برگزیده های پرشین تولز

ترفندهای بازاریابی اینترنتی

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
49
سن
22
  • تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
  • اسفند 24, 1396
امروز با با ۱۸ ترفند های بازاریابی سال 97 در خدمت شما هستیم. بازاریابی نباید واقعا گران یا سخت باشد. بعضی مواقع ساده ترین ایده ها موثرترین هستند. همانطور که برای سال 97 آماده می شوید،در اینجا به ترفند های بازاریابی سال 97 که به کسب و کار شما در سال جدید کمک می کند اشاره شده است(این ترفند بازاریابی سال 97 حتی با بودجه کم قابل انجام است) :

برای ترفند های بازاریابی سال 97 این موارد را رعایت کنید:

۱- مهم ترین نکته در ترفند های بازاریابی سال 97 این است که “چرای” خود را بشناسید. تنها کافی نیست که کمی سریع تر یا ارزان تر از رقبای خود باشید. مشتریان بالقوه تان می خواهند بدانند که چرا کسب و کار شما در حال انجام است.مردم چیزی را که شما انجام میدهید را نمی خرند ،آنها شما را برای اینکه چرا در حال انجام چنین کاری هستید برمی گزینند.

۲- در پیام و علامت تجاری خود ثابت قدم باشید.مردم باید بدون توجه به اینکه کجا شما را می بینند،شما را بشناسند. همچنین لطفا مطمئن شوید که همه ی پیام های شما دارای املا صحیح هستند.

۳- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید،اما لازم نیست که در همه ی زمینه ها فعال باشید. تنها به دلیل اینکه رسانه های اجتماعی بسیاری وجود دارد، آن بدین معنا نیست که شما نیز باید در همه ی آنها فعال باشید. به آنچه که مشتریانتان استفاده می کنند توجه کنید و از آنها استفاده کنید.

۴- یکی از ترفند های بازاریابی سال 97 داشتن یک سایت حرفه ای است. اطمینان حاصل کنید که یک وب سایت دارید و اغلب آن را آپدیت کنید. در عصر دیجیتال اگر کسب و کارتان دارای وب سایت یا حتی یک وب سایت موبایل نباشد به طور عمده کسب و کارتان از دست رفته است. مردم برای خدمات و محصولات شما جستجوی آنلاین دارند،بنابراین مطمئن شوید که در آنجا هستید.

مرتبط بخوانید : تولید محتوا و برنامه ریزی سایت

۵- در ترفند های بازاریابی سال 97 فراخوان را فراموش نکنید! در هر نقطه ای که مشتریتان با بازاریابی شما در ارتباط است ، آنجا باید یک فراخوان باشد که منجر به ارتباط با صفحه ی تماس، یک صفحه ی ورود، یک فرم انتخاب و غیره شود.

۶- وبلاگ. برای مردم دلیلی برای بازگشت به وب سایتتان بسازید. وبلاگ و راهنمایی ها، موارد مطالعاتی، آخرین محصولات _ اطمینان حاصل کنید که آنها دلیلی برای بازگشت به وب سایت شما را دارند.

۷- بازاریابی ایمیلی. با اجازه ی مشتریانتان ایمیل آنها را جمع آوری کنید، و به انها در مورد فروش و وقایع جدید ایمیل دهید. حتی شما می توانید که پیام ها را فیلتر کنید که فقط افراد خاصی دریافت کنند.

۸- یک شبکه ی ارجاع بسازید . ارجاع کلامی قدرتمندترین نوع تبلیغات است، بنابراین ایجاد ارتباط با متخصصین و دیگر کسانی که شما با خوشحالی می توانید مشتریانتان را به آنها و کسانی که قادر به راهنمایی خوب در مورد کسب و کار شما هستند رجوع دهید.

۹- شراکت با دیگر تجارت ها برای پیشرفت دوگانه . همکاری بازاریابی یک موقعیت برد دو طرفه است که اساسا” دو تیم برند در یک کمپین یا بخشی از محتوا مثل وبینار ، کتاب الکترونیکی، یا حتی یک رقابت خاص شرکت می کنند. هر شرکت در معرض مخاطبِ دیگری قرار میگیرد.

