• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تمام آموزش های سئو سایت ایساتیس

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
مصاحبه ایساتیس با مدیریت سئوموز پیرامون سئو نوین

امروز به سراغ امیرسینا زمانیان مدیر سئوموز فارسی رفتیم تا بتوانیم در مورد تصمیمات جدید گوگل و به نوعی در مورد سئو نوین بیشتر بحث کنیم شما را به مطالعه این مصاحبه دعوت می کنم.
seomozfarsi.jpg
با سلام و عرض ادب احترام آقای زمانیان تقریبا همه وب مسترهای ایرانی با شما و وب سایت شما سئو موز فارسی به خوبی آشنایی دارند و فکر کنم یک سال و نیم از راه اندازی وب سایت سئوموز می گذارد سئوموز را همه به عنوان یک مرجع مناسب برای فراگیری آموزش های بهینه سازی و سئو سایت می شناسند اما گوگل نیز سایت شما را مرجع خوبی در زمینه سئو می شناسد از آن جایی که وقتی ما واژه آموزش سئو را در گوگل سرچ می کنیم سایت شما به عنوان اولین سایت نمایش داده می شود لطف کنید در ابتدا یک توضیحی از خودتان مدت و نحوه فعالیتتان در این عرصه برای کاربران سایت ایساتیس ارائه دهید. با سلام.امیرسینا زمانیان هستم مدیر وبسایت سئوموز فارسی.سایت سئوموز در حال حاضر در حال اتمام دومین سایت فعالیت خودش هست.فعالیت حرفه ای من در بخش سئو سابقه ی خیلی طولانی ای نداره.میشه گفت به طور کاملا تخصصی فعالیت من در سئو از ابتدای کار سئوموز آغاز شد.البته پیش از آن هم تجربیاتی داشتم که شایان ذکر و توجه نیستند.هدف از راه اندازی سئوموز آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت به شکلی بود پیش از آن در ایران انجام نشده بود.ما تصمیم گرفتیم حرف های تکراری قدیمی را تکرار نکنیم و به جای آن موضوعات جدیدی را به کاربران فارسی زبان معرفی کنیم.حرف هایی بزنیم که جدید باشد و باعث ایجاد چالش در محیط وب فارسی شود.که فکر کنم با توجه به بازخوردی که داشتیم نسبتا در رسیدن به این هدف موفق بودیم.شعار اصلی سایت ما "ما میخواهیم شما سئوکار سایت خود باشید" یا "We Want you to be Your SEO Master" هست و تمام تلاش خود را کرده و خواهیم کرد که به این هدف برسیم. آقای زمانیان قصد داریم در این مصاحبه تصمیمات جدید گوگل برای پنالتی سایت ها و روش های جدید کاربردی را بیشتر زیر نظر داشته باشیم خب من سوالم را به این شکل می پرسم آقای مت کاتز اعلام کرده است که به زودی سایت های زیادی را پنالتی می کنیم هدف گوگل از این کار چیست؟ به طور دقیق تر میشه گفت مدیر بخش مقابله با اسپم جدید گوگل گفته که" موج جدیدی از الگوریتم های جدید گوگل برای مقابله با وبسایت های اسپم و دارای محتوا ضعیف در راه هست"به طور کلی میشه گفت دز طی این 2 3 سال اخیر از زمانی که مت کاتز فعالیت خودش را در بخش مقابله با اسپم گوگل آغاز کرده ما شاهد تحولات زیادی بودیم که همه ی اونها در جهت بهبود الگوریتم های گوگل بوده.این آپدیت جدید که خیلی ها پیش از اومدنش ازش ترسیدن به نظر من تنها ادامه ی اهداف قبلی گوگل هست و موضوع جدیدی نیست که ما انتظار اون را نداشته باشیم و یا برای ما تازگی داشته باشد.پاسخ به این سوال برمیگردد به این موضوع که الگوریتم های گوگل همیشه مثل یک بچه در حال رشد هستند و الگوریتم جدید گوگل در صورتی که بتونه موفق باشه نشون میده بچه ی گوگل رشد کرده و مرد/زن بزرگی شده. خب به نظرشما یک وب سایت که به صورت اصولی کار کرده است و محتوای منحصر به فرد تولید کرده است در معرض همیچن خطراتی می باشد؟ ببینید همه چیز محتوا نیست این بدترین اشتباه میتونه باشه که ما بگیم خوب اگر کسی محتوای خوب داشته باشه از همه چیز به دور خواهد بود.محتوا میتونه حاشیه امنیت خیلی خوب و قوی ای باشه اما همه چیز نمیتونه باشه.ما سایت هایی داریم که اصلا توانایی با بخش تولید محتوا ندارند در مقابل این گونه سایت ها ما نمیتونیم با محتوا پاسخ گو باشیم.محتوا بسیار مفید هست اما تکنیک های Old School و New SEO خیلی بیشتر از تولید محتوا هستند که همه در کنار هم میتونند با ایجاد حاشیه امنیت افراد و سایت هاشونو از خشم گوگل به دور نگه دارند.تولید محتوا بخشی از سئو هست متاسفانه در تفکر خیلی از وبمسترهای ما بالعکس این جا اقتاده و فکر میکنند سئو زیر مجموعه ی تولید محتوا هست!
246866_404532842937532_570990070_n.jpg

