برگزیده های پرشین تولز

خبر فوری:افشین امپراطور سرمربی تیم ملی شد

آیا قطبی در رساندن تیم ایران به جام جهانی موفق می شود؟


  • Total voters
    77
  • Poll closed .

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
افشين قطبي امروز به صورت رسمي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، افشين قطبي كه توانست با تيم فوتبال پرسپوليس به قهرماني هفتمين دوره ليگ برتر دست يابد، امروز به طور رسمي به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد.
وي كه در اوايل فصل جاري ليگ برتر نتوانست با اين تيم تهراني ادامه فعاليت دهد، از سمت خود استعفا و ايران را ترك كرد.
ناكامي تيم ملي در مراحل مقدماتي جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي باعث شد علي دايي بركنار شود. محمد مايلي كهن كه سابقه حضور در اين تيم را هم در كارنامه داشت، جايگزين آقاي گل فوتبال جهان شد؛ اما فقط 15 روز در اين تيم ماندگار شد. مسائل جانبي در اين مدت باعث شد وي استعفا كند.
پس از بررسي‌هاي روزهاي اخير، از بين نامزدهاي هدايت تيم ملي، افشين قطبي با فدراسيون فوتبال به توافق رسيد تا اين سمت را از آن خود كند. محمود ياوري (سرمربي سابق تيم راه آهن تهران) و منصور ابراهيم زاده (سرمربي فعلي تيم ذوب آهن اصفهان)، ديگر گزينه هاي سرمربيگري اين تيم بودند.

* سوابق افشين قطبي، سرمربي جديد تيم ملي
افشين قطبي متولد 19 بهمن 1343 شمسي مطابق با 8 فوريه 1964 ميلادي در شيراز است.
او از سال 1360 تا سال 1370 در باشگاه هاي آليتاليا، آتوباهن، ولي ايگلز و فلايرز امريكا بازي كرده و بعد از آن سال تا سال 1376 در دانشگاه لس آنجلس بازيكن بوده و در همين زمان، صاحب مدرك مربيگري حرفه اي A شده است. او از دانشگاه لس آنجلس مدرك مهندسي الكترونيك را نيز دريافت كرده است.
افشين قطبي در تيم ملي زنان ايالات متحده امريكا، تيم ملي فوتبال كره جنوبي (دسامبر 2000- جولاي 2002 به عنوان مربي)، سوون سامسونگ بلووينگز (2002 - 2004 به عنوان مربي)، لس‌آنجلس گالكسي (2004 به عنوان مربي)، تيم ملي فوتبال كره جنوبي (2004 - 2007 به عنوان مربي) و پرسپوليس (2007 - 2008 به عنوان سرمربي) فعاليت كرده است. وي در دوران سرمربيگري گاس هيدينك، ديك ادووكات و پيم وربيك، در تيم كره جنوبي كمك مربي بوده است.
قطبي در سال 2007 براي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس بازگشت. وي توانست در اولين سال حضورش در فوتبال ايران، اين تيم را به مقام قهرماني ليگ برتر برساند. در 30 مي 2008 ميلادي اعلام كرد كه براي فصل ديگر در ايران نخواهد ماند و از عقد قرارداد تازه براي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس سرباز زد. وي در اين زمينه گفته بود: "پرسپوليس باشگاه من است و در قلبم جا دارد. اگر با اين تيم به توافق نرسم، با هيچ تيم ايراني ديگري مذاكره نخواهم نكرد. " اما قطبي در روز 13 تير 1387 اعلام كرد كه به مدت دو فصل سرمربي پرسپوليس خواهد بود. او در نوامبر 2008 ميلادي، از سرمربيگري در اين تيم استعفا و ايران را ترك كرد.
قطبي قرار است هدايت تيم ملي فوتبال ايران را در 3 ديدار با كره شمالي، امارات و كره جنوبي برعهده داشته باشد. تيم ملي 16 خرداد با كره شمالي ديدار مي كند، سپس 20 و 27 خرداد به ترتيب به مصاف امارات و كره جنوبي مي رود.
18_8701300416_L600.jpg
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان
آره ... همین الان توی اخبار ورزشی هم گفت .

خیلی خوب شد
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
به نظرم انتخاب خیلی خوبی بود .... قلب شیر ما داریم میاییم :D
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
یه دستیار هلندی و ایرانی هم داره
!!!!!!!!!!!
فعلا که هیچی برام مهم نیست
امیدوارم قطبی خراب نشه همین!
 

