برگزیده های پرشین تولز

**..** تاپيك اختصاصي مد . لباس . فشن . تيپ و سوالات در اين موضوع **..**

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
این مبحث هم میتونه جالب باشه:


برند چیست و از چه نظر اهمیت دارد؟


build-your-personal-brand.jpg

وقتی نام یک برند را می‌شنوید چه چیزی در ذهن شما تداعی می‌شود؟ به نظر شما این برند از لحاظ مالی چه ارزشی دارد؟ کدام ویژگی‌های انسانی‌ای را می‌توانید به این برند نسبت دهید؟ آیا این برند خلاق و ریسک‌پذیر است یا اهل تقلید است؟ به شما حس شادی و سرزندگی می‌دهد یا حسی مرده و رسمی را تداعی می‌کند؟ رابطه‌ی شما با این برند چگونه است؟ آیا رابطه‌ی شما با این برند حامی است و آن را دوست دارید یا وقتی این برند را می‌بینید شاکی هستید و حس انتقام در شما زنده می‌شود؟

برای کمله‌ی «برند» تعاریف متعددی شده است. تعریفی که کریستین ژیواژ در این باره ارائه می‌کند، این است: «برند شما تعهد و یا وعده‌ای است که شما را در هر حرکت و تصمیم‌گیری سازمانی، در هر اقدام بازاریابی و هر تعامل با مشتری به او می‌دهید و در دراز مدت هم تلاش می‌کنید به آن‌ها وفادار باشید». در جایی دیگر، بری کالن در کتاب راهنمای بازار یابی، تبلیغات و روابط عمومی برای مدیران از برند تعریف دیگری ارائه می‌کند که بدین شرح است: «برند عبارت است از آگاهی و شناخت مشتری از محصول یا خدمات شما، برند شناختی است که مشتری آگاهانه یا ناخودآگاه هنگام خرید از محصول یا خدمات شما دارد».

اما ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که مقوله برند امروزه چرا انقدر اهمیت پیدا کرده است و به یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای خرید کالا یا خدمت تبدیل شده است؟ مهم‌ترین دلیل این اتفاق این است که زمان مردم برای مقایسه‌ی دو کالا بسیار محدود شده است و از طرف دیگر، برای هر محصول تولید کنندگان متعددی وجود دارند و آن‌ها در فضای رقابتی سعی می‌کنند که بهترین کیفیت را در فرآیند ساخت و تولید عرضه کنند. بنابراین خریداران به یک برند اعتماد می‌کنند و محصولات آن را خریداری می‌کنند. با توجه به این‌ موضوع، تعریف استفان کینگ در مورد برند می‌تواند تعریف دقیق‌تری باشد: « محصول چیزی است كه در كارخانه تولید می‌شود و نام تجاری یا برند آن چیزی است كه مشتری خریداری می‌كند».



راهنمای خرید یک برند واقعی
محصولات برندهای معتبر معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این کیفیت در تمام جزئیات محصول، از جنس، دوخت و طراحی گرفته تا لوازم جانبی، جعبه و بسته‌بندی آن قابل مشاهده است. البته به هر میزان که برند محبوب‌تر و با کیفیت‌تر باشد، احتمالاً هزینه‌ی بیشتری را برای خرید آن باید تخصیص دهید. علاوه بر این، ‌اکثر کالاهای برند دارای شناسنامه هستند که می‌توانید مشخصات کالای خریداری شده‌ی خود را با سایت رسمی آن برند مقایسه کنید تا به اصل یا بدلی بودن آن پی ببرید.

به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، اکثر برندها از اعطای نمایندگی به کشور ایران خودداری می‌کنند. بنابراین برای بررسی فروشگاه‌هایی که محصولات برند را در ایران می‌فرشند، باید به سایت مارک مورد نظر مراجعه کنید و ببینید آیا این نمایندگی از طرف سایت رسمی آن به رسمیت شناخته می‌شود یا خیر. اگر نمایندگی معتبری از مارک مورد نظرتان پیدا نکردید، بهتر است به سایت‌ها یا شرکت‌هایی که خرید کالا از سایت‌های خارجی را انجام می‌دهند،‌ مراجعه کنید تا هم خرید راحت‌تری داشته باشید و هم به محصولات برند محبوبتان دسترسی پیدا کنید.


