برگزیده های پرشین تولز

جايگزيني EMO به جاي egold در 12dailypro

mehryar

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,303
لایک‌ها
255
سن
51
محل سکونت
Tehran
به نقل از hooya :
اگه کسي اين کار و کزده ما رو هم خبر کنه که داريم بدبخت مي شيم:f34r:
من اینکار رو کردم الان وضعیت
Verification Level(s) من در حالت باسیک : Ready for Processing هست ولی هنوز نمی تونم پول از ایگولد
جابجا کنم:wacko:
 

kamran_azizi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
به نقل از hani52 :
به اطلاعيه مهم ۱۲ ديلی پرو در مورد عدم قبول ايگولد و انتخابهای جديد توجه کنيد:

اطلاعيه 7 ژانويه سايت 12 ديلي پرو

اعضاي محترم سايت 12 ديلي پرو

اخيرا ما اطلاعيه داديم كه بدليل بروز مشكل در يكي از سيستمهاي پرداخت ما يعني ايگولد ما مجبوريم كه افزايش دهيم مدت انتظار پرداخت را از 7 روز به 10 روز. اين تصميم به دلايل زير اتخاذ شده بود:

1- افزايش قابل توجه در هك شدن اكاونتهاي ايگولد و مدت زماني كه كاركنان بايد صرف اصلاح حسابهاي اعضا و پرداختها به خاطر اين مشكل صرف كرده‌اند.

2- اختلالات پي در پي كه در ماه دسامبر براي سايت ايگولد پيش آمده كه به كرات عملكرد ما و قابليت ما را در دريافت ها و پرداخت ها درباره ايگولد تحت تاثير قرار داده.

3- فقدان ارتباط و پشتيباني كافي كاركنان ايگولد در زمان خراب بودن سايت.

4- از دست دادن مقدار زيادي از سرمايه‌هاي ما در سايت ايگولد بخاطر فعاليت افراد متقلب.

به اين دلايل و دلايل بسيار ديگري ما تشويق كرديم اعضا را كه بعنوان انتخاب ديگر از استورم‌پي استفاده كنند مخصوصا كه جديدا هم سايت استورم‌پي كارمزدهاي خود را بسيار كم كرده است. تنها چيزي كه ما روي آن حساب نكرده بوديم وقتي كه اين توصيه را به اعضا كرديم استقبال بسيار زياد اعضا بود. اين باعث كاهش در رزو ما در ايگولد و افزايش چشمگير روزرو ما در استورم پي شد.

افزايش شرايط پرداخت به ايگولد به 10 روز به ما اين مهلت را مي‌داد كه سرمايه لازم را به ايگلود انتقال دهيم. ما در حال بررسي بر روي يك سايت پرداخت جديد بوديم در خلال اين هفته تا از شر مشكلات ايگلود راحت شويم.

در شماره اخير مجله «هفته تجارت» كه يكي از مجلات مشهور در امريكا مي‌باشد جزئياتي درباره ايگولد و بنيانگذار آن دكتر جكسون منتشر شد. نام اين مقاله « Gold Rush » بود و در آن بيان شده بود كه ايگولد انتخابي براي كلاهبرداريها و خلافهاي اينترنتي است. متن اين مقاله در ادامه آمده است. در مقاله بيان شده كه در روز 19 دسامبر (همان زماني كه سايت ايگولد بدون هيچ دليلي غيرفعال بود) دفتر ايگولد و بنيانگذارش مورد يورش پليس قرار گرفته بود. هيچ اتهامي تا كنون ارائه نشده است اما همچنين در تحقيقات اف بي اي در مورد حلقه هاي جرم و جنايبت مانند تروريستم، سوء استفاده جنسي از كودكان و غيره يك چيز مشترك وجود دارد و آن ايگولد است.

ما هيچ ادعا و جسارتي در مورد مجرم بودن آنها نمي‌كنيم و هرگز نخواهيم كرد. بهرحال ما بسيار ناراحت هستيم از اينكه عناصر مجرمانه از ايگولد بهره‌گيري مي‌كنند و بسيار نگران تصميمات آتي دولتمردان و مسولان رسمي در مورد بلوك كردن كليه حسابهاي اعضاي ايگولد هستيم كه شامل حساب ما و اعضاي ما نيز مي‌شود. ما به خود افتخار مي‌كنيم كه تجارتي را ساخته و پشتيباني مي‌كنيم كه منباي آن اخلاق و اصول اخلاقي و شهرت حرفه‌اي است. ما نمي‌توانيم بپذيريم كه سرمايه‌ اعضاي ما در خطر باشد و نمي‌توانيم ادامه كار با سايتي را بپذيريم كه از لحاظ قانوني بطور واضحي در خطر قرار دارد.

