برگزیده های پرشین تولز

تمرینات سبک جدید Xbody و EMS برای افراد دیابتی

trrxrezaaa

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2012
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
13
قبل از اینکه به مزایای Xbody بر روی بیمار دیابتی بپردازیم، ابتدا به دیابت نوع I و II بپردازیم. هر دو نوع دیابت برای سلامتی خطری جدی هستند و نیاز فوری به رسیدگی دارند.

دیابت نوع 1 : دیابت نوع 1 ناشی از تغییرات سیستم ایمنی بدن است که موجب می شود بدن انسان سلول های تولید کننده انسولین در بدن را نابود می کنند. بنابراین سطح انسولین در بدن صفر و سطح گلوکز با میزان بسیار بالایی در خون افزایش می یابد.

دیابت نوع 2 : اساسا دو دلیل عمده برای این نوع دیابت وجود دارد: اول، وقتی مقدار انسولین کم است و دلیل دیگر آن این است که انسولین تولید شده به درستی کار نمی کند. این باعث افزایش سطح گلوکز خون می شود.


دیابت باید قبل از پیشرفت، درمان شود. اگر به موقع درمان نشود، ممکن است منجر به بسیاری از مشکلات جسمی دیگر مانند بیماری های قلبی عروقی، بیماری های کلیه، استرس، اختلال عملکرد جنسی و ... شود.

چگونه تمرینات EMS و Xbody به بیماران دیابتی کمک می کند

EMS و بهبود متابولیسم گلوکز

ثابت شده است که دیابت (نوع II) را می توان با کنترل مقدار گلوکز در خون و بهبود متابولیسم گلوکز کنترل کرد. بسیاری از کارشناسان بهداشت معتقدند که تمرینات Xbody می تواند متابولیسم گلوکز را بهبود بخشد. گزارش منتشر شده NCBI بیان می کند که "20 دقیقه جلسه تمرین EMS می تواند متابولیسم گلوکز و جذب اکسیژن در بیماران دیابتی نوع 2 را بهبود بخشد."

EMS می تواند به عنوان نوروپاتی محیطی دیابتی کار کند

استفاده از جلسات تمرین xbody به عنوان نوروپاتی محیطی دیابتی می تواند به کاهش درد و بهبود قدرت عضلانی بدن کمک کند. همراه با این، گردش خون را بهبود می بخشد و تمام سموم مضر جمع شده در پاها را برطرف می کند.

طبق گزارش کمیته فرعی ارزیابی درمان و فناوری آکادمی مغز و اعصاب آمریکا، آموزش EMS training برای درمان نوروپاتی دیابتی موثر است.
نکته: در مورد بیماران دیابتی نوع I منعطف، باید از تمرینات xbody اجتناب کرد. تا زمانی که به یک وضعیت متابولیک پایدار نرسیدید، تمرین EMS را شروع نکنید.

بنابراین، تمرینات شخصی EMS می تواند به کنترل قند خون کمک کند و متابولیسم گلوکز را بهبود بخشد. اگر می خواهید پیشرفت دیابت را کنترل کنید، تمرینات شخصی xbody راه عالی برای رسیدن به آن است. بنابراین، در روز پدر، هر پدر باید یک قدم به سمت XFIT بردارد و به کمک آن به دیابت و سایر مسائل مربوط به سلامتی پاسخی مناسب دهد.

واکنش بدن در طول جلسات xbody

در طول 20 دقیقه تمرین در جلسه Xbody چه اتفاقی می افتد ؟


با عبور دادن امواج الکتریکی در عضلات، بدن با دو برابر تمرین های معمول تمرین می کند. فناوری xbody به خوبی در سطح جهان شناخته شده است و توسط ورزشکاران معتبر و معروف مانند یوسان بولت و محمد علی به عنوان یک پیش برنامه تمرینی قبل از مسابقات استفاده شده است.

در مقایسه با انقباضات داوطلبانه عضلانی ، انقباض غیر هماهنگ، نتیجه تحریک EMS Training است که در آن موج شدیدی در عضله جریان می یابد و آن را با یک نیروی هماهنگ درگیر میکند. مطالعات نشان می دهد که فشار عضلانی در طول یک انقباض ناشی از EMS به اندازه نیم ساعت بیشتر از انقباض اختیاری است. هنگامی که عضلات با فیبر ها درگیر تمرین اختیاری می شوند ، برخی از فیبرها ذخیره می شوند و به عنوان ذخایر استفاده نمی شوند، بنابراین در حالت تمرین داوطلبانه درگیر کردن تمام فیبرها امکان پذیر نیست. درحالی که xbody به طور مستقیم بر روی عضلات کار می کند، و سیستم حفاظت از انرژی بدن دور میزند ، بنابراین هیچ محدودیتی برای مقدار فیبر هایی که ممکن است فعال شوند وجود ندارد. تحریک ems training مانند یک شبیه ساز مربی ، به ورزشکار اجازه گرم شدن می دهد که توسط روش های دیگر غیرممکن است.

چگونه XBODY فقط در 20 دقیقه 3000 کالری را می سوزاند؟

رایج ترین سوال این است که آیا واقعا در 20 دقیقه این اتفاق می افتد ؟ پاسخ ما بله است... در مرکز تناسب اندام Xbody در طی جلسات 20 دقیقه ای EMS به طور منظم آموزش نه گروه ماهیچه ای از بدن شما درگیر تمرینات می شوند. این کار صرفا برای کاهش وزن نیست بلکه به کاهش چربی نیز کمک می کند و به شما تناسب مطلوب می دهد.

بنابراین تمام عضلات که از طریق لباس مخصوص به دستگاه xbody متصل می شوند به شما کمک می کنند تا چربی بیشتری از بدن را بسوزانید. نتایج نشان می دهد که تمرین های منظم xbody باعث می شود شما بعد از یک تمرین 20 دقیقه ای احساس سلامتی بیشتری کنید. بنابراین تمرینات EMS Training را در ایکس بادی آغاز کنید تا به زودی نتایج خوب را حس کنید!
 
Last edited:

مریم دانش

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 می 2018
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
سن
54
توی این سایت مطلب خیلی خوبی راجع به ems نوشته. روی ems کلیک کنید تا بخونید. لینکشو گذاشتم رو این کلمه
 
بالا