برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور ارمنستان بهار 96
کشور ارمنستان با کشور ایران که در جنوب این کشور قرار گرفته است، همسایه می باشد. مذهب مردم این کشور ارمنی است و طی درگیری های شدید این کشور با کشورهای همسایه در طول تاریخ قسمتی از خاک خود را از دست داده است و به همین علت است که ارامنه در کشورهای اطراف بصورت پراکنده وجود دارند. ارمنستان روزی جز خاک های ایران عزیزمان بوده است و همین عامل باعث شده است خونگرمی و مهربان بودن را از ایرانیان ارث ببرند و هر گردشگری در سفر به ارمنستان جذب این ویژگی بارز مردمان ارمنستان شود. تور ارمنستان از مرزهای ایران و گرجستان توریست ها را جذب میکنند و استفاده از تور ارمنستان از تهران همچنین از شهرهای دیگر ایران از طریق نت تورز امکان پذیر می باشد. اگر میخواهید سفری لذت بخش را در ارمنستان تجربه نمایید، فرصت را از دست ندهید و خود را به یکی از مسافران خوش شانس تور ارمنستان در فصل بهار تبدیل کنید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور ارمنستان بهار 96


ایروان پایتخت ارمنستان، یک شهر فرهنگی و تاریخی است که ساختمان های مدرن و پیشرفته و کوچه های تمیز و زیبایش در کنار بناهای تاریخی که یادگار از پادشاهان و نیاکان گذشته ی ارمنستان هستند، قرار گرفته است و زیبایی خاصی به بنا و ظاهر شهر داده اند. بناهای تاریخی معروفی که در ایروان قرار گرفته اند و جز جاذبه های گردشگری ارمنستان به حساب می آیند می توان به معبد گارنی، کلیسای گغارت، شهر جرموک اشاره کرد که دارای طبیعت زیبا و دلربایی است که هر گردشگری به خود لازم میداند به این شهر دیدنی سفر کرده و لحظات آرامی را در کنار آبشارها و چشمه های آبگرم که بسیار توصیه شده است برای رفع دردهای مفاصلی، تجربه نمایند. شهر اشتاراک که در افسانه ها آمده است سه خواهر عاشق شاهزاده میشوند و برای اینکه خواهر کوچکتر به عشق خود برسد دو خواهر بزرگتر با لباس زرد و قرمز خود را به ته دره پرت میکنند و خواهر کوچکتر نیز با لباس سفید خود را به ته دره رها میکند. این کار باعث میشود شاهزاده سه کلیسای قرمز و سفید و زرد به یاد آن خواهران در ته دره شهر اشتاراک بسازد که امروزه محل بازدید خیلی از گردشگران در تور ارمنستان بهار 96 بشود. از دیگر جاذبه های گردشگری ارمنستان میتوان به گاسگاد یا هزار پله، دریاچه سوان، موزه آثار خطی، ساختمان اپرا و کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس اشاره داشت که بازدید از آن ها بسیار مفرح و جالب است و تور ارمنستان را برای شما لذتبخش میکند.


بهار در ارمنستان کوتاه است ولی در همین مدت کوتاه هم ارمنستان بسیار زیبا میشود و مانند یک عروس دامن طبیعت خود را به روی افراد و توریست ها میگشاید. به دلیل کوتاه بودن فصل بهار ممکن است تور ارزان ارمنستان بهار 96 ارائه شود که قیمت تور ارمنستان بهار 96 در سایت نت تورز موجود می باشد.


تور ارمنستان از تهران | تور ارمنستان از شیراز | تور ارمنستان از مشهد | تور ارمنستان از اصفهان
 
بالا