• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

جنگ خانها - khanWars

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
قراره برای خان وار هم یک پایان در نظر بگیرن و اگر یک اسپانسر پیدا کنن به 10 نفر اول جایزه بدن.
در سالهای پایانی دنیای خان وار روح خان بزرگ به همراه بروبچ بر دنیای خان وار سایه می فکنند و جنگهای خونی نی رخ میدهد.
و چه زیباست که با سرعت 10X با اهریمنان زمان میجنگیم و برای رسیدن به مقامات معنوی 72 ساعت بدون گشنگی تشنگی و استراحت بازی میکنیم.
 

mahsa vorooojak

Registered User
تاریخ عضویت
16 نوامبر 2009
نوشته‌ها
590
لایک‌ها
38
محل سکونت
Sweet Dream
عزیزم این بازیه یه جوریه!!!

جالبه ولی مثلا حرفای مشاور واسه من نصفه باز میشه!
یکمیش میاد بقیش ازکادر میزنه بیرون

چیکار کنم؟؟؟
 

mahsa vorooojak

Registered User
تاریخ عضویت
16 نوامبر 2009
نوشته‌ها
590
لایک‌ها
38
محل سکونت
Sweet Dream
لطفاااااا دفه بعد خواستین بازی معرفی کنین در سطح اکابر باشه که ما بدبخت بیچاره هاهم ازش سردربیاریم:(





بی سپاس
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
لطفاااااا دفه بعد خواستین بازی معرفی کنین در سطح اکابر باشه که ما بدبخت بیچاره هاهم ازش سردربیاریم:(





بی سپاس
ساده است که :-/
:دی
http://www2.khanwars.ir/?recruit=3H909

این لینک نو آموز منه . اگر خواستی تو سرور 3 میتونم کمکت کنم.

اون نصفه اومدن احتمالا مشکل فلش پلیرته.
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
لطفاااااا دفه بعد خواستین بازی معرفی کنین در سطح اکابر باشه که ما بدبخت بیچاره هاهم ازش سردربیاریم:(
با سپاس فراوان
:D
بازی ساده ای ِ سوالاتتون رو میتونید داخل بازی بپرسید.
مشاور بخوبی تمام بخشهای بازی رو نشون میده.

خیلی از دوستان فقط ثبت نام کردن و سطحشون صفره :blink: بعضی ها به مرز 7 یا 15 نزدیک شدن که سکه بگیرم ولی خون جیگرم کردن دو سه نفر قلعه شون غیر فعال شده :(
بهترین روش پیشرفت غارت قلعه های غیرفعال سطح 0 1 2 ِ (بود، جدیدن دارن کم میشن) پس سه چهار هزارتا سرباز بسازید که فقط حمله کن و غارت کنن بدون از دست دادن نیرو.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
در کل بازی جالبیه . من به شدت مجذوبش شدم . دیروز پیغام داد شما 18 ساعت تو بازی بودید :D
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
در کل بازی جالبیه . من به شدت مجذوبش شدم . دیروز پیغام داد شما 18 ساعت تو بازی بودید :D
نه بابا 18 ساعت :blink:
اسمت تو خان وار چیه ؟
من دارم زور میزنم نجیب زاده میسازم.
یک روز حمله غارت بدبختی آخر شب یک نجیب زاده میسازی که ممکنه هر لحظه دو تا کماندار که دماغشون رو نمیتونن بالا بکشن به راحتی بکشنش
اگر بتونن اسپانسر پیدا کنن خوب میشه به ده نفر اول جایزه میدن آدم میدونه لااقل الکی بازی نمیکنه.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
نه بابا 18 ساعت :blink:
اسمت تو خان وار چیه ؟
من دارم زور میزنم نجیب زاده میسازم.
یک روز حمله غارت بدبختی آخر شب یک نجیب زاده میسازی که ممکنه هر لحظه دو تا کماندار که دماغشون رو نمیتونن بالا بکشن به راحتی بکشنش
اگر بتونن اسپانسر پیدا کنن خوب میشه به ده نفر اول جایزه میدن آدم میدونه لااقل الکی بازی نمیکنه.
من سرور 3 ام :دی
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
من سرور 3 ام :دی
سرور سه حال نمیده خیلی ها که تو سرور یک و دو بودن اونجا نیستن.
رنکینگت بالا نیست!!!
با این وقتی که میزاری قلعه های خالی رو غارت کنی اول میشی
 
