برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور آنتالیا تابستان 96

آنتالیا مهم ترین مرکز گردشگری کشور ترکیه محسوب می شود. حدود 30 درصد از گردشگرانی که سالانه به ترکیه سفر می کنند به این شهر وارد می شوند. آنتالیا پایتخت گردشگری ترکیه است و تا حد زیادی اقتصاد این شهر و ترکیه به جاذبه های گردشگری آنتالیا وابسته است. این شهر که دارای جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی بسیاری است، همواره مورد توجه گردشگران بوده است. این شهر همانند دیگر شهرهای ترکیه ساحلی است و عمده تفریحات و سرگرمی های آن آبی است. آب و هوای ترکیه مدیترانه ای است و بیشتر شهرهای آن نیز از این آب و هوا برخوردارند. خط ساحلی بسیار طولانی ای در این شهر وجود دارد. بنابراین پلاژها و بنادر زیادی در آنتالیا یافت می شوند که کیفیت مطلوبی دارند و به صورت 24 ساعته به گردشگران سرویس دهی می کنند. انواع ورزش ها و تفریحات آبی همچون اسکی، شنا، غواصی، تورهای دریایی، رافتینگ و ... در این شهر انجام می شود. در کنار آن ها مناطق باستانی بسیاری نیز در تور آنتالیا وجود دارند که علاوه بر این که سندی برای غنای فرهنگی و پیشینه این شهر هستند، می توانند شمار زیادی از گردشگران را برای تماشای خود به این شهر بکشانند. دریای مدیترانه در جنوب این شهر واقع شده است و یکی از جاذبه های مهم این شهر محسوب می شود.

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7(1).jpg


رافتینگ
تور رافتینگ همواره یکی از مهیج ترین قسمت های تور آنتالیا تابستان 96 است. رافتینگ به معنای قایق رانی در رودخانه وحشی است. برای شرکت در این تور توسط مربی خاصی یک سری آموزش های خاص به شما داده می شود. سپس با دریافت تجهیزات لازم به بالای رودخانه درکوهستان می روید و تور خود را آغاز می کنید. دو نوع قایق دو نفره و ده نفره موجود می باشد که در قایق یک مربی در کنار دیگران وجود دارد که گروه را ***** می کند. این تجربه می تواند یکی از هیجان انگیز ترین تجارب شما در تور ترکیه باشد.

%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A72.jpg

شهر کالیچی
کالیچی نام قسمت قدیمی شهر است. این قسمت در مرکز آنتالیا واقع شده است و از هر کجای شهر با گرفتن یک تاکسی می توانید خودتان را به کالیچی برسانید. خانه های چوبی قدیمی، کافه ها و رستوران هایی با بافت سنتی یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است. در گذشته برای حفاظت از این شهر دور تا دور شهر را دیوار کشیده بودند اما اکنون دیگر از آن دیوار ها چیزی باقی نمانده است. تنها بخش باقی مانده، دروازه هاردیان است که ورودی اصلی شهر محسوب می شده است. که البته از آن هم تنها ستون ها و بخش های کوچکی باقی مانده است.

%D8%B4%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%DA%86%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg

اگر از مطالب ارایه شده درباره آنتالیا رضایت دارید به دیگر مقاله های ما در ارتباط با شهرهای توریستی مراجعه کنید. می توانید از قسمت لیست تورها، تورهای متنوع تابستان 96 را مشاهده نموده و تور مورد نظر خود را ثبت کنید.
 
بالا