راهنمای خرید یک برند به صورت اینترنتی

برای اینکه خرید مطمئن‌تری از یک برند به صورت اینترنتی داشته باشید،‌ به سه نکته زیر دقت کنید:

  1. درباره‌ی شهرت کسب و کار تحقیق کنید
بهترین راه برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی این است که از فروشگاه‌های مشهور خرید کنید. یک راه برای فهمیدن اینکه شرکتی قابل اعتماد است این است که با انجمن حرفه‌ای آن صنعت چک شود. یا از طریق وبسایت Better Business Bureau، ‌ببینید که آیا شکایتی از این فروشنده شده است یا خیر. یا جستجو کردن نام شرکت به همراه کلمه‌ی « reviews» به دید جامع‌تری از آن برند دست پیدا کنید.

  1. به هزینه‌ها دقت کنید
اگر به کالایی با قیمت بسیار خوبی مواجه شدید،‌ ممکن است خوش شانس بوده باشید. اما باید واقع‌بین بود. کالاهای برندهای لوکس معمولاً قیمت پایینی ندارند. بنابراین،‌اگر به کالای مارک‌داری با قیمت پایین برخورد کردید،‌احتمال تقلبی بودن آن بالاست.

نکته‌ی دیگری که باید به آن دقت کنید، اصرار فروشنده است. اگر فروشنده برای خرید کالایی به شما فشار وارد کرد و تذکر داد که باید عجله کنید چون قیمت حراج به زودی تمام می‌‌شود،‌ احتمال اینکه ریگی به کفش فروشنده باشد،‌ وجود دارد.

  1. به دنبال کلمات پرتکرار باشید
متخصصان می‌گویند که فروشندگان متقلب از لغاتی مانند «اصل»، «واقعی» یا «معتبر» به دفعات استفاده می‌کنند تا مشتریان را متقاعد سازند که به آن‌ها اعتماد کنند. همچنین به املا و نحوه‌ی نوشته شدن نام برند مد نظر خود توجه کنید.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
معرفی برند تیری ماگلر (Thierry Mugler)

a1eda454007cfdf3a88042f8f90c96f1-634x675.jpg

معرفی برند تیری ماگلر (Thierry Mugler)Reviewed by چارسوق on Feb 27Rating: 4.0
تیری ماگلر یک طراح و عکاس فرانسوی است که در سال 1948 در استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد. او از سن 24 سالگی به طراحی لباس در خانه‌های بوتیک فرانسه مشغول شد. سرانجام در سال 1978، اولین بوتیک خود را در کاخ ویکتوریوس تأسیس کرد و برند ماگلر را توسعه داد.

برند ماگلر (Mugler) بیشتر به علت عطر‌ها و لوازم آرایشی‌اش شهرت دارد. اولین عطر ماگلر با نام Angel در سال 1992 وارد بازار شد. بطری این عطر که به شکل ستاره پنج پر است،‌ با محبوبیت زیادی مواجه شد و هر ساله یکی از پرفروش‌ترین عطرها به شمار می‌رود. از افراد مشهوری که از طرفداران عطر Angel هستند،‌ می‌توان به دیانا راس،‌ هیلاری کلینتون، اوا مندز و باربارا والترز اشاره کرد.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
معرفی برند بیتس (Beats)

