برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مرجع دانلود بازیهای ویدوئی (قوانین در پست اول)

bahram512

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
672
لایک‌ها
140
streets-of-rage-collection.jpg

بازی های شورش در شهر ( Streets Of Rage ) یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی هایی است که از کنسول سگا به بعد ساخته و عرضه شده است. ساخت این نسخه از بازی Streets Of Rage که آخرین نسخه ( Final ) از آن به شمار می رود توسط چند جوان اسپانیایی ۸ سال طول کشیده است ! نسخه ی فاینال بازی شورش در شهر ادامه ای برای نسخه های ۱ و ۲ و ۳ ( تولیدی شرکت سگا ) ساخته شده است. نسخه چهارم این بازی در سال ۲۰۰۷ به صورت آزمایشی ساخته شد و بعد از ۵ Streets Of Rage Remake دیگر نسخه جدیدی ساخته نخواهد شد و پایان این بازی بعد از ۲۰ سال از اولین نسخه آن است. این بازی با تمامی نسخه های ویندوز از ۹۵ و ۹۸ گرفته تا Vista و Seven و همچنین لینوکس و کنسولهای Wii و WIZ سازگاری داشته که می توانید آن را به صورت رایگان از سایت اکسین گیم دریافت کرده و خاطرات شیرین کودکیتان را زنده کنید.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



دانلود بازی زیبا و به یاد ماندنی شورش در شهر – Streets of Rage

حجم : ۵ مگابایت

پسورد : دانلود ترینر با لینک مستقیم (در صورت لزوم)


برای دیدن بازی ها و ترینر های بیشتر به سایت مراجعه کنید
 

bahram512

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
672
لایک‌ها
140
AirStrike-II-Gulf-Thunder-v2.62.jpg

یک دنباله ‌‌ی پر ماجرا برای بازی حمله ‌ی هوایی که بدون هیچ جر و بحثی یکی از هیجان انگیز ترین بازی‌ های بزن‌ بزن هلیکوپتری در فضای ۳ بعدی است که‌ تاکنون ساخته شده است. این دنباله ‌ی جدید قدم در جای پای سلف خود می ‌گذارد و شما را به آخرین حد نهایی شور و هیجان خواهد برد. شلیک‌ های ممتد و بی‌ وقفه به سمت پایگاه ‌های دشمن که مثل مور و ملخ به سوی شما حمله می ‌کنند ، نفس‌ ها را در سینه حبس خواهند کرد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



دانلود بازی هواپیمائی Air Strike II Gulf Thunder v2.62

حجم : ۱۲ مگابایت

پسورد : دانلود ترینر با لینک مستقیم (در صورت لزوم)
 

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران
crysis3cover.jpg

تاریخ انتشار: 19 فوریه 2013
نام نسخه : کم حجم شده توسط تیم Black Box Repack
حجم بازی: 8.5 گیگابایت
بالاخره بعد از انتشار نسخه Reloaded بازی ، امروز تیم Repack آریا دانلود این بازی را منتشر کرد ،بازی معروف Crysis3 که شرکت توسعه دهنده آن "Crytek Studios" و همچنین منتظر کننده آن : "Electronic Arts Inc." که در سبک بازی های شوتر (shooter) محسوب می شوند.زبان بازی نیز انگلیسی می باشد ،در کرایسیس 3 کنترل تمام بازی را دردست بگیرید بازیکن در این بازی نقش پیام بر را دارد که به شهر نیویورک باز می گردد، فکر و خیال فاجعه انگیز آینده او را به سمت یک جنگ با انسان ها و بیگانگان هدایت می کند ،شرکت "Crytek’s" که موتور این بازی "CryENGINE®" از آنشان می باشد ،مدت ها بود که این شرکت می خواست نسل جدیدی از سطح بازی ها را ارائه دهید که تمام خلاقیت خود را در بازی کرایسیس 3 به نمایش گذاشته است .


توضیحات به زبان اصلی
:


Take total control in Crysis 3 and experience a new level of freedom in the premiere sandbox shooter of 2013. Players assume the role of Prophet as he returns to New York City; a vision of a catastrophic future driving him forward in his battle with both human and alien forces.
Crytek’s proprietary CryENGINE® has long been pushing in-game action to new levels, and in Crysis 3 you can witness the latest stage in its evolution for yourself! CryENGINE® 3 unleashes the power of the Crytek creative team and provides the foundation to advance the state of the art and deliver a visually stunning and varied gameplay experience. So whether you’re marveling at the stop-and-stare graphics, experimenting with industry-leading physics, or making sandbox choices as you stalk your enemies, the latest iteration of the CryENGINE® will leave you reassessing your expectations for the next level of gaming!