Last edited:

FreeBSD

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2008
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
3
بحث اعتیاد نیست . بیشتر بحث اینه به محض اینکه لولت در حد خوبی میشه همه کمین میکنند برای حمله :دی
واسه همین دائم باید کشیک بدی :d

آره میدونم بازی کردم ! من همین مشکل رو با ikariam دارم :D غافل بشی به فنا میری :wacko: یه مدت این خان وارز رو بازی کردم دیدم دارم همراه با ikariam دچار جنون آنی میشم بیخیالش شدم :D
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
سرور سه حال نمیده خیلی ها که تو سرور یک و دو بودن اونجا نیستن.
رنکینگت بالا نیست!!!
با این وقتی که میزاری قلعه های خالی رو غارت کنی اول میشی
همیشه که اینقدر وقت نمیخوام بزارم :دی
بیکارم مگه :دی
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
آره میدونم بازی کردم ! من همین مشکل رو با ikariam دارم :D غافل بشی به فنا میری :wacko: یه مدت این خان وارز رو بازی کردم دیدم دارم همراه با ikariam دچار جنون آنی میشم بیخیالش شدم :D
آره خوبیش اینه این تاریخ اتمام داره بازیش واسه همین بازی میکنم . اگر نامحدود بود مثل Wow و اینا عمرا بازی میکردم.:D
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
نسخه 2.5 خان وار هم اوومد. :D
تغییرات بازی جنگ خانها در ورژن جدید
1- **** روح خان
روح خان نزدیک 600 قلعه دارد که روی نقشه از تمام نژادها بخش شده است.​

مشخصات روح قلعه ها:​

الف) آغاز وفاداری از 20000​

ب) تمام ساختمانها تماما توسعه داده شده اند بجز قصر که در سطح 1 است.​

ج) تولید منابع نصف حالت عادی است.​

د) روح خان در تمام مهارتها استاد است.​

هـ) همه قلعه ها با ارتشی نزدیک 1000000 پر می شود.​

و) ما آرایش های جنگی اجرا می کنیم که چرخشی خواهد بود.​

رنکینگ اتحاد ها تثبیت خواهد شد وقتی که اعضای یک اتحاد یک قلعه روح را تصرف کنند.برای هر ساعت که در آن عضو قبیله ای دارای چنین قلعه ای باشد، اتحاد یک امتیاز می گیرد. بطور مثال : اتحاد الف 10 قلعه روح برای یک روز دارد اما یکی از انها در ساعت 13:00 تسخیر شده است. این یعنی اتحاد 24*9 امتیاز + 13*1 امتیاز = 216 + 13 = 229 امتیاز در یک روز دریافت می کند.​

2- رنکینگ در هر 7 روز در زیردسته های زیر:​

الف) حمله کننده های هفته - تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشده شده در هنگام حمله​

ب) مدافعین هفته – تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشته شده در هنگام دفاع​

ج) ساختمان سازان هفته – تعریف شده توسط مقدار منابع مصرف شده جهت ساخت ساختمانها​

د) غارتگران هفته – تعریف شده توسط منابع دزدیده شده در حمله​

4- رنکینگ جدید – برای بازکنان با بیشترین مدال ( اهمیت ندارد از چه رتبه ای باشد).​
5- - فرصتی برای تعیین تاریخ پایان انقضای زمان سیاستهای قبیله
6- گزینه ای برای تعیین مختصات قلعه در نقشه هنگام ثبت نام.​

بعد از ثبت نام و انتخاب نژاد بازیکنان گزینه های زیر را خواهند داشت:​

الف) جنوب شرقی​

ب) جنوب غربی​

ج) شمال شرقی​

د) شمال غربی​

هـ) تصادفی​

7- اردوگاه – گزینه ای برای تنظیم موقت اردوگاه در محدوده های قلعه ها.​

8- دو نژاد جدید – ژاپنی (یگان ویژه – سامورائی ) و مغولها (یگان ویژه – گارد چنگیزخان)​