maxresdefault-1080x675.jpg

شرکت بیتس (Beats) معروف‌ترین شرکت طراحی و تولید لوازم صوتی، هدفون و بلندگوست که در سال 2014 کمپانی بزرگ اپل (Apple)، آن را به طور کامل و به مبلغ سه میلیارد دلار خریداری کرد و بزرگترین خرید خود را انجام داد. این شرکت توسط خواننده رپ آمریکایی، دکتر دره و جیمی لوین رئیس سابق IGAA تحت نام شرکت بیتس الکترونیک تأسیس شد. شرکت بیتس تا کنون 6 مدل هدفون‌ مختلف برای کاربری‌های متفاوت به بازار عرضه کرده است که در کنار تمامی این هدفون‌ها حرف b دیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی لوگوی Beats است. علاوه بر کیفیت بسیار بالای این هدفون‌ها، طراحی و رنگ‌بندی‌های آن‌ها نیز موجب شده است که افراد زیادی عاشق این برند و این هدفون‌ها شوند و از آن‌ها استفاده کنند.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
اما اگه تا حالا براتون این سوال پیش اومده که چجوری یه ساعت اورجینال رو شناسایی کنین تا مطمئن بشین پولی که دادین به باد نرفته، حتما مقاله بعدی رو که میذارم بخونین!
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

aid86747-728px-Identify-a-Fake-Watch-Step-5-1.jpg

قبل از اینکه اقدام به خرید یک ساعت لوکس کنید، باید تحقیقاتی در مورد برند و مدلی که می‌خواهید بخرید انجام دهید. مطمئن‌ترین راه برای خرید ساعت اورجینال، خرید از سایت اصلی همان برند است یا اگر تمایل دارید از سایت‌های فروش آنلاین معتبری مانند آمازون یا ای‌بی خرید کنید، حتماً دقت کنید که فروشنده‌ی آن معتبر باشد یا ترجیحآً نماینده‌ی سایت اصلی باشد.



مرحله اول: به تیک تاک ساعت گوش کنید
یک ساعت با کیفیت از هزاران جزء متحرک کوچک و با کیفیت ساخته شده است. بنابراین، در حالت کلی شما صدای تیک تاک زیادی نمی‌شنوید. برای امتحان، بدنه‌ی ساعت خود را کنار گوشتان بگیرید و به دقت به آن گوش دهید.



مرحله دوم: به اشتباهات آشکار دقت کنید
طراحان ساعت‌های با کیفیت، استانداردهای کیفی بالایی را مدنظر قرار می‌دهند. بنابراین، هر تفاوت رنگ، خراش و یا غلط املایی نشان دهنده‌ی تقلبی بودن آن است. طراحان ساعت نشانه‌هایی از اصالت را در نقاط مختلفی از محصولاتشان قرار می‌دهند. محل این نشانه‌ها بین مدل‌های مختلف متفاوت است. تحقیقات خود را قبل از خرید ساعت انجام دهید تا ببینید باید دنبال چه نشانه‌ای باشید. بعد از آن، مطمئن شوید که حروف درستی بر روی نشانه‌ها درج شده است و به راحتی قابل خواندن است.

برای مثال، اکثر مدل‌های مدرن ساعت Rolex، یک تاج بر روی صفحه، یک تاج بر روی بند و یک تاج بر روی مکانیسم‌های پشت آن دارند.



مرحله سوم: صفحه ساعت را امتحان کنید
طراحان ساعت‌های لوکس از مواد معدنی با ارزشی مانند یاقوت کبود برای صفحه‌ی ساعتهایشان استفاده می‌کنند. ساعت‌های ارزان‌تر با بلورهای معدنی دیگری ساخته می‌شوند. برای انکه بفهمید ساعت شما از چه ماده معدنی ساخته شده است، آن را از کنار نگاه کنید تا فیلترینگ رنگ را مشاهده کنید.

اگر ساعت شما از یاقوت کبود ساخته شده باشد، یک سایه بنفش خواهید دید. اما اگر ساعت شما تقلبی باشد، یک سایه سبز می‌بینید.



مرحله چهارم: بند ساعت را امتحان کنید
ساعت‌های اصل معمولاً یک یا دو نشان بر روی قفل دستبند دارند. اگر مکانیسم قفل ساعت بسیار ساده است یا حلقه‌های بند آن به نرمی حرکت نمی‌کند، احتمالاً این ساعت تقلبی است.

بند ساعت‌های اورجینال معمولاً سنگین هستند، براق به نظر می‌رسند و به نرمی حرکت می‌کنند. به نشانه‌های داخل قفل تاشو نیز دقت کنید.