سیستم پیشنهادی آریا دی ال برای اجرای بازی کرایسیس 3 :

Q
uad Core 2.7 GHz, 4 GB RAM, graphic card 1 GB (GeForce GTX 560 or better), Windows Vista/7/8

محیط بازی:





برای حمایت از ما روی تبلیغات سایت کلیک کنید.

shopping.png

خرید پستی و پرداخت درب منزل تنها : 8000 تومان
حجم برنامه : 8.53 گیگابایت
گرد آوری توسط: تیم آریا دانلود
آپلودر : Hanzaleh
رمز فایل:Aria Download Professional Team|سایت تخصصی آریا دانلود
دانلود مستقیم قسمت اول
دانلود مستقیم قسمت دوم
دانلود مستقیم قسمت سوم
دانلود مستقیم قسمت چهارم
دانلود مستقیم قسمت پنجم
دانلود مستقیم قسمت ششم
دانلود مستقیم قسمت هفتم
دانلود مستقیم قسمت هشتم
دانلود مستقیم قسمت نهم
 

trian

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,086
لایک‌ها
2,885
گرافیک و گیم پلی بازی بی نظیره واقعا ارزش بازی کردن داره
 

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران
halflife1.6.jpg





نسخه تست شده و اختصاصی تیم آریا دی ال
با قابلیت بازی آنلاین
حتما بازی معروف CS یا همان Counter Strike را می شناسید و نیاز به توضیح خاصی نیست. مستقیم می رویم سراغ قابلیت های نسخه پیشرو : از جمله خصوصیات و ویژه گی ها این نسخه پاک بودن 100% این بازی هست ، اگر بازی خور باشید حتما می دانید که بازی های پرطرفدار را معمولا ریپ آنها مشکل دار و بعضا فایل های مشکوک به آنها بایند (Bind ) می شود از این رو ما نسخه مطمئن آن را برای شما مانند سایر بازی ها قرار داده ایم.مورد بعدی این است که 100 % بازی را به صورت Full قرار داده این و هیچ کدام از مپ های بازی حذف نشده اند همچنین تمامی textures ها لحاظ شده ، زبان بازی انگلیسی بود ، installer یا نصب کننده بازی به صورت رسمی بوده ....


حجم برنامه : 246 مگابایت
گرد آوری توسط: تیم آریا دانلود
آپلودر : Hanzaleh
رمز فایل:www.ariadl.com
دانلود مستقیم
 

farshad10

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 جولای 2012
نوشته‌ها
5,809
لایک‌ها
4,842
سن
33
محل سکونت
ارومیه
من الان آنلاین بازی میکنم اگه پایه باشن بازم بازی میکنیم با دوستان
 

bahram512

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
672
لایک‌ها
140
thr house.jpg

یکی از سبک هایی که در بین بازی خور ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و همه روزه بازی هایی از این قبیل در حال پیشرفت هستند , سبک ترسناک یا همان Horror می باشد. بازی The House of The Dead هر چند قدیمی بوده و در این سبک ساخته شده ولی زمان عرضه شدن آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که همین امر موجب نشر روز افزون این بازی در اینترنت شد. در این بازی شما در نقش یک پلیس ایالتی به یک خانه طلسم شده و پر از اشباح و ارواح وارد می شوید که باید با از بین بردن آن ها , افراد بیگناهی که داخل این خانه بوده را از نجات بدهید.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و ترسناک – The House of The Dead

حجم : ۱۷ مگابایت

پسورد : اكسين گيم | دانلود بازي هاي كم حجم ، بانك ترينر و كد تقلب ، پيش نمايش بازي ها ، نرم افزار هاي مرتبط با بازي (در صورت لزوم)
 

downloadifa

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2013
نوشته‌ها
190
لایک‌ها
5
| بازی جدید و فوق العاده تک تیرانداز – Sniper: Ghost Warrior 2-Black Box – نسخه کم حجم
دسته بندی : 1660 | اکشن, بازی PC, ماجرائی
sniper-ghost-warrior-2.jpg
نسخه کم حجم و با لینک مستقیم
بازی تک تیر انداز : جنگ جوی شبح یا Ghost Warrior که امروز توسط تیم Black Box منتشر شد را با لینک مستقیم و به صورت کاملا اختصاصی برای شما کاربران دانلودیفا آماده کرده ایم ، توسعه دهنده و منتشر کننده این بازی CI Games بوده و در ژانر اکشن و مخصوص پلتفرم PC و برای سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت طراحی شده است و زبان بازی نیز انگلیسی می باشد . بازی تک تیر انداز اولین بازی مولتی پلتفرم ، تیر انداز شخص اول ، و شوتر انحصاری شخص اول می باشد که تا به امروز طراحی و تولید شده است ،در این بازی سیستم AL یا همان هوش مصنوعی دوباره از اول طراحی و مورد بازبینی کامل قرار گرفته به نحوی هوش مصنوعی در جبهه مقابل که همان دشمنان به حساب می آیند افزایش یافته .سیستم شلیک کامل متفاوت ، حرکت و شتاب گلوله پس از شلیک کاملا واقعی به نظر می رشد ، مکانیزم های تیر اندازی تغییر کرده است ، محیطی که اهداف را مورد اصابت قرار می دهید کاملا غنی شده است و همچنین مراحل سخت تری به بازی اضافه شده و خیلی از مواردی دیگری که ممکن است برای شما بازی خورهای عزیز تازگی داشته باشد.