ژاپنی ها امتیازات زیر را خواهند داشت – هر سامورائی می تواند بعد از هر نبرد موفقیت آمیز 20 عدد از جمعیت دشمن را کاهش دهد. حداکثر جمعیت تا 600 ، بدون نجیب زاده و یگان ویژه + امتیاز تجارت؛ امتیازی در تولید غذا و پیاده **** ارزانتر. هر نگهبان چنگیز خان سرعت مارشها را 0.5 درصد سریعتر می کند، حداکثر 30% + آنها می تواند تا 25% از منابع ذخیره شده در پناهگاه را بدزدند و + 20% نیروی حمله بیشتر در برابر دیوار​

9- محرک​

محرک سرعت هم برای انتقال نیروها و مارشهای پشتیبانی استفاده خواهد شد.​

10- ارسال مارش به چندین هدف​

گزینه برای ارسال مارشی بیشتر یک به یک قلعه و نوع مختلف، این یعنی بازیکن می تواند یک حمله به قلعه الف بفرستد، سپس یک حمله به قلعه ب و بعد انتقال به قلعه ج و بعد ارتش این عمل را در یک حمله انجام می دهد بدون برگشت به قلعه ی خانه.​

بازیکنان بدون وی آی پی گزینه ای خواهند داشت تا مارشهایی به 2 قلعه مختلف برفرستند در حالی که وی آی پی ها امکان ارسال به 5 قلعه را دارند.​

11- مهارت جنگجویی​

این گزینه به جان افراد نیز امتیاز می دهد نه فقط به امتیاز حمله ی آنها​

12- جانشین​

جانشینی قانونی خواهد شد. گزینه ای خواهد بود تا 2 نفر را انتخاب کنید که به اکانت شما دسترسی داشته باشند اما آنها باید در دنیای یکسان اکانت داشته باشند. جانشین ها قادر خواهند بود که ساختمان بسازنند، نیرو آموزش دهند و باقی گزینه ها بسته خواهد بود. جانشینها قادر خواهند بود تا با نام کاربری بازیکن وارد بازی شوند اما با رمز عبور خودشان.​

گزینه ای که نشان می دهد چه موقعی بازیکن آنلاین است حذف خواهد شد. این گزینه تنها هنگام جاسوسی موفق فعال خواهد شد.​

13- محدودیت ارسال مارش جاسوسی – ارسال مارش جاسوسی تنها بین بازیکنانی با اختلاف سطح 7 خواهد بود.​

14- گزینه ای برای تغییر اختلاف سطح حمله و جاسوسی​

مدیران مناطق می توانند محدودیت سطحها را عوض کنند – گزینه ای خواهد بود تا اختلاف سطح را حذف یا به کمتر و یا بیشتر از 7 تغییر داد.​

15- گزینه نه تنها برای ذخیره آرایش جنگی بلکه ارتشها به ترتیب نیرو و مقدار. مثال – شما می توانید 200 نفر کماندارد کوتاه را در خط 3 و یک شمشیر زن در خط یک بگذارید و این را در منویی هنگام ارسال مارش تنظیم کنید.​

16- تحقیقهای سریعتر​

گزینه برای دریافت 75% از پاداش اتمام رساندن تحقیق قبل از تمام کردن آن . یک پاداش در هر 5 ساعت.​

17- ارسال مارش​

هنگام ارسال مارش و برگشت از صفحه دوم به اول مقدار ارسال نیروها ثابت خواهد بود همچنین میزان حمل وزن و منابع نیروها نیز در صفحه اول نمایش داده خواهد شد.​

18- اسم بازیکنان در اتحادها به مشخصات آنها لینک خواهد شد.​

19- بازیکنان گزینه ای خواهند داشت تا یک سری پیامها را دریافت نککند – بطور مثالپیامهایی که مارشهای برگشته را اعلام می کنند.​

20- در صفحه آرایش جنگی آمار نیروها نیز مانند داخل نبرد نشان داده می شود.​

21- در پیامی جاسوسان بازگشته لینکی به گزارش جاسوسها خواهد بود.​

22- گزینه برای اینجاد یک اتحاد برادر بطوریکه تستی برای ورود به اتحاد اصلی خواهد بود. مدت 1 هفته جهت انتقال به اتحاد اصلی.​

23- در صفحه ای برای ارسال سریع مارش به مختصات دلخواه، اسم قلعه های مقصد نشان داده خواهد شد.​

24- فروانروای اتحاد وقتی غیر فعال باشد بصورت اتوماتیک عوض خواهد شد. بازیکنانی که بیشتریت تجربه و سطح را دارند فروانده بعدی خواهند شد.​