مرحله پنجم: به سریال نامبر دقت کنید
سریال نامبر بند ساعت و جعبه‌ی آن باید با یکدیگر یکسان باشند. بعضی از ساعت‌ها همچنین یک برچسب سریال نامبر در پشتشان دارند. درباره‌ی ساعت‌هایی که بدون جعبه فروخته می‌شوند آگاه باشید. احتمال تقلبی بودن آن‌ها بیشتر است. در جعبه‌ی ساعت‌های اصل،‌ شناسنامه و گارانتی یک تا دو ساله وجود دارد و جنس جعبه‌ها نیز بسیار مرغوب است.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
معرفی برند رالف لورن (Ralph Lauren)

1385623805_ralph-lauren-10-1080x675.jpg

رالف لورن یک طراح مد و خیر آمریکایی است که در 1939 چشم به جهان گشود و شرکت مولتی میلیاردی Ralph Lauren را تأسیس کرد. این برند همچنین به خاطر کلکسیون اتومبیل‌های کمیاب خود نیز معروف است که بعضی از آن‌ها در موزه‌ها به نمایش در می‌آیند. در اکتبر 2016، فوربس ارزش دارایی او را 5.55 میلیارد دلار تخمین زد که رالف لورن را به 233 امین فرد ثروتمند جهان تبدیل کرد. رالف لورن به خرید لباس علاقه‌ی بسیاری داشت و از نوجوانی برای اینکه بتواند لباس‌های بیشتری بخرد، کار می‌کرد. او بعد از دبیرستان، اولین کار جدی خود را با فروش کراوات آغاز کرد.

رالف لورن در سال 1979 اولین فروشگاه پولو را در لندن افتتاح کرد و این کار نقطه‌ی آغاز شهرت جهانی وی شد. او ابتدا به تولید پوشاک آقایان می‌پرداخت اما به مرور پوشاک زنانه و پوشاک اسپرت را نیز به تولیدات خود افزود. این برند امروزه محصولات دیگری چون کیف، عطر، عینک آفتابی و لوازم خانه نیز تولید می‌کند. رالف لورن از سال 1970 تا کنون بیش از 300 جایزه را از آن خود کرده است و همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه پوشاک مطرح بوده است.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
معرفی برند تیری ماگلر (Thierry Mugler)

a1eda454007cfdf3a88042f8f90c96f1-634x675.jpg

تیری ماگلر یک طراح و عکاس فرانسوی است که در سال 1948 در استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد. او از سن 24 سالگی به طراحی لباس در خانه‌های بوتیک فرانسه مشغول شد. سرانجام در سال 1978، اولین بوتیک خود را در کاخ ویکتوریوس تأسیس کرد و برند ماگلر را توسعه داد.

برند ماگلر (Mugler) بیشتر به علت عطر‌ها و لوازم آرایشی‌اش شهرت دارد. اولین عطر ماگلر با نام Angel در سال 1992 وارد بازار شد. بطری این عطر که به شکل ستاره پنج پر است،‌ با محبوبیت زیادی مواجه شد و هر ساله یکی از پرفروش‌ترین عطرها به شمار می‌رود. از افراد مشهوری که از طرفداران عطر Angel هستند،‌ می‌توان به دیانا راس،‌ هیلاری کلینتون، اوا مندز و باربارا والترز اشاره کرد.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
1.jpg


ست تیشرت و جین همراه با شال مطرح و بوت
این ظاهر بدین صورت است که یک روسری مربع بزرگ تا خورده در نیمه و مورب و سپس شل دور گردن خود آویخته به طوری که نقاط گره در جلو هستند. یک روسری با منگوله یا حاشیه جلوه بیشتری به شما میده و یک جفت بوت پاشنه کوتاه تا بالای زانو آن را تعادل را میبخشد. برای اینکه خیلی حالت وسترن به خود نگیرید از یک ساعت و یک انگشتر و یک عینک ظریف استفاده کنید.
 

