینترنت میتوانید پس از تهیه بسته شروع به کسب درآمد کنید.

تمامی ایده ها و طرح های کسب و کار ارائه شده در این کتاب تنها برای تحریک ذهن شما عزیزان است و هدف اصلی تلنگری به ذهن شماست و ما زمانی به هدف خود رسیده ایم که راههای ارائه شده باعث شکل گیری یک ایده جدید در ذهن شما شود . این راهها صد در صد تست شده هستند و همین حالا من از طریق همین راهها درآمد خوبی دارم.



سوالات متداول کاربران



آیا برای کسب درآمد از اینترنت نیاز به مهارت خاصی دارم؟

خیر ، برای کسب درآمد از اینترنت به هیچگونه مهارتی نیاز نیست ولی در صورت تمایل میتوانید یکی از مهمترین مهارتها را که در فصل یک توضیح داده ام ، بصورت رایگان بیاموزید.

نحوه این آموزش به چه صورت می باشد؟

در این آموزش من تمام نکات و آموزش ها رو در یک فایل pdf با گرافیک و طراحی عالی در قالب 117 صفحه برای شما عزیزان آماده کردم.

این آموزش را چگونه می توانم سفارش دهم؟

این آموزش به صورت دانلودی می باشد و پس از پرداخت آنلاین به صورت اتوماتیک وارد صفحه دانلود می شوید و می توانید این آموزش را دانلود کنید.

این محصول آموزشی دقیقا برای چه کسانی طراحی شده است؟

این محصول آموزشی برای تمام علاقه مندان به کسب و کارهای اینترنتی طراحی شده است.و بسیار مناسب برای دانشجویان و افرادی هست که می خواهند کسب درآمد در منزل را تجربه کنند.البته حتی با استفاده از همین روشها دوستان دبیرستانی هم کسب درآمد کنند. همچنین این آموزش می تواند برای بانوان خانه داری که روزانه ساعاتی از وقت خود را دنیای مجازی سپری می کنند هم بسیار مناسب باشد.

دوستان زیادی از بنده سوال میپرسند که آیا این یک کار پاره وقت هست و ما دانشجو هستیم و یا شاغل هستیم و وقت زیادی نداریم و آیا این پکیج نیاز به زمان زیادی دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنم: که خیر این کار نیاز به زمان زیادی نداره و در واقع یک کار پاره وقت هستش و در واقع شغل دوم شما محسوب میشه پس نیاز به زمان زیادی در روز نداره و محدودیت مکانی و زمانی هم برای شما ایجاد نمیکند

توجه کنید که قیمت کم این محصول دلیل بر بی محتوا و بی ارزش بودن آن نیست و به این دلیل است که عموم مردم بتوانند محصول رو تهیه کنند. و عموم مردم جامعه دارای فقر مالی هستند و همه نمیتوانند چند میلیون تومان خرج کنند تا به این رازها دست پیدا کنند.



چرا باید این بسته را تهیه کنم؟

یادتان باشد که قیمت این بسته حتی از قیمت یک پیتزا هم کمتر است که شما به راحتی می توانید بخرید. آیا خرید یک پیتزا برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟



درصورتی که این بسته ارزشمند رو تهیه نکنید

من چیزی رو از دست نخواهم داد

اما ایمان دارم که شما پشیمان خواهید شد


36721350191515991978.gif
 
بالا