keyvan66
Registered User
داداش اینو همه میدونن که بهترین خازن دنیا استریت وایر هستش و بس.
پس به دنبال این باش فقط فقط فقط البته اگه واقعا خازن می خوای
پس به دنبال این باش فقط فقط فقط البته اگه واقعا خازن می خوای
داداش اینو همه میدونن که بهترین خازن دنیا استریت وایر هستش و بس.
پس به دنبال این باش فقط فقط فقط البته اگه واقعا خازن می خوای
خازن خوب که زیاد نمونش راکفورد و کدنس که از همشون سرتره ولی متسفانه تو ایران اصلیشون نیست البته رو خازن زیاد حساسیت نداشته باش چون چیزی نداره فقط برق ذخیره میکنه تو خودش بیشتر فاراد و حجمش مهمداداش اینو همه میدونن که بهترین خازن دنیا استریت وایر هستش و بس.
پس به دنبال این باش فقط فقط فقط البته اگه واقعا خازن می خوای
خازن خوب که زیاد نمونش راکفورد و کدنس که از همشون سرتره ولی متسفانه تو ایران اصلیشون نیست البته رو خازن زیاد حساسیت نداشته باش چون چیزی نداره فقط برق ذخیره میکنه تو خودش بیشتر فاراد و حجمش مهم
عزیز من رشتم کارشناسی الکترونیک اون هیکلی که میبینید توش مقوا که وسط اون دو صفحه الکترولیتی فقط کارش شارژ و دشارژ برق اون مداری که روش میبینید مدار نشان دهنده ولتاژ باطریاخه همون حجمشه که واقعی باشه مهمه!!!!میگن1فاراد اصلی کافیه
یدونه اینفنیتی هست!نمیدونم خوبه مث اونا یانه
عزیز من رشتم کارشناسی الکترونیک اون هیکلی که میبینید توش مقوا که وسط اون دو صفحه الکترولیتی فقط کارش شارژ و دشارژ برق اون مداری که روش میبینید مدار نشان دهنده ولتاژ باطری
بله خازن 3 فاراد واقعی تقریبا حجمش به انداره یک نوشابه خانواده ولی پول اضافس
dls پول برندشو میگیره الان 1 فارادش 190 تومن که اصلا منطقی نیست
چرا خودت عزیت میکنی 1201 بفروش یه امپ مونو ممفیس بردار هم کیفیت صدای ساب میبره بالا و هم مصرفش خیلی پایین بهترین سریشم سری رفرنس خازن ننداختی مهم نیست
بستگی داره تا چه واتیشو بخوای از 500 شروع میشه میره بالای 2 تومنقیمتش چنده بعد اون؟
ببینین وات ایجادی با آمپر مصرفی رابطه مستقیم داره. تعویض آمپ تاثیر خیلی کمی در خروجی خواهد داشت. شما اگه مصرف بالای 1000 وات دارید(در مجموع) و باتری ماشین زیر 75 آمپر هست . نیاز به باتری ثانویه برای استفاده حداکثری از سیستم صوتییون دارید. چون مثلا در 206 مقدار 45 آمپر فقط نیاز خود ماشین هست. این افت وقتی دیده میشه که شما میخوایید مثلا 40 دقیقه با صدای بلند آهنگ گوش کنین اون موقعس که دینام دیگه جواب گوی مصرف شما نیست و باتری ماشین وارد مدار شده و دینام رو پشتیبانی میکنه که اونم خودش شروع میکنه به شارژ کم کردن که بعد از 1 ساعت سیستم به علت کم بود برق شروع به ایجاد فرکانس کلیپ میکنه و مینونه سابتون رو بسوزونه چون بیشترین فشار به جز پر مصرف میرسه. با اضافه کردن باتری دوم این دوام به حدود 2 الی 3 ساعت میرسه. نفش خازن هم در جبران بیس های سریع در آهنگ ها و گرفتن نوسانات ولتاژ هست.