ما كل هفته را در مورد انتخابهايي كه در پيش رو داريم به بحث و بررسي گذرانديم، ما در مورد انتقال سرمايه‌هاي بيشتر به ايگولد بسيار محتاط شده‌ايم بخاطر اين وضعيت. بهمين دليل شما مشاهده مي‌كنيد كه پرداخت ما از طريق ايگلود بسيار كند گشته است. ما سرانجام به يك تصميم خيلي سخت اما ضروري رسيده‌ايم.

از بعداز ظهر امروز سايت 12 ديلي هيچ ارتقائي را از طريق ايگلود نمي‌پذيرد و هيچ پرداختي هم به ايگولد نخواهد داشت. ما موارد در حال پرداخت جاري را و نيز ارتقاهاي انجام شده جاري را از طريق ايگولد محترم مي‌شماريم. ان بعدازظهر ما آخرين پرداختي از طريق ايگولد را خواهيم داشت كه براي كليه ارتقاها كه تا تاريخ 23 دسامبر ملغي مي‌شوند صادق است. براي كليه حسابهايي كه از طريق ايگولد ارتقا يافته و در بازه 24 دسامبر تا 18 ژانويه به پايان مي‌رسد پرداختها در 31 ژانويه انجام خواهد شد. بسته به اينكه كدام روش پرداخت را انتخاب كرده باشند. ما راههاي مختلفي را به اين اعضا پيشنهاد مي‌كنيم. با شروع 9 ژانويه اعضا مي‌توانند يك تيكت درخواست پشتيباني ارسال كنند كه كدام يك از روش‌هاي زير را انتخاب خواهند كرد:

1- پرداخت از طريق استورم پي (سريعترين روش پرداخت با 1% كارمزد).

2- پرداخت از طريق سايت «ايمو» بدون كارمزد.

3- امكان كامپوند كردن فقط براي يكبار و استفاده از بالانس فعلي براي انجام ارتقاهاي جديد براي اينكه مهلت كافي پيدا كنيد تا يك حساب استورم پي و يا ايمو جديد باز كنيد.

اين انتخابها بطور عمومي سريعتر از پرداخت از طريق ايگولد خواهند بود و تمامي پرداختي‌ها در حال انتظار ايگولد تا 31 ژانويه به اتمام خواهد رسيد.

مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را درباره سيستم پرداخت جديد ما يعني ايمو كسب كنيد و ما از هفته آينده ارتقا از طريق حسابهاي ايمو را شروع خواهيم كرد. بهترين خبر براي كاربران ايگلود اين است كه سايت ايمو نقل و انتقال بين خود و ايگولد را امكان پذير مي‌سازد.

لطفا از تماس تلفني و يا ارسال تيكت در اين مورد بپرهيزيد تا پايان اين هفته. ما يك دپارتمان جديد در اين مورد بزودي راه اندازي خواهيم كرد.

ما مي‌دانيم كه سوالات بيشماري در اين مورد وجود دارد و ما بزودي توضيحات بيشتري را ارائه خواهيم كرد.

ما از صبر و حوصله شما در خلال اين مدت تشكر مي‌كنيم. ما اين تصميم را بخاطر سلامت و حفظ امنيت سرمايه‌هاي برنامه‌ ما و شما اتخاذ كرده‌ايم.
سلام .دوستان خواهشن يك راه حل مناسب بذاريد كساني كه از تاريخ 24/12/2005 به بعد رفتند به حالت پندينگ بايد چيكار كنند .آيا حساب ايمو باز كردن روش خاصي داره يك راهنمائي كلي بكنند دوستاني كه توي اين زمينه تجربه دارند بعد هم لطفا كامل توضييح بدهند كه چه جوري بايد با اون كار كنيم منظورم يبديل ايمو به ايگولد هست .فقط لفطا توضيحات كامل بدهيد .ممنون ميشم از كليه دوستان عزيز
 

farhad12

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
1,013
لایک‌ها
0
emo امكانت جالبي داره شايد توي سايتم دربارش يه مقاله نوشتم
 

mostafa_gm

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,863
لایک‌ها
438
محل سکونت
My House
به نقل از Sahram :
من توی این سایت EMO هم ثبت نام کردم اما می گه برای انتقال پول به ایگولد باید قسمت account verify را تکمیل کنیم که اسکن پاسپورت و همچنین اسکن فیش تلفن ثابت می خواد !!!!!!