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
انتخاب خوبیه توی این مدت ، فقط امیدوارم بتونه کار کنه!
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
تبریک میگم
انتخاب خوبی بود
 

منصور قیامت

کاربر ویژه گفتگوی آزاد
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2007
نوشته‌ها
4,703
لایک‌ها
297
محل سکونت
شهر باحال قم
احتمال اینکه ایران نتونه بره جام جهانی خیلی زیاده! این به چه امیدی میخواد بیاد سرمربی بشه؟!! توی استادیوم بهش فحش ندن یه وخ :(
 

Omid_Z

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2007
نوشته‌ها
614
لایک‌ها
213
محل سکونت
Glassy Guards
افشین امپراطور سرمربی تیم ملی شد

آخرش من نفهمیدم فامیلش قطبی ه یا امپراطور؟!http://************/files/0yq134db2vr9m1qpxd2z.gif

//

امیدوارم موفق باش ه ...
mornincoffee.gif
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
حالا شد یه چیزی.
از همون اولم باید بجای اون مایلی کهن بی شعور( و قبلش بجایی اون دایی بی شعورتر) قطبی رو انتخاب میکردند.
 

sitesabz

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2008
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
34
محل سکونت
Iran
شخصا اعتقاد دارم مربي خوبي هست افشين قطبي ولي متاسفانه تو ايران نميذارن كار كنه . حداقل تو پرسپوليس كه اين فصل حاشيه هاي زيادي براش ساختن .

قطبي 3 نكته مثبت داره كه تو اين برهه از زمان به درد تيم ملي ميخوره :
1) آشنايي با نوع فوتبال كره ها به خاطر اين كه مدتهاي زيادي اونجا مربي بوده
2 ) ميتونه روحيه خوبي به تيم ملي وارد كنه و از لحاظ رواني آماده كنه تيمو
3 ) من مطمئن هستم كه در مجموع نسبت به همه مربيانه داخلي طرفداراش خيلي خيلي بيشترن و مردم دوسش دارن (( چه پرسپوليسي ، چه استقلالي و چه غيره ))

در هر حال آرزو ميكنم كه تيم ايران موفق باشه و صعود كنيم ، چون واقعا فوتبال ما در اين يك ماه اخير تحقير شده هم در رده ملي و هم باشگاهي كه همه نماينده هامون خراب كردن
 

vic_metall1

Registered User
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2005
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
1
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


محمد مايلي كهن از سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران استعفا كرد.


به گزارش ايسنا،‌ محمد مايلي كهن پس از نشست روز گذشته در فدراسيون فوتبال كه در آن از استعفا سخن گفته بود، امروز رسما از سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران استعفا كرد.


در استعفا نامه‌ي مايلي كهن آمده است:

مربي شدن چه آسان، آدم شدن محال است

نمي‌دانم چه بگويم، چه بنويسم. به قول مجري محترم برنامه نود، اين روزها بلوايي در فوتبال ما به وجود آمده كه قداست آن را زير سوال برده كه همه آن ناشي از بيانيه احمقي به نام مايلي كهن است. بله؛ محمد مايلي كهن. اين مزدور به مردم و ميهن، كه به يكباره تمام قداست و زيبايي فوتبال ما را شكسته و تنها نيمه خالي ليوان را ديده و همواره فرياد سر مي‌دهد اي مردك (مايلي كهن) چگونه به خودت اجازه دادي با الفاظي مانند گنده باقالي، كوتوله و ... تقدس شعاري حماسي مانند توپ، تانك، فشفشه و ... را از بين ببري. شعار پرمحتوا و زيبايي كه در عين سادگي در مقاطع مختلف كاربرد اساسي داشته؛ نه تنها در روابط با مايلي كهن بلكه ديگران نيز از آن بي‌بهره نمي‌مانند.(داور، بازيكن، مربي و ...).


اي خائن (مايلي كهن) آدم بي‌منطق و نادان چرا و با كدام منطقي توي احمق به هنگام مسابقه تيم سايپا با استقلال تهران، هنگامي كه شعار مي‌دادند توپ، ‌تانك، فشفشه، مايلي كهن و... توي نادان در صندليت نشستي و دم برنياوردي. اي مردك چرا با ديگران هم آواز نشدي و آن شعار را تو نيز سر ندادي، تازه گناه بزرگتر اينكه چرا گوش پسرت (از معدود دفعاتي بود كه در ورزشگاه حاضر مي‌شد) را نكشيدي و به او نگفتي كه پسرم تو هم اين شعار زيبا و بي‌مانند را هم صدا با تماشاچيان فهيم زمزمه كن. توپ، تانك، فشفشه و ...


پسرم آنها به دليل حضور مبارك تو در كنار من سنگ تمام گذاشتند و دارند پدرت را بيش از هميشه مورد لطف و تشويق خود قرار مي‌دهند.


پسرم هيچ مي‌داني كه پدرت در تمامي دوران قهرماني‌اش اين گونه مورد لطف و حمايت قرار نگرفته بود. به راستي اي مزدور، خائن، گلادياتور، با كدام منطق و جسارتي به خود اجازه دادي كه بازيكنانت بدون غل و زنجير در مسابقات حاضر شوند.


