داداش من از چند تا مکانیک خبره تحقیق کردم و همشون نظرشون این بود که بهترین مدل 111 ها مدل 89 و بعدش 90 هستن...اتفاقن دوستم 111 ایربگ دار داره سر یه تصادف ایربگش باز شد و تمام صورتشو داغون کرد...کیفیت ایربگش افتضاحه...در عملم هیچ فرقی با موتور ارتقا وجود نداره..انشالا بگرد یدونه 89 یا 90 تمیز پیدا کن....
تاييد ميشه مشكل Ex ها 111 بيشتر روي ايربكه خوب البته پرايده ديگه خودتون ميدونيد اومد نيومد داره
داستان داره يه سري شيفت شب مونتاژ ميشه يه سري شيفت صبح مونتاژ ميشه معمولا شيفت صبح خيلي بهتره
توي شب دزدي زياد ميشه روي قطعات ن يه كارمند شركت سايپا رو ميشناختم كه قفل هاي اصلي صندوق عقب رو برميداشت جاش جنس
آشغال مينداخت روزي 15 تا برميداشت كه رو هم رفته دونه اي 2 هزار تومن براش ميوفتاد شما ديگه تا ته خط برو
ماشین بنده اولین سری ارتقا یافته هاس که سال 90تولید شدن و هرکی میشینه پشت ماشین میگه شتاب خوبی داره!باوجود رینگ لاستیکای سنگین!خود بنده با 5نفر سرنشین 180رفتم باهاش دیگه زور نزدم واسه بیشتر رفتن
موتور هم فقط 1بار تایم سوپاپ گرفته شده
البته من شمع سوزنی روش انداختم که واقعا"تاثیرش در قدرت و شتاب محسوسه و توصیه میشه!
در کل پراید خودش چیه که موتورش چیزی باشه!والا!!!!!!!!!!
تاييد ميشه :ِدي پرايد را نبايد جدي گرفت
فقط پاترول دو در و دیگر هیچ
اره حاجي جيپم توپه رو دستش نيست
منتها لا زرورقي گير نمياد
اصلا خوندی من چی نوشتم ؟؟
آقا من کی گفتم ماشینم 2 تا درش رنگه ؟؟؟
آقا ماشین من بدون رنگه (یعنی رنگ نشده) !!!!
بعدشم اون 88 مال دوستمه، همونم دور رنگ نیست ،تمام رنگه (یعنی همه جاش رنگ شده) !!!!
گرفتی چی شد ؟؟
گرفتم داداش اما متن اي كيو رو با شما نبودم.
حاجي ماشين در كل به مدلش خريد و فروش ميشه چه 1 لكه رنگ چه 2 لكه رنگ چه 3 لگه رنگ نهايت 600 از ماشين بندازه
ولي 4 تا مدل پايين تري كه ما با قيمت 86 داري ميگي حد اقل 3 مليون اختلاف قيمت داره.
ماشين دوستت اگه همه جا رنگه صندوق كاپوت كل درها و گلگير ها فقط سقف ماشين رنگ نداشته باشه
ميخرم 88 رو معرفي كن مدل ماشينش بالاست و ضرر كمتر چون قيمت خريد و فروشش مناسبه
من 88 دور رنگ رو نمايگاه قيمت كردم 19.500 اخرش تو ميگي با 16 تومن ميده رفيقت ديگه
معرفي كن 500 شيريني ميدم به خودت داداش جور كن ديگه ميپره از دستم دمت گرم