برگزیده های پرشین تولز

تایید مشکلات باتری BL-5C از سوی نوکیا

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
باز هم باتری های معیوب نوکیا و عدم پاسخگویی این شرکت به کاربران

show2.php


کاربران نوکیا با وجود سپری شدن دو ماه از فراخوانی جهانی برای تعویض باتری های معیوب، پاسخی از شرکت نوکیا دریافت نکردند.
به گزارش گروه ترجمه "موبنا" به نقل از پایگاه اینترنتی ibnlive ، "وی وک کومار"، یکی از کاربران هندی تلفن همراه نوکیا که باتری گوشی آن بر اثر گرم شدن بیش از حد منفجر شده است، گفت که بعد از فراخوانی جهانی نوکیا برای باتری هایBL-5C ، درخواست تعویض باتری را از طریق اینترنت به شرsکت اعلام کردم.
وی افزود :اما بعد از گذشت دو ماه نه تنها خبری از باتری جدید نشد، بلکه حتی پاسخ قطعی هم از شرکت نوکیا دریافت نکردم و مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش نوکیا هم تاثیری نداشت.
این کاربر در این باره توضیح می دهد: پس از گذشت دو ماه شرکت نوکیا پاسخی به درخواست من نداده است. با توجه به اطلاعاتی که سایت نوکیا در اختیار قرار داده است ، باتری تحویل داده شده اما من تاکنون باتری جدید را دریافت نکرده ام.
به گفته نمایندگی شرکت نوکیا در هند، رسیدگی به 75% تقاضاها در دست اقدام است و شرکت نوکیا در اولین فرصت به بقیه درخواست ها نیز پاسخ خواهد داد.
شرکت نوکیا اعلام کرد که از بین بیش از 46 میلیون باتری که در طرح تعویض جهانی مورد بررسی قرار گرفته، تنها 100 باتری معیوب گزارش شده است.
با این حال کاربران هنوز از ایمنی باتری تلفن همراه خود مطمئن نیستند.
 
بالا