برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور دبی از اصفهان
دبی یکی از هفت منطقه مختلف امارات متحده عربی است. این شهر که توسط خور دبی به دو بخش تقسیم شده است. دارای دو بافت کاملا متفاوت است. در شرق دارای بافت سنتی، قدیمی و کارگری است. در غرب خور شهر کاملا مدرنیزه شده است. در تمام شهر آسمان خراش ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید بسیاری گسترده شده است. در شمال دبی ساحل جمیرا قرار دارد که دارای ویلاهای مجللی است که بسیار محبوب هستند. بیشتر اهمیت دبی به خاطر تجاری بودن آن است. ساخت و ساز و پیشرفت در این شهر بسیار بیشتر از دیگر کشورها و شهرهای منطقه است. موقعیت این شهر بندری به خاطر اینکه محل تلاقی قاره های آسیا، اروپا، آفریقا است، بسیار مهم و با ارزش است. البته مسئولین این شهر قصد دارند با ایجاد جاذبه های گردشگری فراوان، دلارهای بیشتری را از صنعت توریسم وارد این شهر کنند. یکی از جاذبه های گردشگری دبی مراکز خرید بزرگ و جهانی آن است که سهم بزرگی از اقتصاد این شهر بر دوش این مراکز خرید است. این شهر پایتخت خرید منطقه نامیده می شود. تورهایی که از اصفهان به دبی برگزار می شود بسیار فراوان و متنوع است. بسته به شرایطی که برای اقامت در دبی انتخاب می کنید، قیمت تورهایی که از این شهر انجام می شود متفاوت است. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری این شهر را شرح خواهیم داد.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C32.jpg

دبی مال
مساحت این مرکز خرید غول پیکر حدود 11 هکتار است که در نزدیکی برج خلیفه دبی واقع شده است. این مرکز دارای یک پیست اسکی، 22 سینما، آکواریوم، هتلی لوکس با ظرفیت 250 اتاق، 120 رستوران، 1200 فروشگاه و پارکنیگی با ظرفیت 14000 ماشین می باشد. این مرکز که پر بازدید ترین مرکز خرید جهان است از جاذبه های تور دبی تابستان 96 است. نما و منظره این مرکز خرید رو به دریاچه مصنوعی واقع در این منطقه است. همواره در قسمت هایی از مرکز این فروشگاه، نمایشی در حال برگزاری است.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%84.jpg

تور صحرا
این تور که یکی از جذابیت های تور دبی می باشد، شامل فعالیت هایی همچون اسکی روی شن و ماسه، نقاشی حنا، شتر سواری، نوشیدنی های مختلف، قهوه عربی و خرمای تازه، قهوه و چای انگلیسی، رقص های مختلف محلی، اقامت در چادر بادیه نشینی، سرو شام و غذاهای متنوع و امکان پوشیدن لباس های عربی مردانه و زنانه است.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B5%D8%AD%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

برای ثبت تور دبی از اصفهان به لیست تورهای ما مراجعه کنید و تور مورد نظر خود را ثبت نمایید. اگر از مطالب ارایه شده درباره دبی رضایت داشتید، می توانید به دیگر بخش های سایت رجوع نموده و سایر مقاله های ما را مطالعه فرمایید.
 
بالا