اي مردك عقب‌مانده در هزاره سوم با كدام جسارتي اين همه اتحاد و همدلي بين تماشاگران را ناديده گرفته و درصدد آن هستي تا در بين آنها فاصله انداخته و اختلاف به وجود آوري. چگونه است كه چشمانت را بستي و بهترين تماشاگران دنيا را نمي‌بيني.


اي بدبخت فلك زده، اي مردك عقب افتاده، بيشتر اين عقب‌افتادگي‌ات به خاطر اين است كه نمي‌خواهيم تماشاگرنماهاي واقعي را از كانال تلويزيوني همسايه ببينيم، هر چند چند بار دعوت شدي و ديدي كه تماشاگرنماها چگونه بازيكنانشان را وقتي گل مي‌زنند مي‌روند و در بغل آنها قرار مي‌گيرند. اگر تماشاگرنماها نبودند كه مي‌بايستي تكه بزرگ بازيكن، گوش او مي‌شد. بيچاره در به در از آن جا مانده، از اين جا رانده. اگر او تماشاگرنما نبود كه فاصله سكوهاي تماشاگران با زمين مسابقه از بين نمي‌رفت و مي بايستي بين آنها خندقي كنده مي‌شد.


بله آنها تماشاگرنما هستند كه پس از اتمام بازي براي هر دو تيم دست مي‌زنند. اصلا آنها نه تنها تماشاگرنما هستند بلكه شرف و غيرت و مردانگي ندارند. مگر مي‌شود تيم مورد علاقه‌شان بازي را واگذار كند و او براي تيم خود و رقيبش دست بزند.مگر مي‌شود تيم مورد علاقه‌اش در پايان مسابقه بازي را واگذار كند و رگ گردنش بيرون نزند. مگر نمي‌ديدي كه اين مسابقه آخرين مسابقه تيم مورد علاقه او و تو مي‌باشد. پس بايد بر اساس اصول حرفه‌اي گري از هر طريق ممكن و با هر ترفند در اين مسابقه پيروز از زمين خارج شود.


اينها را كه ديدم و شنيدم به خود آمده و گفتم پس اي آدم كوتوله اين اراجيف چه بود كه در بيانيه اول نوشتي. اين همه غوغا و بلوا در فوتبال نجيب و پاك ما بوجود آوردي. از خودت خجالت بكش و به خاطر اين همه پاكي، دوستي، صميميت، اتحاد، مردانگي، تماشاگر خوب، بازيكن خوب، داور خوب، مربي خوب، مدير خوب، ورزشگاه خوب، فدراسيون خوب، روزنامه خوب، خبرنگار خوب، تلويزيون خوب، راديوي خوب و خيلي خوب‌هاي ديگر و به خاطر اينكه قداست اين همه خوبي‌ها‌ را شكستي از همه معذرت بخواه و طلب عفو كن و با صداي بلند بگو من لايق و شايسته مربيگري تيم ملي كشورم نيستم و از اول هم ما اشتباه بوديم.


عجيب است كه روده‌درازي مي‌كنم اما اين پسر؛ عليرضا (نوه‌ام) اين شعر را مي‌خواند: يك توپ دارم قلقلي، سرخ و سفيد و آبي، مي‌زنم زمين هوا مي‌ره، نمي‌دوني تا كجا مي‌ره. من اين توپو نداشتم، ‌مشقامو خوب نوشتم ، بابام بهم عيدي داد يك توپ قلقلي داد.


بابا ، عليرضاي بهتر از جانم تو هم وقت گير آوردي اما به خودم مي‌آيم و مي‌گويم اين پسر 3 ساله از من كوتوله 55 ساله عقلش بيشتر است. صدايش مي‌كنم و مي‌گويم، عزيزم عجب توپي، عجب صفايي، عجب معرفتي، عجب مروتي، عجب مردانگي، عجب دوستي، بابا عليرضاي بهتر از جانم مي شه به من هم يكي از اون توپ ها را بدي و با همان پاكي و صداقت صميميت و معصوميت تو.


محمد مايلي كهن از همه جا رانده و مانده اما يارب نظر تو برنگردد.

2630.jpg
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
امپراطور: آفريقاي جنوبي آماده ميزباني از فوتبال ايران باشد

خبرگزاري فارس: سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ايران گفت: كشور آفريقاي جنوبي آماده ميزباني از ما باشد.


