برگزیده های پرشین تولز

تبلیغات کلیکی : مدیا اد هم یواش یواش داره خودشو میزه به اون راه

ایا موافق بسته شدن و جلوگیری از فعالیت وبسایت های کلیکی هستید؟


  • Total voters
    50

arashdownload

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,442
لایک‌ها
1,043
نکته جالب اینه کل آمار دست وبمستران هست اونوقت همیشه آویزون این شرکت ها هستن اگر هر سایت 5000 ورودی داشته باشه 20 نفر جمع بشن میشه 100k یه چیزی نزدیک بیتوته و می تونن امار رو راحت بفروشن در حالی که 5k امار ریزی هست برای اکثر وبمسترا اما صد افسوس که هرگز وبمستر جماعت کنار هم قرار نمی گیره
 

aminsol70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 جولای 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
وبسایت mediaad.org هم یواش یواش داره کلاه بردار میشه.

سیستم تیکت مناسب که ندارن الحمدالله. یه سیستم گفتگوی انلاین درست کردن که سوالاتت رو باید از اونجا بپرسی. حالا این به کنار که هر ماه تمامی مکالماتت پاک میشه و اثری ازش نمیمونه که بخای بعدا مدرکی داشته باشی که تیکت زدی............


یه مدت ازش استفاده میکردم ولی به دلیل پایین بودن کلیک خور بودنش از وبسایتم کد هاشو برداشتم.
بعد چند ماه دوباره اومدم و خاستم کدهاشو بذارم که دیدم تمامی تبلیغات به صفحه 404 میره.
سه شنبه بهشون تیکت زدم و علت رو جویا شدم و تا الان که جمعه است جواب ندادند.

4 روزه که هنوز یه سوال رو جواب ندادند. بعد چطور انتظار دارید بخاید واریز هم کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

media1.png


و اینم عکس دوم:

media2.png



ایا 4 روز صبر کردن برای جواب دادن به یک تیکت ساده منطقی هست؟ جدیدا هم که سیستم واریزشون رو تغییر دادن.

لینک زیر رو مشاهده کنید:
https://mediaad.org/change-payment-method/


طبق شکایت هایی که طول تاریخ نشون داده تبلیغات کلیکی به زور واریز میکنند و هزارتا درسر دارد.... حالا ما باید بیایم براشون فاکتور ارسال کنیم تا بخان واریز کنند !!!!!!!

مشتی تو همینطوری با هزارجور التماس و زور پولمونو واریز میکردی حالا فاکتور رو کجای دلم بذارم!!!!!!!!!!!!!!!


واقعا برای چی توی کشور ما اینطوری دزدی میشه و هیچ سیستم و نهاد معتبری نیست که بخاد از این کار جلوگیری کنه؟

همین مدیا اد توی پنلش 37 تومان پول دارم که 100% میدونم واریز نخواهد شد و از طرفی اون بیچاره هایی به عنوان تبلیغات دهنده فعالیت میکنند هم پولشون ضایع میشه. هیچکس هم جوابگو نیست.

سیستم های کثیفی درست کردن که عین زالو تبلیغات رو به جون وبمستر ها میدازند و از تبلیغات دهنده هاهم بابت اینکار پول میگیرند و میزنن به جیب.

این وسط نه وب مستر ها سود میکنن و نه تبلیغات دهنده ها به نتیجه مطلوب میرسن.

و مهم تر از همه اینکه هیچ نهادی توی کشور نیست که دست این کلاهبرداری هارو کوتاه کنه. من نمیدونم برای چی اینماد و غیره..... میان به اینجور وبسایت ها نماد میدن. یا پلیس فتا نمیاد یکبار روی این موضوع تمرکز کنه و ببینه چه حقی داره از هر 2 طرف ضایع میشه .
ایا پلیس فتایی که اینقدر به وبسایت های قمار و فیشینگ حساسیت داره و میگه پول مردم رو میخورند به این فکر نمیکنه که اینجور وبسایت ها هم با این سیستم کثیفشون دقیقا همینکار رو میکنند و کمتر از وبسایت های قمار نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟

وبسایت من به نشانی owjseda.ir توی الکسا بانزریت 15 رو به خودش اختصاص داده و زیر20 هستش(بدون استفاده از هیچگونه ربات یا تقلب). حتی زومیت یا وبسایتهایی که مطالبشون همسان با سایتم هست هم چنین بانز ریت قوی ای نداره. و من به عنوان یه وبمستر بهتون میگم اصلا سراغ تبلیغات کلیکی نرید بنده خودم برنامه نویس هستم و قالب وبسایتم رو هم خودم 0 تا 100 نوشتم و صاحب امتیاز افزونه زیر در مخزن وردپرس هستم.
https://wordpress.org/plugins/auto-set-first-image-as-featured/
همه اینارو گفتم تا بدونید گذاشتن اسکریپت های تبلیغات کلیکی توی head وبسایت و کدهای تبلیغاتی غیره... چه افتی میتونه واستون توی سئو داشته باشه. حتی شده مثل من هیچ تبلیغاتی نداشته باشید مشکلی نیست ولی باز به این سیستم های کثیف اعتماد نکنید. چون نه به موقع پولتون رو میدن و نه اعصاب خوشی براتون میذارن . از طرفی هم برای سئو وبسایتتون رو ویران میکنند.

اونایی هم که واریزی داشتن مطمین باشید چندبار واریز میکنند و بعد به بهانه های مختلف پولتون رو میخورند. من توی یکتانت 60 تومان واریزی داشتم ولی برای بار دوم که میخاستم واریزی بگیرم گفتند کلیک های شما طبیعی نیست و تخلف کردی و اکانت شما مسدود شد. و بعد که دیدم یکتانت پولمو خورد اومدم توی مدیا اد و بعد از مدیا اد هم اومدم اینجا و اینو نوشتم که بهتون بگم جریان از چه قراره (اگر بخاید اسکرین شات هم میتونم بگیرم و بفرستم . مدارک یکتانت هم موجوده). شمایی که میگی من واریزی مطمین دارم اینو بدون هم از طرفی داری به سئو وبسایتت ضربه میزنی و بعد 1 سال دیگه اون جایگاه مناسب رو تو گوگل نداری و از طرفی حتما الکسای وبسایتت بالاست که هواتو دارند. بعد از مدتی که سئو سایتتون با تبلیغات مخربشون خراب شد دیگه تحویلتون نمیگیرن. من نه حس حسودی دارم و نه فکر میکنم زیاد میدونم. من فقط دارم تجربیات خودمو به عنوان یه برابر براتون بازگو میکنم. اگر فکر میکنید تبلیغات میتونه از این راه براتون موثر باشه پس ادامه بدید و در اخر به حرفم خواهید رسید.


انشالاه روزی خواهد رسید که ایران از تحریم های گوگل خارج بشه و بتونیم با سیستم گوگل اد کار کنیم و دست همه این سیستم های حروم خور رو کوتاه کنیم. من تو عمرم یه هزارتومن پول حروم از گلوم پایین نرفته اون دنیا چجوری میخان جواب امثال مارو بدن به کنار... اینا مطمین باشید بعد یه مدتی که قشنگ حروم خوری کردن و پول به جیب زدن جمع میکنن میرن خارج و اسمی ازشون نمیمونه و حروم خوری از این راه هم پول کمی براشون نمیذاره. شما فکر کنید سالیانه چقدر اینا از این راه درامد به جیب میزنن . کافیه دوسه سال اینطوری حروم خوری کنند و بعد الفرار...

من خودم از مدیا اد شاکی ام که پولم رو بلوکه کرده و میدونم که واریز نمیشه برای همین به وبسایت پلیس فتا و اینماد میرم و شکایت بصورت انلاین انجام میدم. هیچ عذر و بهانه ای هم برای تاخییر یک تیکت اونم به مدت 4 روز قابل قبول نیست.

دوران تبلیغات کلیکی توی به پایان رسیده چون فرهنگ اینکار هنوز توی ما جا نیافتاده. همه این وبسایتهای کلیکی اولشون که میان روی کار قوی هستن و پرداخت منظم و درست دارند ولی بعد پول لای دندونشون مزه میکنه یواش یواش خودشونو میزنن به اون راه .
این مدیا اد هم من 1 سال پیش توی فروم ها ازش بدگویی های انچنانی ندیده بودم ولی توی همین 1 سال اخیر دوباره رفتم توی فروم سرچ کردم و دیدم بله..... اینم خودشو خراب کرد.
متاسفانه حرص پول و طمع که توی ما ایرانی ها به وفور هست و بعد از مدتی خودمونو گم میکنیم. فرهنگ تبلیغات کلیکی هیچوقت با این اوصاف توی ایران جا نمیافته.

