برگزیده های پرشین تولز

خیز بزرگ سامسونگ برای رسیدن به 40%

dvdtools

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
405
لایک‌ها
4
سامسونگ قصد دارد به یکی از 3 تولید کننده برتر جهان در تجارت B2B تبدیل شود و امیدوار است بتواند در سال 2011 تا 40٪ رشد در تجارت B2B داشته باشد . B2B یک نوع از مدل‌های کسب و کار می‌باشد که شرکت تولید کننده محصولات خود را به یک شرکت دیگر می‌فروشد و دو شرکت مبادله تجاری دارند.این شرکت در کنار خرده فروشی به فروش از نوع B2B هم مشغول است .

سامسونگ 3 حوزه اصلی را برای افزایش فروش و رشد در بازار B2B شناسایی کرده است .اولین حوزه سرمایه گذاری سامسونگ بازار نمایشگرها می‌باشد که شامل افزایش فروش Digital Signage یا سیستم اطلاع رسانی دیجیتالی ٬ کار بر روی PCoIP و نمایشگرهای 3D است. بازار بعدی سامسونگ برای رقابت ٬ افزایش فروش پرینترهای سیاه سفید و رنگی است و سعی دارد طیف مختلفی از پرینترها را ارائه دهد . حوزه سوم هم بازار لپ‌تاپ‌ها ‌می‌باشد که در چند ماه اخیر حتما اخبار سری‌های مختلف و جدید نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌های سامسونگ را دیده‌اید و هم اکنون این محصولات برای خرید در دسترس هستند .

سامسونگ امیدوار است که ارائه این محصولات امسال به رشد جایگاه این شرکت کمک کند .محصولاتی جدیدی همچون digital signage های لمسی ٬ صفحه نمایش‌های 3D تجاری برای طراحی به کمک رایانه و CAD یا پرینترهای A3 .



گراهام لانگ یکی از مدیران آی‌تی سامسونگ گفته است که ما خواهان رشد در دو کنال جزئی فروشی و فروش B2B هستیم و میدانیم که به اهداف بلند پروازانه‌ی خود خواهیم رسید و تقریبا 50 درصد از فرصت‌های تجاری از بازاری می‌آید که هم اکنون ما در آن فعالیت می‌کنیم .

به‌هر‌حال سامسونگ اخیرا در فروش B2B به موفقیت رسیده است و هم اکنون 35 درصد از محصولات سامسونگ بصورت B2B به فروش می‌رسد که این رقم در مقایسه با سال 2008 که 15 درصد بود نشان دهنده پیشرفت زیاد این شرکت کره‌ای می‌باشد .
 
بالا