افشين قطبي پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربي تيم ملي ايران در گفت ‌و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري فارس عنوان كرد: تمام موارد در خصوص قراردادم و دستيارانم از سوي نايب رئيس فدراسيون فوتبال به اطلاع مردم ايران خواهد رسيد. من فقط اميدوارم بتوانم يك سرباز براي جمهوري اسلامي ايران باشم.
وي افزود: با تلاش و كمك تمام فوتبالدوستان؛ آفريقاي جنوبي آماده ميزباني از فوتبال ايران باشد. اين آرزويي است كه من دارم و براي رسيدن به اين هدف تمام تلاشم را انجام خواهم داد.
قطبي تاكيد كرد كه به دليل مفاد قراردادش نمي تواند بيش از اين صحبت كند.
 

Ronan

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
6,457
لایک‌ها
876
محل سکونت
Tehran
خيلييييييييييييييييييييي خوشحالم ... بي نهايت ... بلاخره امپراطور به حق خودش رسيد ... حالا ببينيد چجوري تيم

ملي به جام جهاني صعود ميكنه :) تيم اول ميريم بالا ... اين تيم دل شيرررررررررررررر داره
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
34
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
من به عنوان یه استقلالی فوق العاده خوشحالم که قطبی شده سرمربی تیم ملی
حداقلش اینه که ادبیاتش از مربی کوچه بازاری مثله مایلی کهن سره
هرچند میتونستن قبل از مایلی هم بیارنش که عالی میشد انوقت
امیدوارم با افشین بریم جام جهانی
 

pany

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2008
نوشته‌ها
677
لایک‌ها
19
حالا من که چیزی از فوتبال سر درنمیارم اما از روی همین مطالبی که این چند وقت توی پی تی خوندم ایشون رو چرا

این موقع اوردن ؟ وقتی شانس کمی برای رفتن به جام جهانی مونده چرا باید اقای قطبی اصلا قبول کنن .

میخوان فقط تبدیل به یه مهره سوخته بشه . گویا قراره همه رو تو این ناکامی شریک کنن.
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
34
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
حالا من که چیزی از فوتبال سر درنمیارم اما از روی همین مطالبی که این چند وقت توی پی تی خوندم ایشون رو چرا

این موقع اوردن ؟ وقتی شانس کمی برای رفتن به جام جهانی مونده چرا باید اقای قطبی اصلا قبول کنن .

میخوان فقط تبدیل به یه مهره سوخته بشه . گویا قراره همه رو تو این ناکامی شریک کنن.
درسته شانسمون کمه ولی دیگه نه انقدر که کاملا نا امید باشیم
قطبی چون سالها در کنار سرمربیان مختلف تو تیم ملی کره فعالیت داشته و شناخت کافی از اونا داره میتونه بهترین گزینه باشه با توجه به این نکته که از مهمترین بازیهامون در برابر دو کره است (شمالی و جنوبی )
 

Ronan

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
6,457
لایک‌ها
876
محل سکونت
Tehran
حالا من که چیزی از فوتبال سر درنمیارم اما از روی همین مطالبی که این چند وقت توی پی تی خوندم ایشون رو چرا

این موقع اوردن ؟ وقتی شانس کمی برای رفتن به جام جهانی مونده چرا باید اقای قطبی اصلا قبول کنن .

میخوان فقط تبدیل به یه مهره سوخته بشه . گویا قراره همه رو تو این ناکامی شریک کنن.

يك ريسكه ... اگر بره جام جهاني محبوبيتش بي نهايت ميشه ... و اگر هم 1 % نره واقعا چيزي از محبوبيتش كم نميشه

حد اقلش اينه كه بلده چجوري بايد حرف بزنه و لات و لوت و بد دهن و باند باز نيست
 

Sayrex

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 می 2005
نوشته‌ها
2,145
لایک‌ها
147
به نظرم کار اشتباهی کرد . تو ایران طلا هم باشی مطمئن باش به زودی به گ. تبدیل میشی . متاسفانه این رسم فوتبال ایرانه .
بلازویچ رو یادتونه ؟ چقدر رو سرمون گذاشتیم و ... تا نتیجه نگرفت فحش بود که از هر طرف نثار بیچاره می شد . یا بقیه مربیا . متساسفانه فقط فوتبال ما نیست که بیماره . این خود ما هم هستیم که به گونه ای بیماریم .
روزنامه های ورزشی هم که چیزی نگم بهتره . سیبیلشون چرب شه همچین تو بوق و کرنا می کنند که فکر کنی چه خبره . پول هم نرسه همچین زمین می زنند که دیگه نتونی بلند شی .
نمونه افشین قطبی در سال اول پرسپولیس ، افشین قطبی در سال دوم پرسپولیس . همه چیز فرق کرد . نوع برخورد خود قطبی بر اثر فشار ها و نوع برخورد دیگران با قطبی . همین هفته پیش بود که می گفتند قطبی میخواد پول بده تا بشه سر مربی تیم ملی . حالا اگر فردا همه امپراطور، امپراتور نکردند بیا ببین .
 
بالا