25- دکمه ای خواهد بود که ارزشها را باز می گرداند که بصورت حالت اولیه در نبردها گزاشته شده است.​

26- رنگهای مختلفی در نقشه برای بازیکنان خواهد بود که با آنها در جنگ هستید​

27- صفحه ای خواهد بود که رنکینگ و امتیازها را در تمام صفحات نشان خواهد داد.​

28- گزینه ای خواهد بود که رای گیری برای بازیکنان در نظر گرفته شود.​

29- ارسال ایمیل برای بازیکنانی که چند روزی وارد بازی نشده اند.​

30- دکمه تاییدی برای هر عمل انجام شده در اتحاد خواهد بود - اخراج یا قبول کاربر، سیاستها و غیره​

31- بازیکنانی با وفاداری کمتر از 10000 نخواهند توانست از حالت غیر فعالی خارج شوند.​

32- ساختمان جدید – میخانه​

میخانه بصورت پیشفرض در قلعه وجود دارد - نیازی به ساخت ندارد و نیازی به توسعه و پیشرفت نیز ندارد. ( همواره در سطح 1 باقی می ماند)​

- از لغزنده برای کارگران، آن می تواند تعیین شود که در چه سطحی از 3 سطح فعالیت نماید. اولین سطح 7% از هر ساعت خرج خواهد داشت، سطح دوم – 10% و سوم 15%​

- هنگامی که بازیکن بر روی جزییات در میخانه کلیک می کند، لینکی به تشریفات مذهبی + لینک به باقی بازی ها خواهد داشت.​

- شمارش حمله ها + پاکسازی ها در آن واحد به میخانه مربوط خواهد بود(10 از سطح 1، 20 از سطح 2 و 30 از سطح 3). مهارت جدیدی خواهد بود – تصرف، که امتیازهای زیر را می دهد:​

سطح 1 – 10% مارشهای بیشتری در یک زمان، سطح 2- 30% مارشهای بیشتر، سطح 3 – 50% مارشهای بیشتر​

- امکان استخدام ارتش از میخانه با شرایط زیر:​

*​

شمارش ارتش برحسب میزان ارتش از دست رفته هنگام دفاع در 48 ساعت قبل در نبردها حساب می شود( بازیکن مقدار یکسانی که در نبرد از دست داده را استخدام می کند.). وقتی گزینه استفاده می شود، تمام گزارشهای نیروهای از دست رفته پاک می شود. وقتی قلعه ای تسخیر می شود، گزارشهای نیروهای از دست رفته نیز پاک می شوند.​
 

Parsa-Undead

مدیر باز نشسته
تاریخ عضویت
5 مارس 2009
نوشته‌ها
3,765
لایک‌ها
1,121
محل سکونت
Tehran
بازیش دلچسب نیست ! یه کم هم پیچیدست !
بخوای معرفی خانهاشو بخونی یه روز وفت می خواد !

پ ن : تراوین !
2i1d1co.gif
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
بازیش دلچسب نیست ! یه کم هم پیچیدست !
بخوای معرفی خانهاشو بخونی یه روز وفت می خواد !
پ ن : تراوین !
2i1d1co.gif
معرفی خانها رو چیکار داری
همچین پیچیده هم نیست ولی با امکانات جدیدی که گذاشت خیلی جالب شده.
چند روز دیگه هم سرور چهارش میاد تو سرور دو یه اکانت بساز یک کم بازی کن یاد بگیری سرور چهار که باز شد سریع ثبت نام کن همه دارن برای سرور چهار ثانیه شماری میکنن.
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
دنیای چهار آغاز شد سریع برید ثبت نام کنید عقب نیفتید.:D
 

Parsa-Undead

مدیر باز نشسته
تاریخ عضویت
5 مارس 2009
نوشته‌ها
3,765
لایک‌ها
1,121
محل سکونت
Tehran
بازیش دلچسب نیست ! یه کم هم پیچیدست !
بخوای معرفی خانهاشو بخونی یه روز وفت می خواد !

پ ن : تراوین !
2i1d1co.gif
نه ! :دی
بیا سرور اسپید ریست شد ثبت نام کن 2-3 روز دیگه شروع میشه بازی کن :)
speed.travian.ir

این خانوار چقدر طول می کشه هر سرور؟
 
بالا