آقای زمانیان این نظریه را تا چه اندازه قبول دارید که الگوریتم های گوگل بر روی وب سایت های غیر انگلیسی ضعیف تر است و وب سایت های فارسی در امان هستند؟ تجربه به من ثابت کرده که این نظریه درست هست جه از نظر عقلانی و چه از نظر تئوری چون اونقدر که مدیران گوگل بر روی زبان انگلیسی و مشکلات اون اشنایی دارند به دیگر زبان ها مثل زبان فارسی یا روسی آشنایی ندارند.به همین دلیل تاثیرات این آپدیت ها همیشه در وب های غیر انگلیسی کمتر دیده میشه.اما این طور نیست که اصلا تاثیر نداشته باشه زمانی که آپدیت پاندای گوگل اومد شاید از آپدیت دوم یا سوم بود که ما در وب فارسی تاثیرات اونو حس کردیم.این که بگیم چیزی نمیشه و نخواهد شد گول زدن خودمون هست. اما زمانی شخصی قصد سئو و بهینه سازی یک وب سایتی را داشت از کلمات کلیدی بیشتر در صفحات استفاده می کرد و سایت خود را در وب سایت هایی که پیج رنک بالایی داشت ثبت می کرد. خب از آن جایی که هر دوی این کارها الان نزد گوگل ممنوع و غیر مجاز است یک وب سایت چطور می تواند سایت خود را با کلماتی سئو وبهینه سازی کند آیا فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا تویتر یا اشتراگ گذاری ویدیوها در یوتوب و ارسال پست های مهمان می تواند یک وب سایت را با یک کلمه کلیدی پر رقیب به صفحه اول گوگل برساند یا وجود بک لینک ها نیاز اصلی است؟؟؟ استفاده ی ممتد از کلمات کلیدی جزو تکنیک های Old School هست که با اومدن تکنیک های جدید جایگاه خودشو به تکنیک های جدیدی داده.در حال حاضر سئو معانی فراتر از اون تعریف کلاسیک پیدا کرده و خیلی بیشتر جنبه ی بازاریابی به خودش گرفته. این که سئو داره از تکنیک گرایی به عمل گرایی سوق پیدا میکنه باعث میشه فعالیت ها کاملا متفاوت بشند.در حال حاضر توصیه من به کسانی که میخوان برای بهبود کلمات کلیدی خاصی فعالیت کنند اینها هستند:تولید محتوا,تکنیک های قدیمی On Site و لینک بیلدینگ. در اسم این بخش ها بسیار ساده به نظر میان اما در عمل بسیار سخت و زمان بر هستند. آقای زمانیان با وجود این تصمیمات و الگوریتم ها شما برای یک وب سایتی که اصولی کار نکرده است راه اندازی سایت جدید را صلاح می دانید یا ترمیم همان سایت قبلی برای مثال گوگل ایزاری معرفی کرده است به نام Disavow linksکه به کمک آن می توان لینک های اسپم و بی ارزش را به گوگل معرفی کرد با وجود این امکانات شما راه حل را برای یک وب سایت خطاکار چه می دانید؟
297072_404532592937557_1852143988_n.jpg


