peyman_sh
Registered User
دوستان کسی نظری نداره ؟؟؟؟؟
باشهایشون سابقه بالایی دارند و تا اینجا خوش برخورد بودند و اصلا کار به اونجا ها نمی کشه ان شالله
سعی می کنم موضوع رو یه جوری براشون روشن کنم کلا نمی دونم
در مورد قید نکردن بهشون گفتم گفتند اگر این مشکل رو داشت شما باید همون اول سریع متوجه میشدید و جنس الکترونیکی هست و هر لحظه ممنکنه این اتفاق بی افته و بنده هم نمی تونم تا ابد پاسخ گو باشم
در صورتی که هنوز 48 ساعت کامل هم نشده بود
والا ایشون به من گفتد شاید نرم افزاری مشکل باشه در صورتی که خودم طمعنم سخت افزاری هست که الان با دوست تعمیر کارمون صحبت کردم گفت شک نکن سخت افزاری هستباشه
منم قبلا مثل شما , زیادی اعتماد داشتم به مردم
ایشالله به خیر بگذره
خب اینجا ما چه کمکی میتونیم کنیم؟
شما اگه ببرید تعمیر یا باز کنید دیگه عمرا بتونید پس بدهید
اگه قصد ندارید پس بدید اول هزینه تعمیرشو بپرسید بعد قصد تعمیرشو داشته باشید !
به احتمال بالا من فکر میکنم مشکل سخت افزار هستش
مهلت تست چه 24 ساعت چه 100 ساعت فروشنده باید پاسخگو باشه در صورتی مشکل حل نشد میتونید به جرم غش در مال شکایت کنید
رنگ قاطی کردن ۹۰٪ سخت افزاری هست ...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
اتفاقا یک گوشی داشتم یکبار رنگ قاطی کرد وگوشی کلا هنگ کرد سریع باطری را کشیدم بیرون ...درکل بگم مشکل من نرم افزاری بود حالا شما چکی بکن اشالله مشکلی نداشته باشه
Sent from my HD2 using Tapatalk 2
سلام و خسته نباشید
ایشون تبلت رو از بنده خریدن البته چندبار تلفنی هم حرف زدیم حالا بگذریم که چه اتفاقاتی بین من و ایشون افتاده
بنده تبلتی رو به ایشون فروختم و اونجا هم ذکر کردم که 24 ساعت مهلت تست دارید که اگر ایرادی باشه من پیگیری کنم که ایشون خداروشکر گفتن ایرادی نداشته و امتیاز مثبت هم دادن بازم من کاری به این موضوع ندارم بنده هم در درون تبلت نبودم ببینم چه ایرادی داره من خودم 5 روز دستم بوده تست کردم دیدم ایرادی نداره بعدش به ایشون دادم ایشون هم تست کرده توی تایمش گفته ایرادی نداره تازه 24 ساعت که تی کرده بودیم که هیچی گذشته از 48 ساعت هم گذشته بوده حالا ایشون شنبه شب بود به من زنگ زد گفت این ایراد کار هستش من هم گفتن جنس متعلق به شماست و من پول مردم رو دادم طبق قاعده و نمیتونم کاری براتون کنم اما اگر اخلاقی هم شده که همین الان هم باشه میتونم کمکتون کنم الان هم میگم هر کمکی باشه من کمکشون میکنم
من اینجا امتیازاتی که جمع کردم الکی نبوده هیچوقت هم قصد کلاه گذاشتن سر کسی رو نداشتم چه برسه ایشون که امتیاز بالا دارن و برای من قابل احترام هستن منتها ما با هم شرط کرده بودیم که 24 ساعت تست کنن که ایشون حتی امتیازش هم دادن حالا بعد از این داستان هر ایرادی باشه تصمیمش با خودشونه من چه وظیفه ای اخه دارم !؟
اون کاربری هم که که نادانسته میگه غش در معامله
برای زمانی هستش که من یه ایرادی به ایشون ذکر نکرده باشه و شرطی باهاشون نکرده باشم اینجا که صدر اسلام نیست عزیزم وسیله الکترونیکیه خوبه آدم سوادشو بالا ببره
من یه سوال دارم
اقا پیمان ایا شما تایدیه سلامتش رو به من ندادید ؟
راستی اقا پیمان شاید نباشه تلفنی باهام در تماس باشید در هر صورت امیدوارم زودتر مشکل حل بشه
حرفایی که بالا گفتید کاملا منطقی و به قولی حرف حساب هستش.