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
برند کودک اسکیپ هاپ (Skip Hop)

1-IMG_2393-1080x675.jpg

در سال 2003،‌ یک پدر و مادر به نام‌های مایکل و الن دایامنت متوجه شدند که قابلیت‌های وسایل کودکشان بسیار پایین است. با ساختن یک کیف کودک،‌ برند Skip Hop آغاز به کار کرد. هیچ کدام از این دو نفر در صنعتکودک کار نکرده بودند اما علاقه‌ی آن‌ها به نوآوری در محصولات،‌ چشم انداز Skip Hopp را تشکیل داد. کارکنان Skip Hopp هیچ مشکلی را حل نشدنی نمی‌بینند و این روحیه‌ی خلاقانه در حل مشکلات فرهنگ کلی این مجموعه است.

امروزه Skip Hop یک برند جهانی برای والدین، نوزادان و کودکان نوپاست و محصولات این برند در 30 کشور دنیا در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این برند درباره‌ی امنیت و کیفیت محصولاتش تعهد می‌دهد. محصولات Skip Hop از تست‌های بسیار دقیقی گذر می‌کنند تا بار نگرانی را از دوش والدین در هنگام تصمیم‌گیری بردارند. این شرکت همچنین با خیریه‌هایی مانند Baby Buggy و انجمن تحقیقات مرتبط با سرطان Ovarian همکاری می‌کنند.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

20doost

Registered User
تاریخ عضویت
6 می 2013
نوشته‌ها
1,502
لایک‌ها
352
محل سکونت
یه جای سرد
وقتی میگن سایز کفش 40 یعنی کف پا چند سانته؟ 40 از کجا اومده؟!
منم نمیدونم ولی خب الان از قبل خیلی بهتر شده قبلا یک کفش از مارک مثلا آدیداس سایز پات 45 میخورد ولی اگه مثلا میخاستی مارک نایک بخری 42 به پات میخورد
 

ali yaghoubi

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2016
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
323
وقتی میگن سایز کفش 40 یعنی کف پا چند سانته؟ 40 از کجا اومده؟!

یعنی میگن سایز شلوار 38 یعنی دور کمرش سی و هشته؟!

اینا یه استانداردی برا خودشون دارن بر اون اساس شماره میزنن.
 

ali yaghoubi

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2016
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
323
جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو بلند ترک ۲۰۱۸ – ۹۷

انواع مجموعه مدل مانتو دخترانه و زنانه شیک و جدید

پیشنهاد مدل مانتوهای جدید و شیک برای سال ۲۰۱۸ و ۹۷ می باشد

همراه با مدل های جدید مقالات زیبایی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم







آنچه باید در کمد تابستانی خود داشته باشید:

۱- تی شرت سفید
می‌توان گفت تی شرت سفید کاربردی‌ترین لباسی است که شما در اختیار دارید. استایل ساده تابستانی با هرچیزی هماهنگ می‌شود و خوب به نظر می‌رسد. اگر دوست دارید شلوار جین مشکی بپوشید یا دامن ماکسی طرح‌دار فرقی نمیکند مطمئن باشید تی‌شرت سفید ساده می‌تواند به کمک شما بیاید.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-6-1.jpg


مدل جدید مانتو ایرانی
۲- صندل بنددار
این فصل وقت این است که کفش‌های معمولی خود را کنار بگذارید و انتخاب‌های متفاوت‌تری داشته باشید. صندل‌های بنددار کاملا مناسب هوای گرم تابستان هستند و انواع پاشنه بلند آن‌ها پاهای شما را زیباتر نشان می‌دهند.



۳- پیراهن سفید دکمه‌دار
پیراهن سفید دکمه‌دار یکی دیگر از ملزومات این فصل است که در تابستان می‌توانید استفاده کنید. پیراهن سفید را با شلوار جین و پارچه‌ای و انواع دامن می‌توانید ست کنید.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-13-1.jpg


۴- کیف‌های بزرگ
کیف‌های بزرگ و جادار حمل گوشی، کیف پول، بطری آب، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی را برای شما راحت‌تر خواهد کرد.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-12-1.jpg


۵- شلوار جین گشاد
همانطور که شلوار جین فیت یکی از ملزومات کمد لباس زمستانی است شلوار جین گشاد مناسب فصل تابستان است. فقط در هنگام خرید این مدل شلوار جین به یاد داشته باشید که از توناژهای روشن آبی به جای رنگ‌های تیره و زمستانی استفاده کنید.