 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,822
لایک‌ها
2,766
سلام بر بروبچ .
کسی لینک دانلود بازی داره بزاره بهره مند شیم .
 

farshad10

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 جولای 2012
نوشته‌ها
5,809
لایک‌ها
4,842
سن
33
محل سکونت
ارومیه
Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

مشاهده پیوست 330598


سکوتی مرموز حکم فرما است و شما کم کم شک می کنید، اما در همین حین، مرد از پشت میز بلند می شود و به سراغ کتابخانه فلزی اش می رود. او کتابی را حرکت می دهد و تمام کتابخانه می چرخد و یک مکان دیگر در اتاق پدیدار می شود. بازی Omerta داستان دو برادر اهل سیسیل را بیان می کند که به شهر آتلانتیک در آمریکا آمده اند. بازی در تاریخ ۱۹۲۰ جریان دارد و یکی از این برادران شانس این را بدست می آورد که برای خودش زندگی بهتری درست کند. اما شما هرگز فکرش را نمی کنید که برادر دیگر چه کاره می شود. روند بازی ترکیبی از دو عنوان SimCity و XCOM است، اما دنیای آن به سریال تلویزیونی Boardwalk Empire شباهت دارد.این ترکیب ها اصلاً بد از کار درنیامده و همه چیز خوب به نظر می رسد. شاید با نگاه اول به این نتیجه برسید که بازی دارای عمق مناسب برای جذب بازیکنان نیست. در قلب این بازی می توانید برای خود یک امپراطوری مافیایی بزرگ درست کنید. شما در Omerta دست به ساخت و سازهای مختلفی خواهد زد و از نظر Business می توانید به یک فرد بسیار قوی تبدیل شوید. حتی ممکن است دست به قتل، دزدیدن مدارک و ساخت و سازهای غیرقانونی بزنید. شما یک فرد مافیایی هستید و قدرت زیادی را بدست خواهید آورد. در این بازی باید کارهای مختلفی را انجام دهید که برای آن می توانید به صورت شخصی عمل کنید و یا یکی از افراد خود را بفرستید


آنلاین :

اینم یه اموزش دست نویس :
:Dاول یه نفس عمیق می کشید
دوم روی بازی کلیک می کنید
سوم روی بخش MULTIPLAYER بازی کلیک می کنید
بعدش چند لحظه صبر میکنید تا به سرور وصل بشه
بعد یه اسم ازتون میخواه اسم رو بهش می دین تمام .
اینم بگم که با دیال اپ هم میشه بازی کرد .
منتظرتونم !!!



لینک دانلود فق 1 گیگ :

http://www.p30day.com/دانلود-بازی-omerta-city-of-gangsters-19124.html
 

bahram512

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
672
لایک‌ها
140
crash-team-racing.jpg

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم کراش ماشینی Crash 4 Team Racing برای کامپیوتر آماده دانلود کردم. حتما تمامی دوستداران بازی های کامپیوتری و به خصوص دوستداران بازی های پلی استیشن با بازی کراش ماشینی آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند.

بازی کراش Crash Team Racing که به کراش ماشینی نیز مشهور است دارای ویژگی های واقعآ فوق العاده ای از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند است.با اینکه این بازی بسیار قدیمی می باشد اما بسیاری از افراد کوچک و بزرگ این بازی رو انجام می دهند.

قابلیت های بازی کراش ماشینی:

- قابل اجرا بر روی تمامی سیستم های قدیمی و جدید کامپیوتری
- سازگار با تمام ویندوزها ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
- داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
- داشتن گرافیک بسیار عالی
- قابل حمل بودن بازی
- حجم مناسب
و …

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=







دانلود بازی کراش ماشینی Crash 4 Team Racing


حجم : ۹۷ مگابایت

پسورد : اكسين گيم | دانلود بازي هاي كم حجم ، بانك ترينر و كد تقلب ، پيش نمايش بازي ها ، نرم افزار هاي مرتبط با بازي (در صورت لزوم)


برای دیدن بازی ها و ترینر های بیشتر به سایت مراجعه کنید

 

mela1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2013
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
15
محل سکونت
خرم آباد

bahman_0121

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
8

amir1365

همکار بازارچه
همکار انجمن
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2006
نوشته‌ها
898
لایک‌ها
215
سلام ،کمی در مورد سبک بازی توضیح بدید بد نیست...
 

mela1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2013
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
15
محل سکونت
خرم آباد
این بازی از اون بازی هاست که یه بار انجامش باعث میشه همیشه بازیش کنید پیشناد میکنم که حتما دو نفره بازیش کنید مطمعا باشید خوشتون میاد

لینک دانلود
 

mela1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2013
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
15
محل سکونت
خرم آباد
اینم بازی میکی موس که فکر کنم همه کارتونشو دیدن بازیشم کنید خالی از لطف نیست بازی خیلی خوبیه

لینک دانلود
 

English Lord

کاربر فعال سریال های تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,337
لایک‌ها
97
محل سکونت
NeverLand
با سلام مدتیه
دنبال لینک دانلود بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues هستم ولی متاسفانه چیزی دستگیرم نشده . خواستم درخواست کنم میشه لطف کنید و لینک دانلود این بازی رو برای من پیدا کنید؟
ممنون
 
بالا