همیشه رفع مشکل بهتر از پاک کردن صورت مساله هست.شخصا ترجیح میدم وقت و زمانو برای این بزاریم که مشکل سایت رفع بشه و سایت جدیدی ایجاد نشه.

مشکلاتی که برای سایت ها ایجاد میشن به 2 دسته ی کلی تقسیم میشوند: 1- مشکلات محتوایی : که نشات گرفته از مطالب کپی یا با کیفیت پایین هست 2- مشکلات لینکی : که نشات گرفته از خرید لینک و یا تبادل لینک و موارد مشابه هست. به نظر من بهتر هست اول منشا مشکل پیدا بشه و با رفع مشکل و تغییر روند فعالیت سایت مشکل حل بشه.از نظر من همیشه آخرین راه کار ایجاد سایت جدیدی هست. و در آخر شما چه پیشنهادی را برای وب مسترها دارید؟؟؟؟ همیشه به یاد داشته باشید که سئو هدف نیست بلکه راه کاری هست که میشه از طریق اون به هدف رسید.من خیلی دیدم افرادی که براشون سئو تبدیل شده به یک هدف که هرکاری میکنند به اون برسند این تفکر باعث میشه شما هیج وقت از سایتتون راضی نباشید و از اون لذت نبرید.اگر سئو تبدیل بشه به راه کار شرایط خیلی فرق میکنه و کوچک ترین پیشرفت لذت بخش خواهد بود.

باتشکر فراوان گروه ایساتیس برای شما و سئوموز فارسی آرزوی موفقیت می کند. نویسنده: رامین براتی