۶- دامن میدی
دامن‌های مینی را فراموش کنید! امسال دامن‌های میدی ترند هستند و انواع مختلفی از آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید. دامن‌های میدی را لزوما نباید با کفش پاشنه بلند بپوشید برای ست کردن آن‌ها می‌توانید از کفش‌های تخت استفاده کنید.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-10-1.jpg


۷- کتانی سفید
یک کفش مینیمال سفید لازمه کمد تابستانی است. کتانی سفید هم مناسب روزهای پرمشغله است و هم مناسب آخر هفته‌ها که دوست دارید راحت باشید.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-14-1.jpg


۸- کیف بنددار کوچک
هیچ تابستانی بدون رنگ‌های روشن و جذاب قابل تصور نیست! با اینکه می‌توانید تمام لباس‌های خود را از این رنگ‌ها انتخاب کنید ولی انتخاب یک کیف کوچک رنگی معقولانه‌تر و کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-8-1.jpg


۹- شلوار سفید
چیزی مانند رنگ سفید طراوت و شیک بودن را به استایل شما هدیه نمی‌دهد. به جای استفاده از شلوارهای مشکی کلاسیک به سراغ رنگ سفید بروید.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-4-1.jpg


۱۰- راه راه‌های برتون
مدت زیادی است که راه راه‌های برتون به یک جزء جدایی ناپذیر استایل فصل‌های گرم تبدیل شده‌اند. رنگ کلاسیک سفید و سرمه‌ای آن با شلوار جین استایلی چشم نواز می‌سازد.

مدل مانتو مناسب خانم‌های قد بلند:

لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک‌هارمونی انتخاب شود.

Model-manto-Aba-women-rouzegar-1-1.jpg


مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد پس از پوشیدن چنین مدل‌هایی خودداری کنید. هر مانتوی که خیلی گشاد و باد کرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. مانتوهای زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زیبا نشان می‌دهد. مانتوی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را از قد بلند دور می‌کند و اندام شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد.



پوشیدن یک مانتوی زیبا و ست کردن آن با شال یا روسری زمان زیادی را در هنگام خرید به خود اختصاص می دهد مخصوصا اگر سعی بر حفظ شئونات اسلامی هم داشته باشید، امیدوارم شما همراهان همیشگی سایت آریامن از دیدن این ماتوهای شیک و زیبا لذت ببرید.
 

Cyberlife

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2009
نوشته‌ها
1,513
لایک‌ها
624
محل سکونت
MACS0647-JD
بزرگترین شرکت تولید کت و شلوار در ایران کدام است؟

شرکتی که طرحهای متنوع، دوخت خوب و قیمت هاش مناسب قشر متوسط و ضعیف باشه و مثل هاکوپیان گرون نباشه
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
شلوار اسلش چیست ؟!
یکی از پوشش‌ها که در کنار کفش اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شلوار اسلش می‌باشد - شلوار اسلش به دلیل راحت و سبک بودن و همچنین پر کاربرد بودن بسیار محبوب گشته است. این شلوار نیز یکی از نمونه‌های راحت با تن خور عالی می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دارای کمر کشی و بند دار می باشد. پاچه های شلوار جذب بوده و دارای چهار جیب در اطراف و دو جیب در پشت آن می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است. شلوار اسلش برای تمام افراد جامعه در هر سنی و در هر شرایطی هم در خیابان و هم در خانه قابل استفاده است
 
Last edited:

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
اتو مو
خرید اتو مو سایونا
اتو مو سایونا - SAYONA SY-835- کاملا اصل با کیفیت بالا
صفحه سرامیکی با خاصیت حفاظتی برای مو!
برند sayona
مدل SY-835
قابلیت خشک کردن موهای خیس
دارای دو صفحه سرامیکی نسوز
گرم شدن یکپارچه صفحه
سیم با گردش 360 درجه
طراخی منحصر بفرد
قیمت فقط: 64000 تومان
چند سالیه که هر چقدر موها صاف تر و یکدست تر باشن ,زیباتر هستن اما سلامت موها هم در کنار زیبایی اهمیت زیادی داره که نباید فراموش کنین برای همین دایابرگ امروز اتو مو استاندارد sayonaمدل sy-835رو به شما پیشنهاد میده البته در دایابرگ های قبلی ریش تراش همین برند sayonaرو روی سایت داشتیم که استقبال خوبی ازش شد، برای همین دوباره به سراغ همین برند خوب رفتیم این اتو با داشتن صفحات سرامیکی در عین اینکه موهاتون رو کاملا صاف و یکدست میکنه کاملا مراقب سلامت اونها هم هست این دستگاه قفل صفحه داره که برای اتوی بهتر موهاتون رو نگه میداره همین طور سیم چرخشی 360 درجه داره و خودتون به راحتی میتونید توی خونه موهاتون رو حالت بدین ,درجه ی حرارت این مدل از 120 تا 200 درجه هستش. همچنین با سوراخ هایی که روی صفحه این دستگاه هست این امکان وجود داره تا بخار آب از توی سوراخها به بیرون هدایت بشه و بتونید موهاتون رو حتی زمانی که خیسه اتو بکشید. این دستگاه هم برای آرایشگاه ها و هم مصرف شخصی وسیله کاربردیه است که توندرجه حرارت متغیر بین 120تا 200 درجه سانتیگراد
به همراه قفل صفحه
قابلیت خشک کردن موهای خیس wet and dry use
ستیم با یه آفر خوب روی سایت قرار بدیم.
مشخصات صفحه اتو مو سایونا:
دارای صفحات سرامیکی بسیار عالی با ضخامت 3 میل
و بدونه اسیب زدن و کشیدن موها و به پهنی سه سانتی
متر که هم برای استفاده موهای بلند و کوتاه ازش استفاده کرد
قیمت فقط: 64000 تومان
مشخصات فنی اتو مو سایونا:
اتو مو سایونا دارای تنظیم درجه حرارت 120-220 درجه میباشد
این دستگاه با دکمه ای به صورت عقربه ای تنظیم حرارت میشود
دارای دکمه خاموش و روشن
جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
بیشینه دما: 220 درجه سانتی گراد
قابلیت تنظیم دما: دارد
طول سیم: 1.8 متر
سایر ویژگی ها: دارای صفحات سرامیکی بسیار عالی
اتو مو حرفه ای سایونا Sayona
این روزها حالت دادن مو یکی از مهمترین دغدغه های هر آدم شیک پوشی میباشد اما برای اینکه به موها آسیبی
نرسد و موها در حالت خوش خوش فرم و خوش حالت باشند باید از یک جنسی استفاده کرد خیالت از هر بابت ازش
مطمئن باشه و بدونه کشیدن مو بتوان از ان استفاده کرد.
ارسال به سراسر کشور از طریق پست
قیمت فقط: 64000 تومان
اتو مو و برس حرارتی در فروشگاه ارزانکده



 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
شلوار اسلش چیست ؟!
یکی از پوشش‌ها که در کنار کفش پسرانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شلوار اسلش می‌باشد - شلوار اسلش به دلیل راحت و سبک بودن و همچنین پر کاربرد بودن بسیار محبوب گشته است. این شلوار نیز یکی از نمونه‌های راحت با تن خور عالی می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دارای کمر کشی و بند دار می باشد. پاچه های شلوار جذب بوده و دارای چهار جیب در اطراف و دو جیب در پشت آن می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است. شلوار اسلش برای تمام افراد جامعه در هر سنی و در هر شرایطی هم در خیابان و هم در خانه قابل استفاده است
 
بالا