برگزیده های پرشین تولز

درآمد بالا از ماهان سورف

kavehpzh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2016
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
سن
27
سورف یک روش جدید درآمد اینترنتی است . اگر با سایت های درآمد کلیکی آشنا باشید حتما میدانید برای کسب درآمد باید جلوی کامپیوتر بنشینید و دانه دانه تبلیغات را مشاهده کنید . همچنین در این روش تعداد تبلیغات محدود است .

اما سورف یک روش جدید است که درآن تبلیغات به صورت پی در پی برای شما به نمایش در می آیند (Pop-up) در این روش لازم نیست شما روی هر تبلیغ کلیک کنید ! در واقع شما سورف را شروع میکنید و بعد میتوانید از پای کامپیوتر بلند شوید و به کار هایتان برسید . بعد از چند ساعت برگردید و درآمد خود را برداشت کنید! در این روش مشاهده تبلیغات محدودیتی ندارد !!

یکی از سایت های ایرانی ارایه دهند این روش " ماهان سورف " نام دارد که علاوه بر روش سورف امکان کسب درآمد کلیکی(PTC) که در بالا ذکر شد هم وجود دارد .

ماهان سورف علاوه بر ایران در بازار های خارجی هم فعالیت میکند ، به همین دلیل با دلار تسویه میکند . اما نگران نباشید ، این سایت ایرانی است و زبان این وبسایت فارسی است و در آن توضیح کامل برای تبدیل دلار به ریال داده شده .

حداقل موجودی شما جهت تسویه 1 دلار میباشد ، و فراموش نکنید که هر دلار بیش از 3000 تومن است ، بنابر این در آمد ازاین سایت نسبت به سایت هایی که با ریال تسویه میکنند بیشتر است .

همچنین از طریق معرفی زیر مجموعه نیز میتوان در این سایت کسب در آمد کرد!



لینک عضویت رایگان : ماهان سورف



بعد از عضویت حتما بخش راهنما را مطالعه نمایید .
 
بالا