این تجربه شخصی شماست و من به هیچ وجه نمیتونم تایید کنم. من از سال 96 دارم با مدیا اد کار می کنم. حتی 1 ریال از پولم رو نخوردن. من خیلی از سایت های دیگه رو امتحان کردم ولی جزو معدود سایت هایی هستن که شمارششون دقیقه. پرداختی هاشون همیشه بوده و هست. درباره جواب دادن به کاربرها تا به حال برای من اتفاق نیوفتاده که بیشتر از 2 ساعت طول بکشه. این رو مد نظر داشته باشید که مدیا اد بیشتر از 500 سایت برتر (سایت های زیر 5 هزار ایران) رو داره. اگر دیر بهتون پاسخ دادن واقعا دلیل نمیشه که بیاید و به یک سایت توهین کنید و بهش بگید حروم زاده.
درباره شکایت از این سایت ها این رو بهتون اطلاع بدم، فقط همین کلمه ای که توی این فروم به کار بردید و امیدوارم مدیرهای فروم هر چه سریعتر واکنش نشون بدن، بالای 6 ماه زندانی داره.
حالا این هارو بیخیال شاید عصبانی بودید وقتی این متن رو می نوشتید و... ولی نباید احترام متقابل رو از یاد ببریم. اگه جواب تیکت ندادن بهشون زنگ میزدید. هر سایتی برای خودش سیاست خودش رو داره و شما باید قبل از کار کردن اون رو بخونید. خوشتون نمیاد باهاشون کار نکنید. یکتانت دزده، مدیا اد دزده. برادر من این حرف ها اتهامه و میتونن مدیرای این سایت ها با آیپی که توی این سایت از شما ثبت شده، پیگیر بشن و ازتون شکایت کنن.
شرکت مدیا اد شرکت کوچیکی نیست که بخواد بخاطر 60 هزار تومن خودش رو خراب کنه. پولی نیست این پول ها براش. شرکتی که داره با بزرگترین سایت های ایران کار می کنه و تا جایی که من اطلاع دارم و دوستانی که باهاشون دارم کار می کنم، همه راضی هستن. پرداختی هاش منظمه. همیشه با احترام کار کرده.
درباره فاکتور هم یه توضیحی به دوستان عزیز بدم. این کار نشون میده این شرکت داره رو راست کار می کنه و داره مالیات میده. اگه شرکتی از شما فاکتور نمی خواد، ولی کد ملی که می خواد !
با همون کد ملی اطلاعات شما رو به اداره مالیات رد می کنه و هیچ کدومتون خبر هم ندارید ! ولی این شرکت اومده و با صداقت این مطلب رو بیان کرده. کاری که هیچ کدوم از شرکت ها نکردن و شما اصلا از این کار خبر ندارید !
درباره کد های سایت. به عنوان فردی که کارم از اول همین بوده و کدهای سایت های مختلف رو امتحان کردم، کدهای مدیا کمترین ضرر رو به سئو سایت میزنن. همه لینک ها نوفالو هستن، در حالی که بعضی از شرکت ها اصلا این مسئله رو رعایت نمی کنن. از cdn استفاده می کنه که باعث میشه سرعتش فوق العاده بالا بره. پس لطفا همین جوری هر حرفی رو نزنیم و ادب رو در حرفامون رعایت کنیم