آیا کسی اطلاع بیشتری دارد ؟ اگه عضو تایید شده نباشیم چطوری باید پول به ایگولد بریزیم ؟؟؟

از دست این 12daily :hmm: :wacko:
بیخیال این شین.
دیگه آخراشه.
 

taak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2005
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
0
به نقل از kamran_azizi :
سلام .دوستان خواهشن يك راه حل مناسب بذاريد كساني كه از تاريخ 24/12/2005 به بعد رفتند به حالت پندينگ بايد چيكار كنند .آيا حساب ايمو باز كردن روش خاصي داره يك راهنمائي كلي بكنند دوستاني كه توي اين زمينه تجربه دارند بعد هم لطفا كامل توضييح بدهند كه چه جوري بايد با اون كار كنيم منظورم يبديل ايمو به ايگولد هست .فقط لفطا توضيحات كامل بدهيد .ممنون ميشم از كليه دوستان عزيز
دوست عزیز. سایت 12adily برای این مشکل شما چهار راه را پیش روی شما گذاشته است.
1 - اینکه یه حساب stormpay داشته باشی و اون مقدار را به این حساب بفرستی که برای ما ایرانیها این روش مقدور نیست.
2- اینکه یه حساب EMO برای خودمون باز کنیم و درخواست کنیم که پول را به آن شماره حساب بریزد. البته تو خود سایت 12daily نوشته که برای ریختن پول در این مرحله ( استثنائا) که خودش اقدام میکنه احتیاج به verification نداره و پول به حساب ریخته میشه. اما بعدا باید این کار را کرد.
3- سوم اینکه یه ایملی به شما ارسال میگردد که مثلا مثل حواله هست و اگر بعدا برای خودتان این حساب را باز کردید میتوانید این مقدار را با این ایمیل شارژ نمائید که این مخصوص خود آمریکائیاست.
4- اینکه با همین مقدار که در حالت Pending هست حساب خود را ارتقا دهید. یعنی منتظر نباشید که فعلا به جایی بریزد بلکه میتوانید با این مقدار خود را آپگرید نمائید.

من خودم از روش 4 استفاده کردم.

در ضمن در حال حاضر تنها سیستم پرداخت در این سایت stormpay میباشد و اینطور که سایت قول داده emo نیز از هفتهء آینده به این لیست اضافه خواهد شد. بنا براین اگر این حساب (ٍEMO) را ندیدید دلواپس نشوید.
پس لا اقل تا دیر نشده با همین مقدار که در حالت Pending دارید( حداقل شش دلار باید داشته باشید) خودتان را آپگرید نمائید تا بعد.

یه چیز هم در مورد ایگولد و اینکه سایت 4daily هم جدیدا اعلام کرده است که بهتر است سیستم پرداخت خود را از این حالت ( ایگولد) تغییر دهید و یک سیستم دیگر که در خود سایت مورد تائید میباشد استفاده نمائید. امیدوارم که این مشکل ایگولد جدی نباشد.( احتمالا بخاطر تحقیقاتFBI از این سایت در بارهء کار کردن با اینگونه سایتها نظیر 12daily و غیره باشه )​
 

میلاد

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
4
سن
38
محل سکونت
Esfahan
ظاهرا یادت رفت بگی اگه از روش 4 استفاده کنی و زیر 18 دلار گزاشته باشی، اضافش مره هوا! یعنی اگه 12 دلار گزاشتی سودشم گرفتی در حالت پندینگ، اگه از روش 4 استفاده کنی، سودت میره هوا...
 

hooya

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2003
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
0
اين 12 ديلي خيلي قاتي داره چون من از روش 4 استفده کردم و 24$ شد. امروز که رفتم سورف کنم تو ممبر لول نوشته بود 48$
فکر کنم اين سايت رو ديگه بايد بي خيال شيم دوستان!
 

taak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2005
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
0
به نقل از hooya :
اين 12 ديلي خيلي قاتي داره چون من از روش 4 استفده کردم و 24$ شد. امروز که رفتم سورف کنم تو ممبر لول نوشته بود 48$
فکر کنم اين سايت رو ديگه بايد بي خيال شيم دوستان!
بله این که اکانت شما دو برابر شده و از 24 به 48 افزایش پیدا کرده درست است. چون لول من 264 بود و به 528 ارتقا پیدا کرده ( یعنی دو برابر) . و وقتی 12 صفحه سورف میشود میزنه که من 63 دلار امروز برنده شدم. اما وقتی میروم و حساب خود را چک میکنم میبینم که همان 64/31 دلار را برنده شده ام. یعنی لول من همان 264 دلار حساب شده است. احتمالا این یک ایراد است که فورا درستش میکنند. و اگر به بالای member level یه نگاهی بیاندازی میبینی که در قسمت upgrade active package میزان سرمایه گذاری حقیقی خود شما را نوشته و همچنین تاریخی که expire خواهد شد. بنا بر این فکر نکنم مشکل خاصی پیش آمده باشد.