۱۰- ارسال تعطیلات فصلی و کارت های تشکر دست نویس به مشتریان سابق و فعلی،همکاران تجاری،متخصصان و سفیران نام تجاری(برند) شبکه ارجاعی و دوستانی که به شما کمک کرده اند یکی دیگر از ترفند های بازاریابی سال 97 است.

مرتبط بخوانید : تولید محتوا پیج اینستاگرام

۱۱- میزبان یک گفتگوی زنده ،یا یک جلسه ی پرسش و پاسخ باشید. این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با با مخاطبین آنلاین شما است و اینکه دنبال کننده های جدید به دست آورید. گفتگوی زنده اجازه می دهد که محیطی عالی برای پاسخ به سوالات مشتریان ایجاد شود، و واقعا بازاریابی شما را بشناسند و در مورد آن بیشتر یاد بگیرند.

۱۲- پاسخ به سوالات در انجمن ها و سایت های پاسخگویی. به مردم با مشاوره رایگان در مورد موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود کمک کنید. با این کار اعتماد آنها را جلب می کنید و متخصص تر به نظر می رسید.
۱۳- مراحل را وارسی کنید. در قلب چرای شما مردمی اند که پشت تجارت شما هستند. اجازه ندهید که موارد شخصیِ منبع اجتماعی منجر به سقوط شما شود.

۱۴- ارائه ی مشاوره رایگان. برگزاری مکالمه با ارائه ی یک جلسه ی ملاقاتی یک راه عالی برای نشان دادن تخصص شما و جذب مشتریان بیشتری است.

۱۵- وب سایت خود را ترجمه کنید. فضای دیجیتال یک جامع ی چند ملیتی است. داشتن یک وب سایت در زبانِ محلی مشتری به شما کمک خواهد کرد که روابط بهتری با مشتریان خود داشته باشید.

۱۶- ارائه ی پکیج . از محصولات یا خدمات خود بسته های کوچک بسازید ، و این امر باعث جذب مشتریان جدید برای تجربه کردن محصول و خدمات شما می شود و حتی ممکن است باعث جذب مشتریان بلندمدت نیز شود.

۱۷- پیغام تلفن خود را درست کنید. در ساعات غیر اداری عبارت “ما نیستیم ” را با عبارتی مفیدتر و جالب تر مانند: “ما در دسترس نیستیم، اما لطفا وب سایت ما را چک کنید.” جایگزین کنید. این امر مخاطب را تشویق به ارتباط با شما از سایر راه ها می کند.

۱۸- کاهش،استفاده ی مجدد، بازیافت! شما مجبور به گذاشتن پست های جدید در رسانه های اجتماعی نیستید. ترکیب وبلاگهای قدیمی ، ویدیوها،اینفورگرافیک ها یا گواهینامه ها برای توسعه ی مکالمات جدید و دنبال کننده ها.

مرتبط بخوانید: بهترین بازاریابی در اینستاگرام برای چه صنایعی؟

تعدادی ترفند های بازاریابی سال 97 ، به شما کمک می کند که در مورد بودجه ی خود برای ماه های آینده تصمیم گیری کنید. همچنین به شما در فرایند ارزیابی نیز کمک می کند، بنابراین می توانید چیزهایی که بازدهی ندارد را حذف کنید، و با آنچه که در ماه های باقی مانده ی سال انجام می دهید پیش بروید.

امیدواریم مطلب ما در خصوص ترفند های بازاریابی سال 97 برای شما مفید واقع شده باشد. زمانی که اهداف بازاریابی و فروش خود را برای سال 97 تعیین کردید، اطمینان حاصل کنید که استراتژی ارتباطی شما کاملا مرتبط با دستیابی به آن اهداف است. به عبارت دیگر _ واکنشی نباشید، پویشگرانه باشید.
 
بالا