منبع: ایساتیس
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
[h=1]چرا نباید بک لینک بخریم؟[/h]
همان طور که می دانید یکی از اقدامات مهم الگوریتم پنگوئن مقابله با سایت هایی بود که بک لینک می خریدند و یا به فروش بک لینک می پرداختند.خب گوگل دوست دارد وب سایت ها به سایت هایی که مفید هستند لینک بدهند نه به سایت هایی که هزینه آن را پرداخته کرده اند بنابراین در صورت پی بردن به این موضوع با هر دو سایت به شدت برخورد می کند. اما گوگل از کجا متوجه می شود لینک های خریداری شده می شود؟
back%20link.jpg
1- الگوریتم های پیشرفته گوگل به راحتی متوجه رفتار کاربران با لینک می شوند و نیازی نیست حتما به دنبال چرا این قضیه بگردیم بلکه باید ایمان بیاوریم که گوگل بسیار هوشمند شده است. 2- لینک از همه صفحات: تصور کنید از یک وب سایت خوشتان آمده است و می خواهید به کاربرانتان بگوید از آن بازدید کنند به چه صورت این کار را انجام می دهدید. خب این کار را در قبال یک پست انجام می دهید و در انتهای آن لینک آن سایت را قرار می دهید. اما لینک های خریداری شده از همه صفحات به صورت نامعقول به یک سایت می آیند و این باعث خشمگین شدن جناب پنگوئن می شود. 3- پایان قرار داد و حذف لینک: از آن جایی که لینک های خریداری شده معمولا به صورت یک ماهه یا سه ماهه می باشند.پس از پایان قرارداد لینک ها برداشته می شوند و سایتی که از همه صفحات دارای بک لینک بوده است بدون لینک در دنیای لینک بیلدینگ باقی می ماند و پنگوئن نیز به خوبی متوجه خرید لینک می شود. این ها دلایلی بود که نشان می دهد خرید لینک می تواند ضررهایی را به سایت ما وارد کنند در مقالات بعدی بهترین روش های دریافت لینک به صورت دستی و طبیعی را توضیح می دهیم.
نویسنده: رامین براتی
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
[h=1]سئو و بهینه سازی سایت[/h]
seo مخفف search engine optimization می باشد. به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو . این به این معنا است که شما زمانی که در یکی از موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ در هال جستجو هستید کدام سایت ها در رتبه های اول به نمایش در می آیند و تحقیقات نشان داده است اکثر مردم تنها به صفحه اول اعتماد می کنند و رتبه اول نیز از اعتبار بیشتری برخوردار می باشد. چرا امروزه سئو سایت یکی از موارد مهم در طراحی یک سایت به شمار می آید؟
بعضی تصور می کنند راه اندازی یک وب سایت به تنهایی می تواند آن ها را در تجارت خود موفق کند این طرز تفکر کاملا غلط است و مثل آن می ماند که شما برای بیزینس خود کارت ویزیتی چاپ کنید اما آن را داخل کمد خود قرار دهید، بنابراین طراحی یک سایت بخش اول و بهینه سازی آن بخش دوم و حیاتی آن می باشد. تقریبا 95% کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند و تححقیقات نشان داده که 80% بازدید سایت ها را موتورهای جستجو تشکیل می دهند پس در این صورت مهم است که وب سایت ما در کجای نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرند. اما این نکته را هم باید یادآور شوم که در بازاریابی اینترنتی سئو نیز تمام کار نیست بلکه نکات دیگری هستند که با هم رابطه کاملا مکملی دارند. برای مثال کسی که تولیدی کفش دارد می تواند کلمات مثل کفش و یا فروش کفش را برای خود سئو کند و عده زیادی بازدیدکننده از موتورهای جستجو بدست آورد اما به دلیل رعایت نکردن دیگر فاکتورهایی بازاریابی آنلاین کسی اقدام به خرید از آن سایت نکند. آیا همه سایت ها به سئو احتیاج دارند؟
همه سایت هایی که قصد فعالیت در بازاریابی و تجارت آنلاین را دارند باید سایت خود را بهینه سازی و سئو کنند این امر برای سایت های ایرانی مهمتر می باشد زیرا آن ها باید هزینه های زیادی را برای تبلیغات در گوگل با نزخ دلار بپردازند اما سئو و بهینه سازی با ریال محاسبه می شود و مقرون به صرفه نیز می باشد.
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
لینک های باارزش از دیدگاه گوگل:
بد نیست بدانید هر لینکی از نظر گوگل باارزش نیست و حتی بک لینک های اسپم و بی ربط باعث کاهش رتبه وب سایت می شوند. برای مثال اگر شما در زمینه پزشکی فعالیت می کنید و یک سایت که در زمینه فروش فیلم به شما لینک دهد لینک به سایت شما آمده بی ارزش و اسپم می باشد و نکته دیگری هم که بسیار مهم می باشد تعداد لینک ها در هرصفحه یا پست، سعی کنید از صفحاتی که تعداد زیادی لینک خروجی دارند لینک نگیرید و خودتان نیز در هر پست سعی کنید 3 الی 5 لینک خروجی داشته باشید.

برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
در این قسمت صحبت آقای مت کاتز را می بنید که در مورد سایتی که رتبه آن کاهش پیدا کرده بود سخنانی ارائه داده است.

