برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور بالی شهریور 96
بالی یکی از جزایر زیبای مجمع الجزایر اندونزی است که بعنوان جزیزه خدایان نیز شناخته میشود و در لیست برترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد. این جزیره پل ارتباطی دو جزیره اقیانوس هند و آرام است و به همین دلیل آب و هوای متفاوتی دارد. بیش از سه میلیون نفر از مردم اندونزی در این جزیره زیبا ساکن هستند و صنعت گردشگری را در آن رواج داده اند. خاک جزیره بالی به سبب وجود کوه های آتش فشانی زیاد در این منطقه، حاصلخیز بوده و برای کشاورزی مناسب است. آب و هوای بالی استوایی میباشد و در طول سال تغییرات آب و هوایی کمی دارد. اما میتوان گفت که در طول سال ، دمای بالی بین 20 درجه در شب، و تا 333 درجه در روز متفاوت است . آب و هوای بالی در فاصله ی ماه های دسامبر تا پایان مارس گرم است و به همان نسبت نیز رطوبت زیادی دارد. از ماه ژوئن تا سپتامبر نیز بادهای سردی از سمت اقیانوس آرام میوزد، که به سبب آن هوا خنک تر می شود و باعث میشود توریست های بیشتری در این ماه ها به بالی سفر میکنند. اگر قصد دارید در این فاصله به بالی سفر کنید، میتوانید از تور بالی شهریور ۹۶ و تور بالی تابستان۹۶ استفاده کنید.
%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C(4).jpg



مزارع برنج، کوه های آتش فشانی فعال ، جنگل هـای سرسبز و طبیعت بکر، سواحلی نیلگون و مناظری زیبا در کنار چشم اندازهای طبیعی، موجب شده است که بالی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا باشد. به طوری که به آن لقب بهشت روی زمین را داده اند. ماونت کاوی یکی از مکان های دیدنی بالی است که برای آن هایی که به دنبال مکانی آرام هستند جای مناسبی به شمار میرود. قدمت این معبد زیبا به قرن یازدهم بر می گردد و به سبب داشتن معماری فوق العاده ی خود، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار میگیرد. بناهای زیبایی با سنگ در این منطقه زیبا حجاری شده اند که هر چشمی را مجذوب خود کرده و شما را ساعت ها سرگرم میکنند. پارک آبی واتربروم بالی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بالی است که با داشتن انواع وسایل بازی مدرن و ایمن، برای هر سلیقه ای جذاب است. این پارک آبی بهترین پارک آبی آسیا در سال ‏‏2015 معرفی شده و با داشتن انواع سرسره های آبی هیجان انگیز، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار میگیرد. ساحل سمینیاک در جنوب غربی بالی، یکی دیگر ازجاذبه‌های گردشگری بالی است که با داشتن مناظر و چشم اندازهای زیبا اوقات خوش و آرامش بخشی را برای شما رقم میزند.

%D8%B3%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%A7%DA%A9.jpg



این منطقه با داشتن فروشگاه های متنوع برای خرید لباس های مد روز و همچنین لباس های محلی ، مورد توجه بسیاری از گردشگرانی است که به بالی سفر میکنند. شما میتوانید علاوه بر ساحل سیمنیاک، از مناظر دیدنی ساحل کوتا، ساحل زیبای جیمباران، ساحل نوسا دوآ و ساحل لگیان در بالی، نیز لذت ببرید . منطقه اوبود نیز دیگر جاذبه گردشگری بالی است که گردشگران زیادی از آن دیدن میکنند. مزارع سرسبز و زیبای پلکانی برنج در این منطقه، به قدری زیباست که هر چشمی را مفتون خود میکند. اگر در زمان مناسبی به بالی سفر کنید میتوانید کاشت سنتی برنج را هم ببینید و با شیوه خاص آن آشنا شوید. موزه های هنری، جنگل میمون‌ها، دریاچه‌ی براتان، غار فیل‌ها، معبد آبی اولون دانو، معبد‌های باستانی و باغ وحش های زیبا نیز از جمله نقاط دیدنی این منطقه هستند که میتوانید از آن ها دیدن کنید.

%D8%A7%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%AF.jpg



آتشفشان کینتامانی، معبد مادر، تانا لوط، کوه باتور، لوینا، نوزا لمبونگان، پارک حیوانات و معبد Besakih از دیگر دیدنی های بالی هستند که میتوانید در تور بالی از آن ها دیدن کنید. برای خرید میتوانید به مراکز خرید معتبر و مدرن بالی بروید و هر چه می خواهید از آن ها خریداری کنید. محله کوتا بیچ ، جیمباران، واوبد بهترین مراکز خرید بالی را در خود جای داده اند و به سلیقه خود میتوانید مارک های معروف و یا زیبا ترین صنایع دستی بالی را از آن ها تهیه کنید. بالی مقصدی تقریبا ارزان به شمار میرود و شما میتوانید با تور ارزان بالی و تور لحظه آخری بالی سفری بسیار ارزان تر به این نقطه زیبا از اندونزی داشته باشید. قیمت تور بالی با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.
 
بالا