و در جواب آن دوستی که گفته است که روش 4 فقط تا 12 دلار صحیح میباشد باید بگویم احتمالا شما بالای 12 دلار و پائین 18 دلار سرمایه داشتید و وقتی این کار را کردید به دلیل اینکه رند شود و ضریبی از شش باشد برای شما 12 دلار را برگزیده است. چون حساب من 267 دلار بود و وقتی که این مقدار را گذاشتم در قسمت member level شد 264 دلار. یعنی فقط 3 دلار آن پرید. بنابر این همهء پولها سوت نمیشود.

البته امیدوارم که این برنامه ها مثل قضیهء 4 دیلی چند ماه پیش نشود. چرا که آخر سر برای اینکه راحت شود حساب همه را از اول صفر کرد. و از نو شروع کرد.​
 

kamran_azizi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
salam dooste aziz lotfan maro rahnemaei kon ke vaghti ma toye halate pending hastim che jori mitonam upgrade konim.zemnan age bekhaim hesabe emo ra be on bedim faghat email emo robedim ya linke emaili ke vaghti hesabe emo ra baz kardim va baramian ferstade ono bedim ke active cod ham zamimash hast mamnon misham age javabe kamel ro be in addrese email koni [email protected]
 

taak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2005
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
0
سلام دوستان . اکانت من در EMO تائید شد.
برای تائید شدن در این حساب شما باید یکی از گزینه های صورت حساب تلفن و یا برق را انتخاب کنید و فایل اسکن شدهء خود را داخل فیلد قرار دهید.
همچنین باید در فیلد دیگری از یکی از گزینه های گواهینامه ، پاسپورت ، و یا کارت شناسایی استفاده نمائید.

من که از کارت ملی و حساب تلفن استفاده کردم. و 3 ساعت بعد verify شدم.
در ضمن اصلا نیازی به دارالترجمه و اینطور چیزا نیست. فقط تصویر شما باید صاف و قابل خواندن باشد. همین!:rolleyes:
شما هم میتوانید اینکار را انجام دهید و اصلا نگران این قسمت نباشید.

در ضمن به سایت سورف مونیتور مراجعه کردم و تعداد رای های مربوط به 12 دیلی را دیدم که در تاریخ 11 ژانویه که دیروز باشد تعداد افراد راضی از این برنامه افزایش قابل توجهی داشته است.
در ضمن سایت 12daily نیز خبرهای خوبی برای کسانی که حساب ایگولد داشتند و حالا استورم پی دارند دارد و آن اینست که ترانسفر پولها از ایگولد به استورم پی از دیروز شروع شده است و تا فردا پایان میابد.و از امروز به حساب EMO واریز مینماید. ( قابل توجه کسانی که در هنگام استفاده از چهار آپشن 12daily انتخاب دوم یعنی واریز پول به EMO را داشتند)
حالا میشود به این سایت امیدوار بود. زیاد ناامید نباشید دوستان.​
;)
 

mehryar

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,303
لایک‌ها
255
سن
51
محل سکونت
Tehran
به نقل از taak :
سلام دوستان . اکانت من در EMO تائید شد.
برای تائید شدن در این حساب شما باید یکی از گزینه های صورت حساب تلفن و یا برق را انتخاب کنید و فایل اسکن شدهء خود را داخل فیلد قرار دهید.
همچنین باید در فیلد دیگری از یکی از گزینه های گواهینامه ، پاسپورت ، و یا کارت شناسایی استفاده نمائید.

من که از کارت ملی و حساب تلفن استفاده کردم. و 3 ساعت بعد verify شدم.
در ضمن اصلا نیازی به دارالترجمه و اینطور چیزا نیست. فقط تصویر شما باید صاف و قابل خواندن باشد. همین!:rolleyes:
شما هم میتوانید اینکار را انجام دهید و اصلا نگران این قسمت نباشید.