چرا رتبه صفحه کاهش یافت؟


به تازگی یک روزنامه با من تماس گرفت که رتبه صفحه آن ها از سه به هفت کاهش یافته بود، آنها می خواستند علت آن را جویا شوند.در واقع به نظر نمی رسید بدانند موضوع از چه قرار است، بنابراین شروع به نوشتن پاسخ مستدلی دراین باره کردم.قسمتی ازانگیزه وبلاگ من ارائه اطلاعات قابل قیاس است، بنابراین ازاطلاعات هویتی از ایمیل ها استفاده و آنها را ارسا ل کردم، نوشته های من در اینجا:
سلام، علت اینکه چرا رتبه صفحه سایت تا 50-30 درصد کاهش یافته به علت عدم رعایت دستورالعمل کیفی از طریق فروش و واگذاری لینکها رتبه بندی شده به غیر می باشد.
،لینک اسناد ما دراینجا:
Link schemes - Webmaster Tools Help
ودر اینجا ویدئویی است که من در این مورد مشترک ساخته ام
: http://www.youtube.com/watch?v=kFcJ7PaLoMw(ویدئو در حدود 1ساعت و سی دقیقه)
http://www.nytimes.com/2012/08/26/b...and-for-online-raves.html?_r=1&pagewanted=all
یک مقاله خوب در این مورد اخیر به بررسی پرداخته است، در دنیای گوگل، ما به لینک هایی پرداخته ایم که از رتبه صفحه عبور کرده اند به طور جدی مانندAmazon بدون افشا (بی پرده و رک)به بررسی خواهد پرداخت و یا همانند روزنامه شما با خبرنگاری که به لینک با یک وب سایت در مقاله بدون افشای پرداخت ،عمل خواهد کرد.
به طور خاص ، اوایل سال جاری لینکهایی مشاهده شد که به عنوان لینک های مورد حمایت قرار گرفته ( دارای اسپانسر) که از رتبه بندی خارج بودند مثل لینک ( لینک مورد نظر) . این عمل نقض آشکار دستورالعمل های کیفی گوگل است و این دلیلیست برای افت رتبه وب سایت و اعتماد ما
در حقیقت ما پیام های مزاحم(spam) درمورد سایت شما دریافت کردیم. این هرزنامه خبری از طرف پست الکترونیک یک فروشنده لینک فرستاده شده بود که پیشنهاد فروش لینک بر روی صفحات چندگانه وب سایت و پایه ریزی شده بر روی رتبه آنها را میداد . برخی از صفحات ذکر شده در این ایمیل تا به امروز به لینک های غیر معمولیشان ادامه میدهند. برای مثال(url) دارای یک بخش با عنوان "لینک های همکار" که به linkbuyer (خریدار لینک) می پیوست بود.
بر این منوال پیشنهاد من این است که بر روی چگونگی قرار گیری لینکهای خارج از رتبه بندی بر روی وبسایت ، فرد عامل اینکار ، قرار داشتن آنها در زمان فعلی و اینکه آیا شخصی در روزنامه برای درج لینکهای پرداخت شده که از رتبه بندی صفحات خارج هستند بدون افشای آنکه پول دریافت می کند ، و استفاده از عناوین مبهم مثل "لینکهای همکار " تحقیقاتی صورت گیرد .این دقیقا چیزیست که من در مورد آن تحقیق خواهم کرد.
وب مستر های سایت ها میتوانند تقاضای تجدیدنظر با استفاده از ابزار کنسول وب مستر رایگان گوگل در google.com/webmasters انجام دهند .
من جزئیاتی را در مورد لینک های پرداختی در اختیار می گذارم که در ارزیابی اینکه چطور روندشان به سمت جلوست کمک خواهد کرد
با تشکر
Matt
این مورد جالب بود بدین خاطرکه ما نیز تا به حال گزارش پیغام مزاحم (spam ) در مورد لینک های فروش روزنامه دریافت کردیم.
منبع: “Why did our PageRank go down?”
 
Last edited:

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
لینک سازی زمان برمی باشد و باید کاملا طبیعی صورت گیرد:
یکی اشتباهی که بسیاری از افراد انجام می دهند عجله بیش از حد در لینک سازی می باشد در صورتی که لینک سازی یک پروسه زمان بر و مداوم می باشد و باید به صورت کاملا طبیعی انجام شود. این طور نیست که مثلا ما در عرض یک ماه روزانه لینک های بسیاری دریافت کنیم و بعد کلا از این کار دست بکشیم. بلکه تقریبا می توان گفت همیشگی می باشد.


برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
دانلود کتاب سئو و بهینه سازی سایت

آیا می دانید امروزه بیشتر مردم اطلاعات خود را از طریق موتورهای جست و جو دریافت می کنند؟

آیا قصد سئو و افزایش رتبه سایت خود را دارید؟
آیا در ساخت لینک برای سایت خود با مشکل روبرو هستید؟
آیا از پرداخت هزینه های زیاد گوگل ادوردز خسته شده اید؟

کتاب سئو و بهینه سازی سایت برای اولین بار در ایران روش های کاربردی سئو و بهینه سازی سایت را به صورت کاملا ساده در اختیار شما قرار می دهد. این کتاب با تمرکز بر سه فاکتور اصلی سئو یعنی 1- سئو داخلی سایت 2- تولید محتوا 3- لینک سازی نگاشته شده است.

seobook.jpg

چه چیزهایی در این کتاب می آموزید؟
1- روش های برنامه ریزی برای سئو و بهینه سازی سایت​
2- بهینه سازی داخلی سایت با توجه الگوریتم های جدید​
3- شناخت الگوریتم های جدید گوگل​
4- روش های تولید محتوای جدید و کاربرپسند​
5- راه های جدید لینک سازی و دریافت بک لینک​
همان طور که می دانید امروزه 85% کاربران اینترنت اطلاعات خود را از موتورهای جست و جو دریافت می کنند، با این حساب شما می توانید با افزایش رتبه سایت خود صرفه جویی زیادی در امر تبلیغات کنید. البته راه دیگری نیز برای بودن در صدر نتایج گوگل و دیگر موتورهای جست وجود دارد که با هزینه های امروزی که با دلار محاسبه می شود خیلی برای یک مدیر سایت جالب نمی باشد. با مطالعه کتاب سئو و بهینه سازی سایت شما به راحتی می توانید وب سایت خود را به نتایج بالای گوگل برسانید،
در صورت رضایت از مطالعه کتاب، این مقاله را در سایت خود انتشار دهید
مطالعه کتاب: سئو و بهینه سازی سایت
دانلود کتاب: با لینک مستقیم
رمز فایل: www.isatise.com
نویسنده: رامین براتی
تهیه کننده: ایساتیس
 

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران
کار شما خیلی خوبه دوست عزیز
اگر امکانش باشه روی سیستم های محتوا هم یه مقدا فوکوس کنید : مثل دیتا لایف انجین و ورد پرس و... معایب و مزایا و راه های بهبود بخشی و Develop هر کدوم رو توضیح بدین واقعا شاهکار کردین ، حتی اگر مایل باشین می تونیم مقاله شما رو به اسم خودتون داخل سایتمون منتشر کنیم.
اگر مایل هستید پ.خ بدید
آدرس سایت : Aria Download Professional Team|سایت تخصصی آریا دانلود
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
سلام باتشکر از شما مدیر عزیز

در مورد سیستم های مدیریت محتوا حتما مقالاتی منتشر خواهیم کرد و اینکه باعث افتخاره اگر مقالات مارا در سایت وزین خودتان انتشار دهید

باتشکر فراوان
 

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران
سلام باتشکر از شما مدیر عزیز

در مورد سیستم های مدیریت محتوا حتما مقالاتی منتشر خواهیم کرد و اینکه باعث افتخاره اگر مقالات مارا در سایت وزین خودتان انتشار دهید

باتشکر فراوان
خواهش داریم
پس دوست عزیز من منتظر اولین مقاله شما هستم .
آدرس ارسال : سیستم ارسال تیکت پشتیبانی
 

fgcosoft

Registered User
تاریخ عضویت
10 مارس 2012
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
دوست عزیز شما چطور خودتان را سئو کار معرفی می کنید وقتی عیچ یک از اصول اولیه سئو را رعایت نمی کنید
این یک نمونه سایت شماست
که بیش از 300 کاراکتر داره برای عنوان صفحه اصلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی تقریبا 5 برابر حد مجازی که همه جا تعریف شده
توی کلمات کلیدی هم که صد ها کلمه گذاشتین
اینجور که سایت مشتری شما به فنا میره
دکل سازه جهان نما, فروشنده فونداسیون پیش ساخته,منهول وحوضچه بتنی,دکل های دوربین,دکل های روشنایی,دکل های ترافیکی,سازه و دکل های خاص,دکل های