یا علی
 

aminsol70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 جولای 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
نکته جالب اینه کل آمار دست وبمستران هست اونوقت همیشه آویزون این شرکت ها هستن اگر هر سایت 5000 ورودی داشته باشه 20 نفر جمع بشن میشه 100k یه چیزی نزدیک بیتوته و می تونن امار رو راحت بفروشن در حالی که 5k امار ریزی هست برای اکثر وبمسترا اما صد افسوس که هرگز وبمستر جماعت کنار هم قرار نمی گیره
دوست عزیزم 100 هزار تا واقعا چیزی نیست. آمار بیتوته خیلی بیشتر از این حرفاست. با 100 هزار تا وروردی روزانه حداکثر رتبتون بشه 150 ایران
 

arashdownload

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,442
لایک‌ها
1,043
دوست عزیزم 100 هزار تا واقعا چیزی نیست. آمار بیتوته خیلی بیشتر از این حرفاست. با 100 هزار تا وروردی روزانه حداکثر رتبتون بشه 150 ایران
مثال گفتم دوست من و الا الان وبمسترا اکثرشون آمارشون بالای 30 هزار هست نه فقط 5000 که من گفتم منظور من این بود کل امار بلاخره دست وبمسترا هست این سیستم کلیکیا که از خودشون امار ندارن وبمسترا امارشون رو میدن به اینا اینا میرن به فلان شرکت بزرگ میگن من یک میلیون امار دارم 10 میلیون امار دارم پول اصلی رو هم اینا بر می دارن بدون اینکه اماری تولید کنن
 

p30pool

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,277
لایک‌ها
369
محل سکونت
ایران
سلام
داداش چقدر حوصله داری چقدرمتن شکایت نوشتی :)

حدود یکسال با مدیا اد کار میکنم راضی بودیم پول رو هم واریز کردن
از زمانی که فاکتور باید ارسال بشه هم پول واریز کردن و تا بحال نشده پول واریز نکنند
البته سایت ما پر بازدید بوده !
 

raha1212

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 مارس 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
39
""" اصلا از مدیااد استفاده نکنید """
برنامه نویسی و گزارشات و مدیریت بسیار بد با امکانات بسیار محدود در پنل دارند
بسیار ضعیف هستند پشتیبانان بد و خیلی مغرور دارن
به عنوان سفارش دهنده هم باهاشون کار کردم که کلیکاشون طبق آمار آنالیتیک کاملا غیر واقعی و سشن نمیشن !
پرداختی ها بسیار با تاخیر و بد
تنها اعتبارشون سایت ورزش3 هست که همش میگن ما با این سایت داریم کار میکنیم ! البته این سایت با یکتانت هم کار میکنه
در مقابل از سایت یکتانت استفاده کنید که بسیار پنل پیشرفته با کلی مدیریت های مختلف و جورواجور میده و با کلی سایت مطرح در نت کار میکنه
پشتیبانی بسیار عالی حتی بخش هایی از آنالیتیک که بررسی برخی جزئیات بود و اصلا بهشون ارتباط نداشت به من آموزش دادند !
 

p30pool

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,277
لایک‌ها
369
محل سکونت
ایران
نکته جالب اینه کل آمار دست وبمستران هست اونوقت همیشه آویزون این شرکت ها هستن اگر هر سایت 5000 ورودی داشته باشه 20 نفر جمع بشن میشه 100k یه چیزی نزدیک بیتوته و می تونن امار رو راحت بفروشن در حالی که 5k امار ریزی هست برای اکثر وبمسترا اما صد افسوس که هرگز وبمستر جماعت کنار هم قرار نمی گیره
قابل توجه شما بیتوته روزی 350 هزار ip داره
 

inspiron1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2016
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
6
سن
33
مدیا اد خیلی از سایت های بزرگ رو از دست داده، فقط یه ورزش سه و یه دروغ نیوز (فارس نیوز) مونده که اونا هم بازدهی مناسبی ندارند
 

ali998

Registered User
تاریخ عضویت
9 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,041
لایک‌ها
774
برای ما که کلا مدیاد ترکیده...
درامد خاصی نداره دیگه...
البته به نظرم بستگی به موضوع سایت داشته باشه.
 

b.soshiant

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2013
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
4
اینایی که از مدیااد و یکتانت تعریف کردن کارمندای خودشونن! هیچ وبمستر رو ندیدم کوچکترین رضایتی از این دو داشته باشه
 

p30pool

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,277
لایک‌ها
369
محل سکونت
ایران
اینایی که از مدیااد و یکتانت تعریف کردن کارمندای خودشونن! هیچ وبمستر رو ندیدم کوچکترین رضایتی از این دو داشته باشه
خیلی فکر کردی به این نکته رسیدی ؟
 
بالا