برگزیده های پرشین تولز

تور دبی نوروز 96

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور دبی نوروز 96
اگر میخواهید نوروزِ خاطره انگیز را برای خود با تجربه ای متفاوت در خاطره تان به ثبت برسانید، ما به شما تور دبی را پیشنهاد میدهیم. دبی مقصدی هیجان انگیز برای هموطنان است. علاوه بر این، دبی هر روز پذیرای توریست های فراوانی از سراسر دنیا و همچنین افراد مشهور دنیا در خود است. دبی توانسته خود را از یک سرزمین بیابانی، به یکی از قطب های توریستی جهان و همچنین از جمله ی پیشرفته ترین شهر های دنیا تبدیل نماید. عید نوروز برای ما ایرانی ها، جزو بهترین روزهای سال و همچنین بهترین زمان برای سفر است. سایت نت تورز برای آسودگی خیال شما عزیزان، تور های نوروز 96 را برایتان فراهم کرده، که تور دبی تنها یکی از این تور های هیجان انگیز برای تعطیلات نوروزی است. دبی در خود جاذبه های هیجان انگیزی برای تفریح و لذت بردن از اوقات فراغت دارد. شما اگر تور دبی را برای خود انتخاب کرده اید، به این معنا است که شما میتوانید از تفریحاتی همچون چتر بازی و پرش از ارتفاعات بسیار بلند را تجربه نمایید تا به آن هیجانی که لازم است دست یابید. همچنین از تفریحات لذت بخش تور دبی، دوچرخه سواری در کوهستان است که طرفداران زیادی دارد. از دیگر جاذبه های دبی میتوان به سافاری صحرا که با ماشین های مخصوص و شاسی بلند به هیجانات صحرایی میپردازند و هنچنین شتر سواری اشاره نمود. همچنین قایق سواری در دریا، موج سواری با کایت و اسکی روی آب، غواصی و سنگ نوردی اشاره داشت. برای معرفی بیشتر تور دبی، با سایت نت تورز همراه باشید. در ادامه معرفی این تور با ما همراه باشید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96%281%29.jpg




دبی به دلیل این که هر روزه پذیرای توریست های زیادی از سراسر دنیا است، برای پشتیبانی از سیل عظیم گردشگران، دارای هتل های بسیاری است. از جمله هتل های 3 ستاره و 4 ستاره که با امکانات عالی ای که دارند، مقرون به صرفه تر هم هستند. و اما دبی هتل های لوکس و لاکچری بسیاری دارد که از نظر زیبایی و امکانات در درجه بالایی قرار دارند و از جمله ی هتل های 5 ستاره دبی قرار میگیرند. یکی از هتل های بسیار معروف در دبی، هتل 7 ستاره برج العرب است. که بسیار معروف بوده و امکانات فوق العاده ای دارد. از دیگر هتل های معروف و پنج ستاره دبی میتوان به هتل القصر، هتل فرمونت، هتل آتلانتیس، هتل کرون پلازا، هتل شرایتون جمیرا، هتل ریکسوس، گرند حیات، هتل هیلتون و ... نام برد. مانند تنوع زیادی که هتل ها دارند، دبی دارای تنوع بسیار زیاد در رستوران ها می باشد. خبر خوبی که برای هموطنان ایرانی برای تور دبی وجود دارد، وجود رستوران های شیک ایرانی، با خدمه و کارکنان ایرانی است که البته در دبی بسیار معروف هستند و مشتریان زیادی، چه ایرانی و چه خارجی دارند. یکی از این رستوران های بسیار معروف و زیبای ایرانی، رستوران انار دبی است. این رستوران در ساحل جمیرا واقع شده است و شما برای خوردن غذا، میتوانید صبح ها از ساعت 11:30 تا اواخر شب، برای رفتن به این رستوران و خوردن غذایی مناسب و حلال، اقدام نمایید. از دیگر رستوران های ایرانی دبی میتوان به رستوران های آبشار، گلستان، صدف، شهرزاد، نسرین، شبستان، پارس، ایران زمین، قصر آریا و ... اشاره داشت.

امیدواریم توانسته باشیم نظر شما را به تور دبی نوروز 96 جلب کنیم. برای ثبت نام در تور دبی، به لیست تور های سایت نت تورز مراجعه کنید.



تور دبی از تهران | تور دبی از شیراز | تور دبی از مشهد | تور دبی از اصفهان
 
بالا