برگزیده های پرشین تولز

بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک

asiatour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
30
پیدا کردن پارچه با کیفیت در شهر فرشتگان می تواند بسیار سخت باشد . در هر گوشه از شهر پارچه فروشانی وجود دارند که ادعای بهترین نوع پارچه را دارند که برای مسافران تور تایلند بسیار دشوار خواهد بود که تصمیم بگیرد که کیفیت خوب چیست و چه چیزی ارزان است . گفته می شود در بانکوک مکان های زیادی برای خرید ابریشم های زیبا و منسوجات رنگارنگ وجود دارد که ارزش دیدن دارند . در اینجا بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک را معرفی کرده ایم ، آنها را بخاطر بسپارید .

بازار پاهورات تکستایل (لیتل ایندیا)

6491927451_85bc38be1a_b-1024x683.jpg

بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک

آیا برای خرید پارچه به تایلند سفر کرده اید ؟ خب اگر پاسختان مثبت است ، توجهتان را به لیتل ایندیا بانکوک متمرکز کنید . در این بازار دوستداران پارچه قادر خواهند بود تمام نیازهای پارچه خود را برآورده کنند . اگر به دنبال مواد باکیفیت بالا هستید که پر زرق و برق و چشمگیر هم باشند ، این بازار برای شما خوب نیست . در عوض ، بازار نساجی پاهورات با چاپ های رنگارنگ پر شده است که برای برخی از مشاغل همچون خیاطی و دوخت لباس شخصی مناسب است .

فروشگاه کام تای در آماری پلازا

4263968592_2b378f00ec_b-1024x683.jpg

بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک

آماری پلازا خانه بیش از 300 فروشگاه است . یکی از محبوب ترین فروشگاه های بزرگ در اینجا فروشگاه بزرگ انحصاری Come Thai است . در اینجا خریداران می بینند که روسری های با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفهبه فروش می رسد .اینجا همچنین یک نقطه مطمئن برای پیدا کردن پارچه است . آماری پلازا هر روز از ساعت 10:30 صبح تا 9:30 شب باز است و از ایستگاه BTS Skytrain Chit Lom به راحتی در دسترس است .


بازار آخرهفته چاتوچاک

wKgBZ1ouIoqAECbwAAPuG1X03BE53.jpeg

بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک

ممکن است غافلگیر کننده باشد که بازار شب چاتوچاک ، یکی از بزرگترین بازارهای جهان است که انتخاب گسترده ای از پارچه هابا کیفیت را می توانید داشته باشید . با در نظر گرفتن بیش از 35 هکتار زمین و استقبال هزاران نفر بازدیدکنندگان و شلوغی آن ، این بازار قریب الوقوع ارزش جستجو برای پیدا کردن پارچه های ارزان قیمت را دار د. پارچه را می توان در بخش های 8 و 10 بازار یافت .


بازار پارچه چاینا ورلد

Fabric_store_in_Sampeng_Lane_Samphanthawong_District_Bangkok_Thailand.jpg

بهترین مکان های خرید پارچه در بانکوک

برای رفتن به بازار پارچه جهانی چین هستید ؟ البته اگر به دنبال خرید ابریشم تایلندی هستید ، این بازار جای مناسبی نیست . در این بازار بسیاری از پارچه های متنوع و پارچه هایی که ارزش دیدن دارند ، وجود دارد . بهترین ویژگی در مورد بازار چاینا ورلد این است که برخلاف برخی از مکان هایی که برای خرید معرفی کرده ایم ] اینجا مکانی سربسته است که تنها به پارچه اختصاص دارد . خریداران می توانند ساعتها بدون تحمل گرمای بانکوک به بهترین شکل جستجو کنند .

Sampeng Lane در شهر چینی ها

timthumb.jpg

بهترین مکان های خرید پارچه در تایلند

شهر چینی ها از غذا و جواهرات گرفته تا الکترونیک دارد . پارچه یکی دیگر از مواردی است که بازدیدکنندگان این بازار به فراوانی خواهد دید ، مخصوصا در Sampeng Lane . در Ratchawong Pier سوار قایق شوید و سر راست به اینجا بروید . در سامپنگ لان پارچه های رنگارنگ به فراوانی وجود دارد . بهترین زمان برای بازدید از این منطقه شهر برای خرید پارچه در طول روز است . تقریبا تمام فروشندگان در این جاده زمانی که تاریک می شود ، بسته می شوند .

اوت لت فکتوری جیم تامپسون

photo7jpg.jpg

بهترین مکان های خرید پارچه بانکوک

کسانی که می خواهند از ابریشم های افسانه ای تایلند حتما رفتن به جیم تامپسون را برنامه ریزی می کنند . ابریشم چیزی افسانه ای در تایلند است و اگر از یک شخص مورد اعتماد درباره بهترین مکان فروض اریشم بپرسید فطعا خواهد گفت : جیم تامپسون . او یک معمار آمریکایی بود که کار خود را در بانکوک آغاز کرد . او عاشق مردم و شهر بانکوک و مهمتر از همه ، ابریشم تایلند بود . داستان او بعد از ناپدید شدن اسرارآمیزش در حالی که در سال 1967 به مالزی سفر می کند مشهور شده است . جیم تامپسون در چیانگ مای ، پاتایا ، پوکت و ساموئی نیز شعبه دارد . یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه BTS Skytrain Bang Chak شما را به اینجا خواهد رساند . جیم تامپسون هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است .
 
بالا