برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور چین قیمت
کشور آسیایی چین که در شرق این قاره واقع شده است یکی از جاذبه های گردشگری مهم جهان محسوب می شود. این شهر با وجود مدرنیزه شدن هایی که در آن اتفاق افتاده، توانسته است بافت سنتی و فرهنگ دیرینه خود را نیز حفظ کند که همین امر سبب جذابیت دوچندان آن شده است. جاذبه های گردشگری چین به طور مساوی در شهرها و نقاط مختلف کشور پراکنده شده است و بیشتر نقاط چین جاذبه های طبیعی و تاریخی خاص خود را دارد. آب و هوای چین به دلیل پهناور بودن این کشور دارای تنوع بسیاری است. اما عمدتا به دلیل اینکه در نیمکره شمالی زمین قرار دارد فصل بندی مشابه امریکا و اروپا دارد. بهترین زمان برای تور چین در اوایل پاییز و فصل بهار است که دلیل آن به خاطر متعادل بودن آب و هوا و بارش متوسط در این فصول است. قیمت تور چین نسبت به تورهای اروپایی بسیار مناسب است. به طوری که شما می توانید جاذبه های طبیعی و باستانی بسیاری را با یک سفر به این کشور با هزینه ای مناسب تجربه کنید.

%DA%86%DB%8C%D9%869.jpg

جاذبه های گردشگری چین
دره جیو ژایگو

رودخانه و دره ی جیو ژایگو یکی از مسحور کننده ترین زیبایی های طبیعی جهان محسوب می شود. رودخانه ای با آب زلال و شفاف که به آبشاری زیبا بدل می شود و دره ی طبیعی زیبایی را ایجاد کرده است. پوشش گیاهی زیبا و متنوع اطراف این رودخانه که در آب زلال آن منعکس می شود بر جذابیت این منطقه افزوده است. همانطور که دیوارچین مشهورترین اثر تاریخی چین استف دره جیو ژایگو نیز معروف ترین جاذبه طبیعی چین محسوب می شود. این دره افسانه ای نه تنها مورد توجه مردم چین بلکه از زیباترین مکان های دیدنی از نگاه گردشگران تمام نقاط جهان است. خرس پاندای معروف چین نیز متعلق به این قسمت است. علاوه بر آن 140 گونه مختلف در جنگل های اطراف این منطقه زیست می کنند.

%D8%AF%D8%B1%D9%87-%D8%AC%DB%8C%D9%88-%DA%98%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D9%88-%DA%86%DB%8C%D9%86.JPG

جشنواره برف و یخ هاربین
هر ساله از ماه های ژانویه تا مارس می توانید از این جشنواره با شکوه دیدن کنید. این جشنواره بزرگ در نوع خود در دنیا بی رقیب محسوب می شود. ساختمان ها، مجسمه ها و سازه های یخی غول پیکر و فراوانی ساخته می شود که با نور پردازی های فوق العاده بسیار چشم نواز جلوه می کنند. این جشنواره سالانه هنرمندان بسیاری را به این شهر می کشاند. علاوه بر آن تنها بازدید و تماشای این شهر یخی زیبا و باشکوه نیز برای گردشگران بسیار جذاب است. به طوری که میلیون ها نفر در ماه های سرد زمستانی و سخت چین تنها برای بازدید از این جشنواره به این شهر سفر میکنند. این جشنواره تا آب شدن مجسمه ها و گرم شدن هوا ادامه دارد.

%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%81-%D9%88-%DB%8C%D8%AE-%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

برای اطلاع از سایر مقاله ها درباره چین و جاذبه های گردشگری چین به دیگر قسمت های سایت مراجعه نمایید و در صورت تمایل به سفر به این کشور پرجاذبه، از لیست تورهای ما تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید و از تعطیلات خود لذت ببرید.
 
بالا