برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور دبی بهار 96
دبی یک از مناطق امیرنشین امارات متحده عربی است و ابوظبی اولین و مهم ترین منطقه امیر نشین امارات است و دبی بعد از آن دومین و پرجمعیت ترین منطقه می باشد. شاید برخی باور داشته باشند که رونق گرفتن و مدرن شدن دبی به علت فروش نفت باشد ولی باید توجه داشت که تنها شش درصد از درآمد نفت امارات به دبی میرسد و بیشترین درصد درآمد آن از طریق صنعت توریسم و تبدیل شدن دبی به منطقه اقتصادی، برگزاری کنفرانس های تخصصی و همچنین روادید ورزشی می باشد. که دبی را بسیار معروف و نگاه افراد مشهور و ثروتمند دنیا را به آن معطوف کرده است.

در ایام بهار هوای دبی گرم است و ممکن است برای شما کمی سخت باشد اما نگران نباشید، محیط های داخلی هتل ها، رستوران ها و کافه ها به مقداری خنک و دلپذیر می باشند که گرمای بیرون را حس نکنید. البته درجه هوای دبی در بهار حداکثر به 36 درجه می رسد. اما همین گرمای هوا، تور دبی را بسیار دلپذیر تر میکند. زیرا یکی از جاذبه های بسیار دلچسب آن، تفریحات و ورزش های آبی است که این زمان بسیار برای آن مناسب است. پس اگر میخواهید بهاری دلچسب و هیجان انگیز را در یکی از پیشرفته ترین شهر های دنیا سپری کنید، تور دبی انتخابی بسیار دقیق و مناسب است.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور دبی بهار 96



اگر به گرمای دبی حساس هستید و ممکن است اذیت شوید به شما پیشنهاد میدهیم در تور دبی بهار 96 به پیست اسکی در مرکز خرید دبی مال رفته و خنکی دلچسبی را تجربه نمائید. دبی به مراکز خرید متنوع و لوکس اش مشهور می باشد. از این رو میتوان به مراکز خرید هایی همچون دبی مال که وسیع ترین پاساژ جهان است و بخشی از آن نیز به آکواریوم اختصاص دارد و دیدن آن خالی از لطف نیست شاره کرد. و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه که دارای هفت بخش است و معماری هر بخش بنابر کشورهایی است که جهانگرد ابن بطوطه سفر نموده است، طراحی شده است و هر بخش از مرکز خرید ابن بطوطه ارائه دهنده یک نوع محصول با برندهای خاص و مطرح می باشد. از دیگر مراکز خرید دبی میتوان به دیره سیتی سنتر، مرکز خرید امارات، دبی مارینا مال، میردف و فستیوال سیتی اشاره داشت.

از جاذبه های دوست داشتنی دبی میتوان به مواردی چون آب نمای دبی، دلفین بی، برج خلیفه، سافاری بیابانی دبی، پارک آبی وایلد وادی که بسیار هیجان انگیز است، پارک الممزر، پیست اسکی، آکواریوم دبی و مراکز بسیار زیاد و زیبای خرید در دبی اشاره کرد.

در فصل بهار و با پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی، عده ای نیز هستند که زمان سفر خود را به بعد از تعطیلات عید نوروز و در ایام خلوت و همچنین در ایام امتحانات فصل بهار موکول می نمایند. از این رو تور دبی بهار 96 از طرف ایرانیان مورد استقبال قرار میگیرد. به همین بهانه ممکن است آژانس های مسافرتی به ارائه ی تور ارزان دبی بهار 96 روی آورند. اگرمشتاق به دانستن قیمت تور دبی بهار 96 هستید و همچنین اگر تور دبی از همدان را انتخاب نموده اید میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نت تورز مراجعه نمائید. البته در سایت نت تورز امکان انتخاب تور دبی از سایر شهرها نیز امکان پذیر است که میتوانید توسط گزینه جستجوی تورها از کنار صفحات سایت نت تورز به آن دسترسی پیدا کنید.



تور دبی از تهران | تور دبی از شیراز | تور دبی از مشهد | تور دبی از اصفهان
 
بالا