برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور بدروم شهریور 96
بدروم ترکیه یکی از مهم ترین و شلوغ ترین نقاط توریستی کشور ترکیه می باشد که شهری ساحلی در حاشیه دریای مدیترانه است. بدروم بین سه منطقه لیکیا، کاریا و اونیا واقع شده است. بدروم که در گذشته با نام هالی کارناسوس خوانده می شده است، در گذشته شاهد حوادث و اتفاقات تاریخی بسیاری بوده است. این شهر بارها در طول تاریخ تحت اشغال حکومت های مختلف قرار گرفته است. مقدونیه ای ها، بیزانسی ها و رومیان از جمله این امپراطوری ها هستند. نکته جالب توجه درباره بدروم ترکیه این است که این شهر متناسب با بودجه ی قشرهای مختلف اجتماعی است. امکانات و تفریحات مخصوص برای افراد مرفه و ثروتمند محیاست، در حالی که افرادی که وسع مالی ضعیف تری دارند نیز می توانند از تور بدروم شهریور 96 نیز بهره ببرند و از امکانات و سرگرمی های فراهم شده در آن نهایت لذت را ببرند. در کناره ی بندری این شهر، دژ هایی ساخته شده است که به علت هجوم و حمله های فراوانی است که در گذشته به این شهر ساحلی می شده است. قلعه بدروم یکی از این دژ های دفاعی است.

صنایع دستی یکی از موارد محبوب برای گردشگران تور بدروم تابستان 96 است. شما در این تورها می توانید از زینت آلات نقره ای، بافتنی ها، لوازم دکوری، پوشاک چرم، سوزن دوزی های ظریف و زیبا و محصولات منجوق دوزی شده ی زیبای ساخته ی دست مردم این منطقه دیدن کنید و برای خود و نزدیکانتان یادگاری ببرید. این شهر را شهر زنده می نامند. چرا که تفریحات و سرگرمی های بدروم 24 ساعته هستند و شب های بدروم از روزهای آن فعال تر و شلوغ تر است. انواع کافه ها، رستوران ها، گروه های موسیقی و رقص محلی شبانه روز به ارایه خدمت به گردشگران مشغول هستند. این شهر با سواحل زیبا و فراموش نشدنی اش، یکی از پر جنب و جوش ترین قسمت های جذاب تور ترکیه شهریور 96 به حساب می آید.

%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg



این شهر بسیار مشهور است و به خاطر قدمت طولانی ای که دارد، دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است که در سراسر شهر پراکنده شده و این شهر را غنی از آثار فرهنگی و تاریخی کرده اند که نماد قدمت و کهن سالی این شهر هستند. قلعه بدروم، مسجد عدلیه، مسجد مصطفی پاشا و ... از جمله ی این آثار تاریخی هستند. سواحل بدروم یکی از مهم ترین جذابیت های تور ترکیه است که گردشگران بسیاری را جذب این تور می کند. تورهای کشتی و قایق های تفریحی که از بنادر مختلف بدروم همه روزه انجام می شوند، از تفریحات بدروم هستند. کارخانه کشتی سازی بدروم نیز در ترکیه بسیار شهرت دارد و تماشای آن برای بسیاری از گردشگران جالب توجه است. قایق سواری، گشت دریایی با گولت ها، بازدید از جزایر اطراف، انواع ورزش های آبی و تفریحات ساحلی از جمله لذت هایی است که می توانید در سواحل بدروم تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید. در ادامه شما را با یکی از دهکده های زیبا و جاذبه های گردشگری بدورم آشنا می کنیم.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg


دهکده بیتز

این دهکده ی زیبا و آرام، در حدود 5 کیلومتری بدروم قرار دارد. این دهکده همانند دیگر سواحل ترکیه سرشار از سرگرمی ها و تفریحات آبی است. اسکی روی آب، موج سواری، قایق سواری، شنا، غواصی، کایت سواری روی آب و ... از جمله این تفریحات است. پیاده روی در این دهکده بخاطر باغ های نارنگی معروفی که دارد بسیار لذت بخش است. پلاژ ها در این سواحل، آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. در تور بدروم از امکانات تفریحی این دهکده زیبا حتما دیدن کنید و لذت ببرید.

%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85(1).jpg


برای مشاهده سایر مقاله های مرتبط با ترکیه و شهر بدروم، به دیگر بخش های سایت تورز پرس مراجعه کنید و از اطلاعات ارایه شده ما استفاده نمایید. در صورتی که تمایل دارید از تورهای تابستان 96 دیدن کنید به لیست تورهای ما مراجعه نمایید و از بین تورهای متنوع، تور مورد علاقه خود را برای تعطیلات تابستان 96 انتخاب و ثبت نمایید.
 
بالا