شما تو گوگل سرچ کن طراحی سایت ایساتیس اوله فکر کردین کلمه طراحی سایت کار راحتی سئوش خودشون اول هستن
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
همانطور که می دانید یکی از سه فاکتور اصلی سئو لینک سازی برای سایت می باشد اما چرا مدیران سایت ها در بیشتر مواقع با مشکل لینک سازی روبرو می شوند و به خرید لینک روی می آورند؟ به نظر من جواب سوال این است آن ها برای این کار استراتژی خاصی ندارند که طبق آن لینک سازی مستمری داشته باشند.
seo%20123.jpg
برای به دست آوردن استراتژی های منظم در تولید لینک ابتدا باید مروری داشته باشیم بر پروسه لینک سازی و روش های اصولی برای این کار، همان طور که در مقاله راز مهم سئو گفتیم بهترین نوع بک لینک، لینک هایی است که از صفحات دارای پیج اتوریتی بالا به سایت ما داده می شود و همان طور که در کتاب سئو و بهینه سازی سایت اشاره کردیم لینک هایی مفید هستند که در سایت و یا صفحات مرتبط و هم موضوع و دارای اعتبار بالا ثبت شده باشند. اگر این موضوع را به خوبی درک کرده باشیم پس در می یابیم لینک سازی به این صورت بسیار سخت می باشد و کمتر رقیبی به ما لینک می دهد. برای این کار یک راه حل وجود دارد که اگرچه امری زمان بر می باشد اما بسیار مفید و دارای بازده زیادی می باشد.

در این روش تکینک لینک سازی به این صورت می باشد که خودتان نقش سایت مقابل را بازی می کنید و سایتهایی مرتبط با اعتبار زیاد و صفحات دارای اتوریتی بالا برای خود ایجاد می کنید و از آن سایت ها به سایت اصلی خود لینک می دهید. اما چگونه صفحات سایت های جدید اتوریتی می گیرند؟؟؟؟ برای این کار کافی است صفحات سایت شما در گوگل ایندکس شوند در این صورت اعتبار آن ها به مراتب بالا می رود و شما می توانید لینک های خوبی برای سایت اصلی خود کسب کنید. اما راز ایندکس گوگل چه چیزی می باشد؟؟؟؟ به نظر من 4 فاکتور در ایندکس تاثیر زیادی دارد؟

1- سایت و نقشه آن در گوگل وب مستر ثبت شده باشد.
2- مطالب جدید و منحصر فرد باشد ( اگر مطالب را کپی کرده اید حتما در ابتدا آن مطالب را بررسی و یا نقد کنید و نظرات خودتان را در ابتدا بنویسید و لینک منبع آن مطلب را در انتهای متن قرار دهید. )
3- مطالب را تا جایی که می توانید بلند و طولانی بنویسید البته رضایت کاربر را نیز در نظر داشته باشید.
4-از صفحه اصلی سایت به آن مطلب یا به دسته بندی آن مطلب لینک دهید.
توصیه می کنم اگر برای مثال صاحب یک وب سایت وکالت هستید 5 وب سایت دیگر طراحی و بهینه سازی کنید و با خلاقیت و هوشمندی ارتباط چرخشی خوبی در همه این 5 سایت به وجود آورید و نکته مهم اینکه سعی داشته باشید تمامی سایت هاتان با یک آی پی نباشد و سایت های خود را در آی پی های مختلفی راه اندازی کنید.

از اینکه مقالات آموزشی سایت ایساتیس را دنبال می کنید از شما سپاسگذاریم در روزهای آتی مقالات بسیار مهمی در رابط به سئو وبهینه سازی سایت منتشر خواهیم کرد.

نویسنده: رامین براتی منبع: ایساتیس
 
بالا