برگزیده های پرشین تولز

تأثیر باورنکردنی وبلاگ نویسی در سئو

aftabgardun_erfan

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2012
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران
چرا وبلاگ نویسی برای داشتن سئو ضروری است؟
آیا میدانید وبلاگ نویسی چگونه به سئو شما کمک می‌کند؟


امروزه وبلاگ داری یک صنعت بزرگ و جهانی برای افزایش فروش و کسب درآمد در همه زمینه ها تبدیل شده است. در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چرا و چگونه وبلاگ در سئو ضروری می باشد.

blog_for_seo.jpg


یکی از چالش برانگیزترین مسائل کسب و کارهای کوچک در حوزه وب سایت ، سئو می‌باشد، همانند شیوه‌ پزشکی برای بدست آوردن رتبه‌های محلی خوب است. در حالی که بسیاری از خرده فروشان مشغول وبلاگ‌نویسی به عنوان راهی برای رقابتی نگه داشتن خود در یک سطح محلی می‌باشند، جمع کثیری از دکترها و دندانپزشکان این کار را انجام نمی‌دهند. بنابراین، بدیهی است که استفاده از وبلاگ نویسی به عنوان یک تاکتیک سئو دارای مزیت‌های بسیاری می‌باشد.


دکترها و دندان پزشکان بعضی از کارهای اصلی سئو را برای بالا بردن رتبه‌ی محلی انجام داده‌اند. بعضی از کارها مانند: بدست آوردن بازدیدها، لینک ها، ساختن اکانت + Google و . . . اما از زمانی که اساساً کارهای یکسانی را انجام می‌دهند، اغلب رقابت برای جام مقدس بهینه سازی جستجو را که جز 10 جایگاه برتر ماهیانه است را به پایان می‌رسانند، اما وقتی یکی از آن‌ها شروع به وبلاگ‌نویسی می‌کنند، بدون شک بطور مداوم بهترین رتبه در نتایج جستجوی مرورگر را برای کسب بهترین رتبه در رقابت‌های محلی کسب کنند.


چند راهکار برای کمک به سئو وبلاگ یا وب سایت شما

seo-blogging.jpg


چیزی را که مردم و گوگل خواستارش هستند را ارائه می‌دهد . گوگل و دیگر موتورهای جستحو همیشه بدنبال محتوای تازه و جدید هستند. وقتی شما blog entries را می نویسید و پست می‌کنید، در یک زمان واحد هم چیزی را که موتورهای جستجو می‌خواهند ارائه می‌دهید و هم به مخاطبان مورد هدف خود اطلاعات مفید و پر محتوا را تقدیم می‌کنید. وقتی وبلاگ نویسی می‌کنید، می‌توانید نظر عنکبوت‌های موتورهای جستجو search engines spiders را که همیشه در حال خزیدن در وب برای فهرست کردن اطلاعات جدید هستند را جذب کنید.


با Backlinks به شما جایزه می‌دهد .

back-link.jpg


بین تمامی مزیت‌های با ارزش سئو ، وبلاگ نویسی می‌تواند از طریق backlink های دیگر سایت‌ها کسب و کار به شما ارائه دهد. هر موقع کسی وبلاگ شما را می‌خواند، آن‌ها می‌توانند بوسیله‌ی نظر دادن در یکی از پست‌های شما، یا لینک کردن آن به سایت و یا وبلاگ شخصی خود ، به شما کمک کنند. Backlink ها قدرت شما را در موتورهای جستجو افزایش داده و شما را برای جستجو‌گران بیش‌تر نمایان می‌کنند، کمک می‌کند تا سایت خود را تازه نگه دارید .


هم مردم و هم موتورهای جستجو خواستار مطالب تازه هستند، این بدین معنی است که شما بهتر است بطور مداوم در حال بروزرسانی مطالب سایت خود باشید. وبلاگ شما بهترین platform برای پست محتوای تازه است، همانطور که به خواننده های شما اطلاعات جدید می‌دهد، فعال بودن شما را نیز به موتورهای جستجو گزارش می‌کند. تمامی پست‌هایی که در وبلاگ‌تان می‌سازید، به موتورهای جستجو اطلاعات جدید برای خزیدن و فهرست کردن می‌دهند. همچنین به خواننده‌های شما چیزی برای لینک کردن به هر دو چیزی که به سئو شما کمک می‌کنند، ‌ارائه می‌دهد.


✔ وبلاگ نویسی تا‌کنون یکی از بهترین روش‌های افزایش قدرت سئو سایت شما به حساب می‌آید.



یک اصل اساسی برای پیشرفت حضور رسانه های اجتماعی ارائه می‌دهد.


social-%20signals.jpg


یک وبلاگ بهترین وسیله برای نمایان کردن محتوای تازه شما در Google+ و Facebook و Linkdln می باشد. همچنین به شما اجازه تمرکز بر روی کلمات کلیدی که قصد افزایش رتبه آن‌ها در Profile خود در رسانه‌های اجتماعی را دارید می‌دهد. رسانه‌های اجتماعی شانسی به منظور تشویق دنبال کننده‌ها‌ی خود برای بازدید از وب‌سایت و وبلاگتان می‌دهد، و شما می‌توانید از آن‌ها برای Like، Comment و یا Share کردن مطالب و نوشته‌های خود تقاضا کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهند، در واقع در حال فرستادن (سیگنال های اجتماعی) social signals برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو با پیام اینکه شما معتبر، جذاب و دارای قدرت هستید، می‌فرستند.

blogger-seo.png



پس ساخت یک وبلاگ را در نظر یگیرید، پست های مربوط، و اطلاعات مفیدی که بازدید کنندگان بوسیله‌ی آنها می‌توانند یاد بگیرند و آنرا در سراسر وب به اشتراک بگذارند. یقیناً انجام بلند مدت این کار باعث میشود شما از نتایجش شگفت انگیز شوید .

همیشه شاد و موفق باشید
منبع : شرکت توسعه نسل وب
 
بالا