برگزیده های پرشین تولز

حسش هست، خوبم هست!

1hes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
33
سلام به شما دوستای عزیزم
وقت بخیر

حتما شما هم روزانه با مشغله‌های فراوانی که دارید، دست و پنجه نرم می کنید. خب اصولا یه سری دغدغه توی زندگی همه‌ی ما هست که شاید توی برهه ای از زمان حالِ ما رو حسابی بگیره. تازه مشکلاتِ ما، وقتی با شنیدن اخبار بدی که توی جهان اتفاق می افته همراه میشه، ممکنه کار رو بدتر کنه چون امروزه همه رسانه‌های جهان از جنگ و خونریزی و ... صحبت می کنند. اونجاست که شاید کم بیاریم و قید همه چیزو بزنیم و احساس کنیم که دنیا برای ما تمام شده.

hesesh.jpg

ما موجود خارق‌العاده‌ای رو به نام «حس» به وجود اوردیم و پرورشش دادیم. در رابطه با اینکه چی هست و می خواد چیکار کنه اصلا صحبت نمی‌کنم چون واقعا نمیشه توی چند خط توضیح داد و باید کمی بیشتر باهاش در ارتباط باشید تا حسش کنید اما اگر بخوام توی یک خط معرفیش کنم، باید بگم که «حس دوست داره دنیای زیباتری رو نقاشی کنه».

ما داخل سایت حس چند تا بخش مختلف رو طراحی و برنامه نویسی کردیم که هر کدوم از این بخش‌ها قدرت تاثیرگذاری بالایی داره. حتما دقایقی رو در سایت سپری کنید و همینطور عضو بشید و از سرویس‌هایی که طراحی کردیم استفاده کنید. بخش‌هایی از جمله «تجربه من،زندگی تو»، «حس‌نگاری»، «ویدئوی تاثیرگذار»، «خبر خوب»، «گپ و گفت»، «پیشنهاد خوب» و ...

آدرس سایت رو خدمتتون عرض می‌کنم اما بیشتر از اون سعی می‌کنم هر از گاهی مطالبی که با فلسفه «حس» مرتبط هست رو اینجا اشتراک گذاری کنم تا شما دوستای عزیز رو تحت تاثیر (مثبت) قرار بده.

www.1Hes.ir

دوستتون دارم
 

samanrahimi

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
10 جولای 2013
نوشته‌ها
4,645
لایک‌ها
2,387
سن
34
محل سکونت
شیراز
من که حداقل چند دقیقه ای نتونستم از وبسایتتون بیرون بیام. کار دوست داشتنی و ارزشمندی انجام میدید دوست عزیز. امیدوارم همیشه موفق باشید
 

1hes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
33
دیدن ناراحتی و درد فرزند شاید سخت‌ترین لحظه دنیا برای هر پدر و مادری باشه. این دختر شش ساله نیوزیلندی که داخل عکس می بینید، از ناشنوایی رانج می برده و دوست هم نداشته که سمعک روی گوشش باشه. پدر هم به خاطر همین موضوع دست به کار میشه و روی سرش یک خالکوبی انجام میده تا دخترش تنها نباشه.

samak.jpg

برای دیدن صدها مطلب و ویدئوی تاثیرگذار به سایت حس مراجعه کنید.
 

1hes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
33
%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%BA%D9%84%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85.jpg

این روزها همه‌ی ما با عباراتی مثل "چته؟ افسرده شدی؟ چرا ادای افسرده ها رو در میاری؟ و ..." برخورد داشتیم و اتفاقا شاید خودمون هم طرفدار پر و پا قرص این جملات باشیم.
ای کاش همه می دونستند که افسردگی، به تنهایی دلیل خوبی برای لرزه انداختن به تن هر کسی‌ست. یک مرگ خاموش. آرام و پنهان و دردناک.

این اولین باری هست که من در رابطه با این موضوع می نویسم. راستش نمی تونم انکار کنم که خودم هم از نوشتن این تجربه حس فوق العاده جالب و عجیبی دارم. دوست عزیزم که در حال خوندن این کلمات هستی، من مینا هستم، یک مینا که در سال 1357 متولد شد. من سال هاست در کشور هلند زندگی می کنم. با توجه به فلسفه ای که «حس» برای بخش "تجربه من، زندگی تو!" مشخص کرده، قرار هست شما رو به زندگی خودم دعوت کنم.

من و تو، دست در دست هم، در کوچه پس کوچه های زندگی من قدم می زنیم و به وضوح، تلخی ها و شیرینی ها، پستی ها و بلندی ها، خنده ها و اشک ها رو می بینیم و لمس می کنیم. از نزدیک ...

تجربه من رو در رابطه با مبارزه با افسردگی شدید، از اینجا بخونید.
 

1hes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
33
%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%88%D8%B2%D9%86.jpg

ژاله هاشمی در سایت «حس» در مورد تجربه مقابله با اضافه وزن خودش نوشته:
دوست عزیزم که در حال خوندن این متن هستی، من هم روزی اضافه وزن داشتم. و دقیقا تک تک حس های منفی که شما دچارش هستید رو، روزی تجربه کردم. من زمانی که در مسیر کاهش وزن و ساختن خودم قرار گرفتم، فهمیدم که افرادی مثل من، قبل از هر چیز، احتیاج دارند که از تجربه دیگران استفاده کنند. مثلا خودِ من قبل از اینکه برای کاهش وزن دنبال راه و روش باشم، دوست داشتم با افرادی در ارتباط باشم که قبلا این مسیر رو پیمودند تا بتونم از زندگی اونها درس و همچنین انگیزه بگیرم. برای همین شروع به نوشتن این متن کردم، شاید بتونم تاثیری مثبت در حل معضل اضافه وزن شما داشته باشم.

پس قبل از هر چیز اجازه بدید خودم رو بهتون معرفی کنم. من ژاله هستم. من الان 35 سال سن دارم و تمایل زیادی دارم برای شما از تجربه‌ی 20 کیلوگرم کاهش وزنم بگم. تجربه ای که باعث شد ژاله ی دیگه ای در وجودِ من متولد بشه.

تجربه ژاله رو از این لینک بخونید ...
 
بالا