برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور روسیه بهار 96
نام روسیه به گوش هر فردی که میرسد، سرما و یخبندان آن در ذهن شنونده نقش میبندد. اما باید بگوئیم روسیه در زمستان فقط بارش برف و بارندگی را به خود میبیند و بهار که مهمان این کشور میشود، با رقص درخت سپیدار شما میتوانید برف های بهاری را ببینید و لمس کنید. روسیه در بهار آب وهوای خنک و نسبتا سردی را دارا است که همراه داشتن لباس های مناسب این فصل خالی از لطف نیست. روسیه این سرزمین زیبا که چشم هر گردشگری را به خود خیره میکند هرساله جشنواره های مختلفی را در ماه های مختلف سال برگزار میکند. اگر میخواهید در تور روسیه بهار 96 از تماشای جشنواره های متفاوت لذت ببرید و از کارناوال های شادی جا نمانید لطفا همراه نت تورز باشید، تا با جشنواره های بهاره روسیه آشنا شوید. جشنواره باله در ماه آوریل که از اواسط فرودین تا اواسط اردیبهشت، در مسکو برگزار میشود، علاقمندان زیادی را هر ساله گرد هم می آورد تا به بهترین شکل خود برگزار شود. در ماه ژوئن که از اواسط خرداد آغاز میشود و تا اواسط تیر ادامه دارد، جشنواره های جالب و هنرمندانه ای همچون تاتو سنت پترزبوگ که در آن انواع خالکوبی به نمایش گذاشته میشود، جشنواره فیلم بین المللی سنت پترزبوگ، جشنواره قایق های بادبانی مسکو و جشنواره بین المللی فیلم مسکو برگزار میشود که اگر علاقمند به دیدن فیلم های روز دنیا هستید و میخواهید تجربه متفاوتی را در سینما های روسیه در فصل بهار داشته باشید، شرکت در این جشنواره ها بدون شک هیجان و لذت دیگری را برایتان خواهد داشت.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور روسیه بهار 96



روسیه سرزمینی است که اگر شما دوستدار آشنایی و دیدن فرهنگ کهن، توسط آثار باستانی، در کنار مدرن و تمیز بودن شهر ها هستید، تور بهار روسیه میتواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد. از جاذبه های گردشگری روسیه در مسکو میتوان به متروی مسکو اشاره داشت که معماری شاهانه ای را در ساخت این مجموعه به کار برده اند که به آن "کاخ مردم" لقب داده اند. متروی مسکو محیط بسیار تمیز و شیکی را به خود اختصاص داده که یکی از جذاب ترین محل های دیدنی برای هر توریستی می باشد. کلیسای جامع سنت باسیل، کاخ کرملین مسکو، کلیسای عیسی منجی، کوه های البروس، تپه گنجشک ها در مسکو از دیگر جاذبه های گردشگری روسیه می باشد.

فصل بهار، با گذراندن تعطیلات نوروزی و پیش رو داشتن زمان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، زمان مناسبی برای سفر به روسیه می باشد. ممکن است آژانس هایی نیز تور ارزان روسیه بهار 96 را برای کسانی که بودجه کمتری دارند، ارائه دهند. برای استفاده از تور ارزان روسیه، قیمت تور روسیه بهار 96 و همچنین انتخاب تور روسیه از اصفهان لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید. البته توجه داشته باشید ارائه تور روسیه از شهر های مختلف ایران امکان پذیر می باشد، که شما میتوانید با استفاده از امکان جستجوی تورها از منور کنار سایت نت تورز شهر و مقصد خود را به راحتی انتخاب نمائید و تورهای ارائه شده هر شهر را مشاهده نمائید و در صورت علاقه ای که دارید، به مکان مورد نظرتان سفر کنید.



تور روسیه از تهران | تور روسیه از مشهد | تور روسیه از شیراز | تور روسیه از اصفهان
 
بالا