برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور تایلند بهار 96
تایلند کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و از جنوب با کشور مالزی همسایه است. تایلند دارای جزایر متنوع و گوناگونی است که هر گردشگری برای کسب آرامش و دوری از آلودگی های صوتی شهر، به این جزایر بکر و ساکت و آرام روی می آورد. وقتی که وارد تایلند میشوید میتوانید با مردم خونگرم تایلند که لبخندی بر روی چهره آنان نقش بسته، روبرو شوید و شما نیز ناخودآگاه لبخند را تحویل آنان بدهید. در فرهنگ بعضی از کشورها لبخند زدن به افراد دیگر ممکن است معنای ناخوشایندی داشته باشد اما در تایلند حتی در مواقع ناراحتی و عصبانیت لبخندهای مخصوص خود را دارند که باعث میشود فرد از گفته های خود در آینده ناراحت نشود. تایلندی های خنده رو به جشنواره های متعددی که در کشورشان سالانه و در هرماه از سال برگزار میکنند معروف هستند. از جشنواره های بهاره تایلند میتوان به جشنواره و مراسم سال نوی تایلند اشاره داشت که از 8 تا 15 آوریل که برابر میشود با 20 تا 27 فروردین برگزار میشود و در این مدت مردم به راهبان طعام میدهند، خانه ها را تمیز میکنند و همچنین جشنواره آب را در روزهای آغازین سال نو انجام میدهند که اعتقاد دارند آب زلال، گناهان را از تن و جانشان شست و شو میدهد و با خود میبرد، اشاره داشت. همچنین در تور تایلند بهار 96 در روزهای 10 تا 12 ماه می که با تاریخ خورشیدی برابر میشود با 21 تا 23 اردیبهشت ماه، مراسمی تحت عنوان شخم زنی سلطنتی برگزار میشود و در این روز مقامات وزارت کشاورزی و همراه با کشاورزان در محلی جمع میشوند و اعتقاد دارند با این کار رزق خود را در فصل کشت برنج از خدایان میتوانند بگیرند. از جمله ی جشنواره های تایلند در بهار میتوان به روز سانتون و مراسم همراهی مجسمه بودا اشاره داشت.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور تایلند بهار 96



تایلند همچنین جاذبه های گردشگری زیادی را درخود جای داده است. تایلند جزایر زیبا و بی نظیری دارد که شما را به وجد می آورد و اگر پا به این مناطق زیبا و بکر بگذارید، دلتان نمیخواهد تور تایلند برایتان به اتمام برسد. جزایری که در خود هتل ها و رستوران ها و مراکز خرید و تفرجگاه ها را به خوبی جای داده اند و محیطی مناسب برای لذت بردن از سفر چند روزه تان برایتان فراهم کرده اند. شما از سفرتان به تایلند پشیمان نخواهید شد و مطمئنا بار ها و بارها خود را برای اوقات فراغتتان به آن جا خواهید رساند. از دیگر جاذبه های تایلند میتوان به مهم ترین آنها از جمله باغ وحش تایلند، باغ رز بانکوک، قایق سواری در آب های خروشان و مهیج پوکت، جزیره های مرجانی و مزرعه کروکودیل ها اشاره داشت.

تور تایلند بهار 96 توسط شرکت های مسافرتی ممکن است با کاهش قیمت برگزار شود که معمولا نام تور ارزان تایلند را به آنان اختصاص میدهند. اگر از لحاظ مالی خواهان استفاده از تور ارزان تایلند بهار 96 و انتخاب تور تایلند از کیش هستید میتوانید با مراجعه به سایت نت تورز از شرایط تور تایلند آگاه شوید. همچنین انتخاب تور تایلند از دیگر شهرهای ایران از طریق سایت نت تورز امکان پذیر است که میتوانید با استفاده از جستجوی تورها در منوی کناری سایت نت تورز به شهر و مقصد خود دسترسی داشته باشید و از اطلاعات آن استفاده نمائید.



تور تایلند از تهران | تور تایلند از شیراز | تور تایلند از مشهد | تور تایلند از اصفهان
 
بالا