سلام
با بخش از حرفات موافقم،مثلا ترمز ال ۹۰،واقعا بی رقیبه،یعنی من از ال ۹۰ میام پشت ۱۳۱ اس ال ایکس که ونم ای بی اس داره،یا ریو خودم،حس میکنم ترمز ندارن !
و همینطور بحث کم خرج و استهلاک بودنش،یه چیزی که تو سمند و ال ۹۰ خراب کردن،داشبورد و مواد مصرفیشونه،خیلی کیفیت پایینه و سریع به صدا میفته،اما ریو حداقل مدل پاییناش واقعا اینطور نیست...
در مورد خوش سفر بودن به نظرم با اینکه صندلی های تندر واقعا نیمکت ماننده اما خیلی خوش سفره،خیلی راحته،اونم بخاطر دل باز بودنه اتاقشه و بلند بودن سقفش،از ریو خیلی جادارتره،مخصوصا عقبش،گرچه در مقابل ریو هم مبلمان بهتری داره تو اتاقش،
ولی اون بخش هندلینگ رو مخالفمممم باهات،ببین هندلینگ اینطور تعریف میشه: توانایی ماشین برای رد کردن پیچ های تند با حداکثر سرعتی که ماشین از پیچ خارج نشه و همینطور دچار کم پیچی و پر پیچی نشه،ال ۹۰ تو پیچ ها واقعا گیجه،یعنی پیچی که ریو با ۱۲۰ با اطمینان میره،ال ۹۰ حتی تو سرعت ۹۰ تا هم گیجه،تو سرعت های بالا ناپایداری ماشین با اندکی فرمون دادن کاملا محسوسه
اون چیزی که شما فرمودی که با کوتاه کردن فنر میشه ناپایداری رو تا حدی کاهش داد،درسته،اما بحث رو حالت فابریک و کارخونه ای و استاندارد جهانی این ماشین هاست،وگرنه با تیونینگ و تغییرات تو هرکدوم از این ماشین ها میشه خیلی چیزا رو عوض کرد
مثلا استاندارد ریو در سطح جهان،رینگ و لاستیک ۱۴ یا ۱۵ و پهنای ۱۸۵ یا ۱۹۵ هست،پس ما برای اعلام نظر باید با این سایز تست کنیم نه مثلا ۲۲۵ یا ۱۷۵ !
ارتفاع استاندارد ال ۹۰ هم،همون حالت کارخونه ایشه که میبینید،با اون ارتفاع هندلینگش واقعا ضعیفه،نکته ی دیگه اینه که با کاهش ارتفاع کف ماشین میاد پایین،اما مرکز ثقل همونه و همینطور سقف ماشین و ستون ها خیلی حالت ۴ گوش دارن اگر دقت کنید،پس مقاومت در مقابل باد میره بالا و مجموع این عوامل هندلینگ و پایداری رو میاره پایین و همینطور امکان چپ کردن
بحثی بود در خدمتم
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2