ببینین وات ایجادی با آمپر مصرفی رابطه مستقیم داره. تعویض آمپ تاثیر خیلی کمی در خروجی خواهد داشت. شما اگه مصرف بالای 1000 وات دارید(در مجموع) و باتری ماشین زیر 75 آمپر هست . نیاز به باتری ثانویه برای استفاده حداکثری از سیستم صوتییون دارید. چون مثلا در 206 مقدار 45 آمپر فقط نیاز خود ماشین هست. این افت وقتی دیده میشه که شما میخوایید مثلا 40 دقیقه با صدای بلند آهنگ گوش کنین اون موقعس که دینام دیگه جواب گوی مصرف شما نیست و باتری ماشین وارد مدار شده و دینام رو پشتیبانی میکنه که اونم خودش شروع میکنه به شارژ کم کردن که بعد از 1 ساعت سیستم به علت کم بود برق شروع به ایجاد فرکانس کلیپ میکنه و مینونه سابتون رو بسوزونه چون بیشترین فشار به جز پر مصرف میرسه. با اضافه کردن باتری دوم این دوام به حدود 2 الی 3 ساعت میرسه. نفش خازن هم در جبران بیس های سریع در آهنگ ها و گرفتن نوسانات ولتاژ هست.
خازن نمیتونه این کارو براتون بکنه. ولی باتری میتونه. مخصوصا باتری های با دشارژ لحظه ای بالا.
باز هم میتونین پرسو جو کنین.
به نظر شما دلیل استفاده از تعداد بالای باتری واسه سیستم های ثبت رکورد چیه؟ حتی سیسنم هایی با تک ساب 1000 واتی . اونا هم تستشون چند لحظه بیشتر نیست... دیگه خودت بقیش رو بروفک نمیکنم باطری توان شارژ و دشارژ لحظه ای رو داشته باشه
یک مدار تغذیه که در اون از خازن های با این توان استفاده شده مثال کوچیکی میتونه باشه برای استفاده از خازن در سیستم صوتی
باطری اضافه برای وقتیه که توان بیشتر از اون باطری و دینام فابریک رو بخوای بکشی
ولی من توان لحظه ایم فقط زیاده چون یک امپ مونو و یک ساب وجود داره در این سیستم. خازن برای شارژ و دشارژ لحظه ای طراحی شده
من یکی از مشکلاتم کمبود فضا برای باکسه که مجبور شدم از باکس لوله ای استفاده کنم
وگرنه میتونستم باکس 60یا80لیتری ببندم با نصف توان ساب بهترین بیسو میگرفتم
سابم اس پی اله هرچقد ولوم میدی اخ نمیگه.خوراکش ولوم بالاس
مقابل 1201 که میگن نباید بیشتر از نصف گینو باز کنی کم نیاورده تا امروز
مسلمه خب می خواد رکورد بزنه پس احتیاج به وات بالا هستش خب امپیلی این توان از کجا باید بیاره از باتری دیگهبه نظر شما دلیل استفاده از تعداد بالای باتری واسه سیستم های ثبت رکورد چیه؟ حتی سیسنم هایی با تک ساب 1000 واتی . اونا هم تستشون چند لحظه بیشتر نیست... دیگه خودت بقیش رو برو
عزیز پس فکر کردی یه نفر که 3 تا باطری میبنده چجوری شارژون میکنه مثلا دینام پراید 60 امپر یه اینورتر میذارن سر راهش که امپرش بره بالامن تو فکر یه سیستم اینورتر بودم
و دارم راجبش تحقیق میکنم که ایا میشه از یه اینورتر واسه توان کشیدن استفاده کرد:questionm
اینورتری که خروجی14یا16ولت داشه باشه با توان 1500وات
دیدین که مثلا"موتور جوش اینورتر با برق 5امپرم کار میکنه ولی بالای200امپر میده
عزیز پس فکر کردی یه نفر که 3 تا باطری میبنده چجوری شارژون میکنه مثلا دینام پراید 60 امپر یه اینورتر میذارن سر راهش که امپرش بره بالا