برگزیده های پرشین تولز

بلیچینگ دندان | سفید کردن دندان با زغال

دکتر سوشا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2017
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
5
سن
25
سفید کردن دندان با یک ماده طبیعی عجیب
مجله پزشکی و سلامت : آیا سفیدی مرواریدی شکل دندان‌هایتان را به دلیل لکه‌ و زردی دندان هایتان از دست داده‌اید؟ با بالا رفتن سن و به علت خوردن برخی مواد غذایی خاص ، دندان‌های شما سفیدی خود را از دست می‌دهند اما روش‌های ساده‌ای مثل استفاده از برخی دهان‌شویه‌ها و مواد طبیعی برای سفید کردن دندان ها وجود دارند. این روش‌های طبیعی نه تنها ارزان و در دسترس هستند ، بلکه تأثیر شگفتی در سفید کردن دندان ها دارند.
در میان روش‌های مختلفی مانند سفیدکننده‌های دندان خانگی ، خمیر دندان‌ ، کیت ، نوار و یا حتی داروهایی که برای سفید کردن دندان ها ( بلیچینگ دندان ) رایج هستند ، استفاده از ماده طبیعی مانند زغال برای سفید کردن دندان ها متداول اما عجیب است که در این مطلب به طور مفصل تأثیر این ماده طبیعی در بلیچینگ دندان ها را توضیح می‌دهیم. با استفاده از این ماده طبیعی که به شما پیشنهاد می‌کنیم،می‌توانید از شر لکه و زردی دندان خلاص شوید و از سفیدی دندان‌هایتان لذت ببرید.

سفید کردن دندان با زغال چوب فعال
زغال چوب فعال با زغال چوب کبابی فرق دارد و مصارف دارویی این ماده طبیعی بسیار شناخته شده است. این ماده طبیعی با جذب مواد شیمیایی کار می‌کند و برای مثال اغلب برای درمان برای گاز یا اسید روده استفاده می‎شود. از آنجایی که این ماده طبیعی با جذب سموم و مواد شیمیایی کار می‌کند، برای سفید کردن دندان و از بین بردن لکه و زردی دندان نیز مفید بوده و کارایی به سزایی دارد.

زغال چوب فعال برای بلیچینگ دندان را چگونه تهیه کنید؟
شما می‌توانید زغال چوب فعال را از برخی از داروخانه‌ها ، عطاری‌ها ، فروشگاه‌های بهداشتی و یا به صورت آنلاین تهیه کنید.
بهتر است برای استفاده از زغال برای سفید کردن دندان ، پودر آن را خریداری کنید (پودر مناسب‌تر از قرص است) . زیرا مالش پودر زغال چوب فعال بر روی دندان‌ها آسان‌تر و ارزان‌تر است.

عملکرد زغال چوب فعال برای سفید کردن دندان
از آنجا که زغال چوب فعال تأثیر به سزایی برای تغییر رنگ ، از بین بردن لکه و زردی و بلیچینگ دندان دارد ، نتایج استفاده از این ماده طبیعی برای بلیچینگ دندان را در عرض گذشت چندین هفته ، به وضوح خواهید دید.
زغال چوب فعال نه تنها برای سفید کردن دندان مناسب است ، بلکه یک خنثی کننده خوب PH است و باعث کاهش اسیدهای موجود در دهان و جلوگیری از پوسیدگی و تشکیل پلاک‌های دندانی می‌شود.

مراحل استفاده از زغال چوب فعال برای سفید کردن دندان
مقدار مناسبی از زغال چوب فعال را خریداری کرده و آن را روی مسواک مخصوص خود برای مسواک زدن با زغال ، بمالید. دندان‌هایتان را با این زغال حدود 2 دقیقه مسواک کرده تا تمام دندان‌های شما به این زغال آغشته شود. سپس دهان و دندان خود را بشویید، نگران سیاهی دهانتان نباشید ، این سیاهی بعد از چند بار مسواک دندان با خمیر دندان از بین می‌رود. سفید کردن دندان شما با این ماده طبیعی بسیار آسان و امیدوار کننده است ، این روش را حتماً امتحان کنید.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا
 
بالا