برگزیده های پرشین تولز

بهترین برند گاوصندوق نسوز ایرانی کدام است

  • گنج بان

    Votes: 0 0.0%
  • کاوه

    Votes: 1 100.0%
  • نیکا

    Votes: 0 0.0%
  • گنجینه

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

aryatehran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
34
بهترین قیمت گاوصندوق
برای اطلاع از قیمت گاوصندوق های گنج بان حتما این پست را مطالعه کنید. شرکت ایرانی گنج بان یکی از بهترین تولید کنندگان گاوصندوق در ایران است. این شرکت مفتخر است تا با کمک جوانان متخصص ایرانی دایره گسترده ای از محصولات باکیفیت را تولید و عرضه می کند. گاو صندوق هایی که در کنار کیفیت بالا نام ایرانی بودن را با خود یدک می کشند تا افتخاری باشند برای ایران و ایرانی.

قیمت انواع گاو صندوق گنج بان
همانطور که گفته شد ما دایره گسترده ای از انواع مختلف گاوصندوق را تولید می کنیم. گاوصندوق خانگی، هتلی، اداری، اسلحه، طلا و جواهر، بانکی و…..

بهترین قیمت گاوصندوق را از نمایشگاه مرکزی گنج بان بخواهید.

قیمت گاوصندوق طلا و جواهر
ما تولید کنند ۸ مدل از گاوصندوق طلا و جواهر هستیم. هرچند شما بعد از خرید می توانید از برخی مدل ها به عنوان گاوصندوق های اداری و بانکی نیز استفاده نمایید. برای مشاهده لیست انواع مختلف و قیمت گاوصندوق طلا و جواهر کلیک کرده و سپس با ما تماس بگیرید.

قیمت گاو صندوق اسلحه
بسیاری از افرادی که در خانه یا محل کار خود اسلحه های شکاری یا اسلحه های مجاز را نگهداری می کنند، خوب است برای امنیت بیشتر از گاوصندوق های اسلحه استفاده نمایند. فرق این گاوصندوق ها با سایر محصولات ارتفاع بیشتر آنها است.

برای مشاهده انواع مختلف گاوصندوق اسلحه کلیک کرده و با اطلاع از قیمت گاوصندوق ما تماس بگیرید.

قیمت گاو صندوق هتلی
امروز با توجه به حجم رفت و آمد و همچنین رونق کار گردشگری، کمتر هتلی هست که یک گاوصندق مناسب نداشته باشد. گاوصندوق های هتلی ما علاوه بر فضای مناسب داخلی، مقاومت در برابر چکش خوری، کاملا نسوز نیز هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر لیست انواع گاو صندوق های هتلی گنج بان را مشاهده کنید.

قیمت گاوصندوق خانگی
امروزه کمتر خانواده ای هست که مدارک و اسناد مهمی مثل سند خانه، ماشین و… را در خانه نگه داری نکند. یا مثلا مقداری سکه و طلا در خانه جمع آوری نکرده باشد. هر چند نگهداری طلا و جواهر در خانه اصلا توصیه نمی شود اما اگر قصد این کار را دارید گاوصندوق های خانگی گنج بان می تواند در حفظ و نگه داری آنها به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گاوصندوق خانگی با ما تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق شرکتی
تمام شرکت ها دارای اسناد و مدارک مهمی هستند که نباید در دسترس عموم باشد. علاوه بر دور نگه داری این مدارک از دسترس افراد بزهکار باید مراقب بود که این اسناد طی حوادث ناگهانی مانند اتش سوزی و زلزله نیز از بین نروند. پیشنهاد ما برای تمام شرکت ها استفاده از گاوصندوق های اداری گنج بان است. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق شرکتی با ما تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق بانکی
بانک ها یکی از مطمئن ترین امکان برای به امانت سپردن اموال و مدارک مهم مردم هستند. به هیمن دلیل آنها نیز باید به فکر استفاده از صندوق ها و گاوصندوق هایی بسیار محکم و نفوذ ناپذیر باشند. پیشنهاد شرکت ایرانی گنجبان، مشاهده گاوصندوق های بانکی این شرکت و همچنین اطلاع از قیمت گاوصندق گنج بان است. همین امروز تماس بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر وارد وب سایت زیر شوید:
https://ganjbanco.com/
 

farhadgreat

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2005
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
گاوصندوق دیجیتال بخریم یا مکانیکی
فراگیری و به روز بودن
یکی از دلایل برتری قفل های دیجیتال به روز بودن آن می باشد امروزه تقریبا همه وسایل زندگی به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند. صنایع گاوصندوق سازی نیز از این روند غافل نبوده و سعی در جایگزین کردن قفل دیجیتال به قفل های سنتی مکنیکی نموده اند
راحتی کار
قطعا کار با یک گاوصندوق دیجیتال و باز کردن آن برای مالک گاوصندوق بسیار راحت تر از گاوصندوق مکانیکی می باشد. رمز خود رو داشته باشید و عدد رمز را وارد نمایید تمام! حال در مورد صندوق های مکانیکی باید 4 دور خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و روی یک رمز قرار دهید 3 دور در جهت عقربه های ساعت رمز دوم و 2 دور در جهت خلاف عقربه های ساعت رمز سوم.. صبر کنید هنوز تمام نشده است یک دور دیگر باید در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا رمز سفت شود و بتوانید توسط چرخش کلید درب صندوق رو باز کنید. این فرایند تا حدودی پیچیده می باشد مخصوصا برای افراد مسن.
قفل دیجیتال برای سارقین بهتر است یا قفل مکانیکی
قفل های مکانیکی بسیار ساده تر از آن چیزی که تصور می کنید قابل باز شدن هستند (به شرط تبحر سارق)
از روی سعی و خطا و صدای رمز می شود رمز را باز کرد. ولی در مورد قفل های دیجیتال این نقطعه ضعف وجود ندارد. علاوه بر اینکه پس از چند بار اشتباه قفل دیجیتال برای چند دقیقه غیر فعال شده و اجازه ورود رمز و سعی و خطا را نمی دهد
برای مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.
 
بالا