فقط یه سئوال
این عکسی که ایشون گذاشتن
و اون زدگی که دیده میشه ، دست شما هم که بود ، ایجاد شده بود یا نه؟
سلام و خسته نباشید
ایشون تبلت رو از بنده خریدن البته چندبار تلفنی هم حرف زدیم حالا بگذریم که چه اتفاقاتی بین من و ایشون افتاده
بنده تبلتی رو به ایشون فروختم و اونجا هم ذکر کردم که 24 ساعت مهلت تست دارید که اگر ایرادی باشه من پیگیری کنم که ایشون خداروشکر گفتن ایرادی نداشته و امتیاز مثبت هم دادن بازم من کاری به این موضوع ندارم بنده هم در درون تبلت نبودم ببینم چه ایرادی داره من خودم 5 روز دستم بوده تست کردم دیدم ایرادی نداره بعدش به ایشون دادم ایشون هم تست کرده توی تایمش گفته ایرادی نداره تازه 24 ساعت که تی کرده بودیم که هیچی گذشته از 48 ساعت هم گذشته بوده حالا ایشون شنبه شب بود به من زنگ زد گفت این ایراد کار هستش من هم گفتن جنس متعلق به شماست و من پول مردم رو دادم طبق قاعده و نمیتونم کاری براتون کنم اما اگر اخلاقی هم شده که همین الان هم باشه میتونم کمکتون کنم الان هم میگم هر کمکی باشه من کمکشون میکنم
من اینجا امتیازاتی که جمع کردم الکی نبوده هیچوقت هم قصد کلاه گذاشتن سر کسی رو نداشتم چه برسه ایشون که امتیاز بالا دارن و برای من قابل احترام هستن منتها ما با هم شرط کرده بودیم که 24 ساعت تست کنن که ایشون حتی امتیازش هم دادن حالا بعد از این داستان هر ایرادی باشه تصمیمش با خودشونه من چه وظیفه ای اخه دارم !؟
اون کاربری هم که که نادانسته میگه غش در معامله
برای زمانی هستش که من یه ایرادی به ایشون ذکر نکرده باشه و شرطی باهاشون نکرده باشم اینجا که صدر اسلام نیست عزیزم وسیله الکترونیکیه خوبه آدم سوادشو بالا ببره
من یه سوال دارم
اقا پیمان ایا شما تایدیه سلامتش رو به من ندادید ؟
راستی اقا پیمان شاید نباشه تلفنی باهام در تماس باشید در هر صورت امیدوارم زودتر مشکل حل بشه
سلامدوستان کسی دیگه نظر نداره ؟
اخه نمی دونم این انصاف هست مشکلی که بعد از دو روز تشخیص داده میشه و به قول تعمیر کار چیزی نیست که دست من به وجود بیاد و باید در شرایط خاص فهمید الان بهشون می گم من باید 270 ضرر کنم این انصاف هست .
دادا در این مورد که فرمودید شکی نیست در قسمت روابط عمومی تاپیک زدم اگر کم و کسری هم داشت شما ببخشید ولی من از اینجا ناراحتم که شما حتی 1 هزارم درصد هم به دوستتون شک نکردید ؟سلام
اقا پیمان البته اینجا درست نیست اینجوری دارید میگید
من لپ ماجرا رو گفتم اینجا هم بخش دیگه ای هستش میتونید بخش روابط عمومی مطرح کنید من حرفهام رو زدم اگر بازم نیاز بود کامل تر میگم اینجا من هم مقصر نیستم منم مثل شما ناراحتم .شما یک انسان با شخصیت متمدن و با خانواده ای هستید به همون اندازه شما دارای این ویژگی ها هستید من هم هستم و خب نباید در حق هیچکئوممون اجهاف بشه بازم اگر میدونید حقی در اینباره من زیرپا کردم بخش مربوطه هستش اما قسم میخورم من تا 24 ساعت مسئولیت در قبال شما داشتم و دیدی که پیگیری کردم آیا نکردم الان هم ریش و قیچی با شماست هر جور میدونید عمل کنید بنده هم هستم الان هم به زور انلاین شدم که فکر نکنید تو فکرتون نیستم.
امیدوارم منطقی برخورد کنید
هر دوتون از کاربرای باسابقه فروم هستید.امیدوارم به زودی مشکلتون حل بشه.