برگزیده های پرشین تولز

دانشکده تاکسیرانی دانشجو می‌پذیرد/ تاکسیرانان دانشجو می‌شوند

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
[h=1] دانشکده تاکسیرانی دانشجو می‌پذیرد/ تاکسیرانان دانشجو می‌شوند
[/h]
۱۲:۵۷


‌دانشکده تاکسیرانی در رشته حرفه‌ای تاکسیرانی در مقطع کاردانی به دو روش اجرایی پودمانی و نیم سالی دانشجو میپذیرد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از صدور مجوز دانشکده تاکسیرانی خبر داد و گفت: در این دانشکده رشته های تخصصی مربوط با این حرفه به رانندگان و تاکسیرانان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی کاردانی حرفه ای تاکسیرانی در دو دوره پودمانی و نیم سالی ارائه می شود، خاطرنشان کرد: در این دوره فارغ التحصیلان باید 72 واحد را بر اساس مقررات آموزش عالی کشور بگذرانند که علاوه بر دروس عمومی و اصلی، دروس تخصصی نیز شامل می‌شود.

به گفته مظفر فرهنگ اقوام ملل، مکالمات زبان انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، مشتری مداری، سرویس نگهداری خودرو، شهرشناسی، ... و جغرافیای شهری از جمله این موارد است.

مظفر با اشاره به همکاری مطلوب دانشگاه جامع علمی کاربردی برای راه اندازی این دانشکده تخصصی گفت: پس از جلسات متعدد مشترک بین کمیته تخصصی سازمان تاکسیرانی و کارشناسان دانشگاه جامع سرفصل های تعیین و محتوای دروس تدوین شد و بسته آموزشی دوره تاکسیرانی آماده شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مجوز تاسیس دانشکده و راه اندازی رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی اواخر سال 91 از وزارت علوم دریافت شده است، گفت: این دانشکده به تعداد محدودی برای اردیبهشت می پذیرد و از نیم سال تحصیلی دوم سال جاری به طور گسترده دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام
 
بالا