در ضمن به سایت سورف مونیتور مراجعه کردم و تعداد رای های مربوط به 12 دیلی را دیدم که در تاریخ 11 ژانویه که دیروز باشد تعداد افراد راضی از این برنامه افزایش قابل توجهی داشته است.
در ضمن سایت 12daily نیز خبرهای خوبی برای کسانی که حساب ایگولد داشتند و حالا استورم پی دارند دارد و آن اینست که ترانسفر پولها از ایگولد به استورم پی از دیروز شروع شده است و تا فردا پایان میابد.و از امروز به حساب EMO واریز مینماید. ( قابل توجه کسانی که در هنگام استفاده از چهار آپشن 12daily انتخاب دوم یعنی واریز پول به EMO را داشتند)
حالا میشود به این سایت امیدوار بود. زیاد ناامید نباشید دوستان.​
;)
منم verify شدم. و حالامنتظرم که حساب ایگولدم تایید بشه
ولی در 12daily هنوز از EMO خبری نیست;)
 

taak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2005
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
0
به نقل از mehryar :
منم verify شدم. و حالامنتظرم که حساب ایگولدم تایید بشه
ولی در 12daily هنوز از EMO خبری نیست;)
بله همینطوره که شما میگوئید . خود سایت در جایی از آن نوشته که از هفتهء دیگر این سیستم نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد​
 

میلاد

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
4
سن
38
محل سکونت
Esfahan
این هفته دیگه یعنی کی جیگر الان یه هفته بیشترره میگه هفته دیگه...:lol:
 

persian golf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2005
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
به نقل از میلاد :
این هفته دیگه یعنی کی جیگر الان یه هفته بیشترره میگه هفته دیگه...:lol:
khob bebakhshid keh fingilisheh akheh K.B farsi nist
dar safheh members in peygham hast
Payment processor update required

Critical - Update Required

We have detected pending E-Gold withdrawals and/or E-Gold as your currently selected payment processor.
Due to the recent discontinuance of E-Gold payments and payouts here at 12 Daily Pro, we must update your account information with a new payment processor.

Please visit our payment transition page for information about this process and payment options available to you.



roy payment transition page click con
in safheh miad
keh migeh gozineh 2 ra baray alam E-mail Khod dar EMO elam kon
khob ageh elam koni in tori ,isheh
334202 E-GoldEMO
[email protected] pending
vali man natonestam dar EMO verifay sham Daghighan begin cheh kar konam
 

taak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2005
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
0
به نقل از persian golf :
roy payment transition page click con
in safheh miad
keh migeh gozineh 2 ra baray alam E-mail Khod dar EMO elam kon
khob ageh elam koni in tori ,isheh
334202 E-GoldEMO
[email protected] pending
vali man natonestam dar EMO verifay sham Daghighan begin cheh kar konam
دوست گرامی توضیحات کاملتر را میتوانید از طریق لینک زیر بدست آورید.
http://forum.persiantools.com/showthread.php?p=518272#post518272

البته اگر قبلا در این سایت (EMO) ثبت نام کرده اید نمیخواهد تمام این توضیحات را انجام دهی و آن قسمت برای شما مهم است که برای verify کردن آمده.

امیدوارم که برای شما بدرد خور باشد.​
 

hani52

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2005
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
0
امكان آپگريت با EMO فعال شد.
 

mehryar

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,303
لایک‌ها
255
سن
51
محل سکونت
Tehran
به نقل از hani52 :
امكان آپگريت با EMO فعال شد.
ممنون از لطفت ولی لطفا ممکن است بگویی باید شماره اکانت را بنویسیم یا ایمیل را البته شماره اکانت را
از من قبول نکرد:f34r:
 

payam_2002us

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2005
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
1
سلام دوستان لطفا کمکم کنید من در 12دیلی پول گذاشتم روز 7 برای من ایمیل آمد که از emo استفده کنم حالا هم 12 روزم تمام شده و حسابم صفر شده حالا باید حساب emo باز کنم یا به ایگلدم میفرسته میخوام بدونم از الان به بعد باید از emo استفاده بشه یا حتی اونهایی که نوبت پرداختشون رسده هم باید برای دریافت پولشون باید حساب emo باز کنند
 

kayaamir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2006
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام:
من هم يكي از اعضاي 12dailypro هستم كه تقريباً 4 ماه با اين سايت كار كردم و درآمد نسبتاً خوبي هم داشتم.
البته تو سايت paxmix هم حدود 100 دلار از دست دادم.
يك سايت ديگه اي هم كه الان باهاش كار ميكنم و پيشنهاد ميكنم با يه مبلغ كم شماهم تو اين سايت عضو شيد
سايت surf15daily.com كه سود دهيش بيشتر از 12daily هستش و من اولين دريافتم رو كه 75 دلار بود (50 دلار آپگريد كرده بودم) سر 15 روز از اين سايت دريافت كردم و الان هم 65 دلار توش آپگريد كردم.
 
بالا