برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور چین پکن

چین دارای آب و هوای مناسب و متنوعی است و جاذبه های طبیعی بسیاری دارد. این کشور در منطقه خاور دور دارای قدمت بسیار بالایی است. از این رو جاذبه های تاریخی و باستانی آن در جهان شهرت فراوانی دارند. علاوه بر این ها به این دلیل که این کشور بسیار مدرنیزه و پیشرفته است، توانسته تا در رقابت های مهم تجاری روز دنیا با بهترین ها به رقابت بپردازد و سالانه نمایشگاه های تجاری بین المللی بسیاری در این کشور برگزار می شود که تاجران و بازرگانان زیادی را از سراسر دنیا به چین می کشاند. این عوامل در کنار هم سبب شده تا تور چین همواره یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب شود. در ادامه سعی می کنیم تا گوشه ای از جذابیت های تاریخی و طبیعی این کشور را به شما ارائه دهیم.

%DA%86%DB%8C%D9%865.jpg


پکن
این شهر شلوغ ترین و پر توریست ترین پایتخت دنیا محسوب می شود و مرکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور چین است. این شهر از معدود شهرهایی است که توانسته است سنت و مدرنیته را همراه با هم حفظ کند. چنانچه این شهر مطابق معیارهای قرن 211 ساخته و مدرنیزه شده است اما توانسته روح سنت و آداب و رسوم گذشتگان خویش را در محله ها، چایخانه ها، معابد و بیشتر مکان های شهر حفظ کند که همین امر سبب شده تا تور پکن برای توریست ها جذابیت دوچندانی یابد. گفتنی است که اسم پکن به زبان چینی است و اسم این شهر به انگلیسی Beijing خوانده می شود. تیم نت تورز توصیه می کند تعطیلات تابستانی خود را با تور پکن و تور گوانجو به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل کنید.


جاذبه های گردشگری پکن
بودای غول پیکر لشان یکی از جاذبه های تور چین پکن است که گردشگران از تماشای آن و عکس گرفتن با آن لذت می برند. این اثر عظیم و باشکوه حاصل کار یک قرن تراشکاران و هنرمندان چینی است. تصمیم برای ساخت این مجسمه بزرگ از سلسله تانگ آغاز گردید. ارتفاع آن 71 متر است و هر کدام از انگشتان دست مجسمه که بر روی پاهایش قرار گرفته حدود سه متر طول دارد. این اثر در غرب چین در دل رشته کوه لیشان در منطقه ای به نام سیچوان قرار دارد. مجسمه لشان بزرگترین مجسمه حال حاضر دنیا محسوب می شود.

%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%D9%88%D9%84-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%84%D8%B4%D8%A7%D9%86.jpg


بندرگاه ویکتوریا در هنگ کنگ واقع شده است. در گذشته بندر هنگ کنگ نیز خوانده می شده است. این بندرگاه در جنوب چین واقع شده و دارای موقعیت استراتژیک بسیار خوبی است که این بندر را به یکی از مهم ترین بنادر جهان بدل می کند. همچنین این بندرگاه چشم اندازی بی نظیر دارد. از یک سو خط ساحلی تسیم شاتسویی با زیبایی ها و امکاناتش و از طرف دیگر ردیفی از آسمان خراش های باشکوه و زیبا، شکوه دوچندانی به این بندر بخشیده و سبب شده است تا بندر ویکتوریا از زیباترین بنادر جهان به حساب آید. روزانه صدها کشتی و قایق برای امور مختلف در این بندر شلوغ تردد دارند.

%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86.JPG

از دیگر جاذبه های گردشگری چین می توان به معبد لاما، معبد زنگ بزرگ، قصر تابستانی، قصر ممنوعه، دیوار چین، پارک بیهای و ... اشاره کرد. در صورت تمایل به سفر به چین و سپری کردن تعطیلات تابستانی، به لیست تورهای ما مراجعه کنید و تور مورد علاقه خود را ثبت کنید.
 
بالا