برگزیده های پرشین تولز

درآمد قطره ای با بیت کوین

Overload

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2004
نوشته‌ها
212
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
Tehran

من در این توضیحات برای راحت تر شدن مطلب از اصطلاح شماره حساب استفاده میکنم که نام صحیح اون "آدرس کیف پول الکترونیک" میشه و کمی با شماره حساب متفاوته دوستانی که با این پول جدید آشنایی ندارند میتوانند به انتهای مطلب مراجعه کنند


دو روش عمده برای کسب درآمد بر پایه بیت کوین وجود داره .
روش اول که شاید جدید هم نباشه سایتهایی هستند که به ازای دیدن تبلیغاتشان و یا جذب مخاطب و غیره به حساب شما مقداری بیت کوین واریز میکنند :
شما برای کسب درآمد از این طریق معمولاً باید ابتدا با حل یک معمای ساده و یا از طریق سیستم CAPTCHA ثابت کنید که یک روبات یا برنامه کامپیوتری نیستید و بعد از این مرحله یک یا چند صفحه تبلغاتی رو میبینید و در آخر پول به حسابتان واریز میشود و معمولاً این کار فقط روزی یک بار انجام میشود. البته بعضی این سایتها به ازای تبلیغی که برایشان میکنید هم مبالغی براتون ارسال میکنند.

اکثر این سایتها از شما میخواهند که اگر از برنامه هایی مانند Ad block استفاده میکنید آنرا در این سایتها غیر فعال کنید چون برای دیدن تبلیغاتشون به شما پول میدهند. البته راه ساده تر اینه که از یک مرورگر جداگانه مثل opera استفاده کنید و به تنظیمات Ad Block دست نزنید.

هیچ کدام از این سایتها پول مجانی برای کسی نمی فرستند. هیچ چیزی مجانی نیست و تمام این سرویسها روی افزایش حجم بازدید کننده و یا درآمد از طریق تبلیغات حساب میکنند و با این کار شما رو تشویق میکنند که روزی یک بار یا بیشتر به اونها سر بزنید .

(من برای کوتاه کردن آدرس سایتها از یک سرویس به نام CoinURL استفاده کرده ام که ممکن است قبل از رفتن به سایت اصلی تبلیغی رو براتون نمایش بده شما بعد از چند ثانیه میتونید روی Skip Ad کلیک کنید و به سایت مقصد برید )

1. NetLookup فقط شماره حساب رو وارد کنید!

2. Free Bitcoins فقط شماره حساب رو وارد کنید و CAPTCHA رو جواب بدید!

3. Bit Hits فقط شماره حساب رو وارد کنید!

4. CoinAd فقط شماره حساب رو وارد کنید و CAPTCHA رو جواب بدید!

5. Daily Bitcoins فقط شماره حساب رو وارد کنید و CAPTCHA رو جواب بدید!

6. Bunny Run شماره حساب رو وارد کنید، یک عکس بهم ریخته بهتون نشون میده که باید اسلایدر رو تکون بدید تا به حالت طبیعی برگرده، از بین چهار خرگوش یکی رو انتخاب کنید و روی Run bunny 4 BTC کلید کنید.

7. BitVisitor شماره حساب رو وارد کنید و CAPTCHA رو جواب بدید صفحه تبلیغاتی براتون نمایش میده که باید 5 دقیقه باز باشه بعد میتونید Next رو کلیک کنید و به صفحه بعدی برید.

8. Earn Free Bitcoins درآمد از طریق دیدن تبلیغات مخلتف مشابه BitVisitor .

9. Bitcoin4you درآمد از طریق دیدن تبلیغات مخلتف مشابه BitVisitor .

10. CoinVisitor درآمد از طریق دیدن تبلیغات مخلتف مشابه BitVisitor .

11. CoinTube به ازای دیدن ویدئو پول دریاف کنید.

12. CoinURL جهت کوتاه کردن آدرسهای اینترنتی و البته به ازای بازدیدها مبلغی رو براتون ارسال میکنه.

13. CoinReaper شماره حساب رو وارد کنید و روی Reap BTC کلیک کنید. این سایت علاوه بر جایزه روزانه چندتا از سایتهای درآمدی رو براتون یکجا جمع کرده و اونها رو یکی یکی براتون باز میکنه تا کارتون راحت تربشه .


روش دوم کار کردن برای شبکه بیت کوین است که به زبان ساده شما با دانلود نرم افزار مخصوصی منابع بلا استفاده کامپیوترهاتون رو برای انجام محاسبات مالی و کد گذاری و غیره در اختیار شبکه میگذارید و شبکه به ازای زمان و قدرت پردازشی که در اختیارش میگذارید به شما در غالب بیت کوین دست مزد میدهد.
برای اطلاعات بیشتر میتونید به سایت زیر مراجعه کنید :
BTC Guild

درآخر باید بگم که این جور درآمدها بیستر به درد خریدهای معادل 2 یا 3 دلار میخوره و برای خریدهای بزرگتر بهتره مثل بقیه دنیا مقداری دلار یا احتمالاً ریال رو تبدیل به بیت کوین بکنید و به حسابتون منتقل کنید.

بیت کوین چیست ؟
http://bitcoin.org/en/
http://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

بیت کوین یک پول دیجیتالی است که بر خلاف سایر پولهای دیجیتالی رایج یک مرکز کنترل مشخص ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی شود بلکه از ساختار P2P و کدگذاری در حد امنیت نظامی برای حفظ اطلاعات و تایید تراکنشها استفاده میکند. بطور خلاصه این پول به وسیله خود مردم اداره میشود اما به واسطه کدگذازی کسی امکان دستکاری سیستم را ندارد.

البته از سال 2009 تا به حال مواردی از ضرر و زیان گزارش شده که عمدتاٌ به واسطه بی احتیاطی کاربران و خطای انسانی بوده اما این نوع سرقتها و کلاهبردای ها در تمام نظامهای مالی وجود دارند و مبالغ سرقت شده در بیت کوین بسیار کمتر از سایر ارزهای میباشد .

مزیت اول این سیستم این است که هر کس میتواند بدون ارایه مدرک شناسایی در عرض 5 دقیقه یک حساب بیت کوین داشته باشد و بلافاصله با هرنقطه از جهان مبادله مالی داشته باشد که این امر برای ما ایرانیها که متاسفانه تحت تحریم سیستمهای مالی هستیم تجربه جالبیست .

مزیت دوم عدم امکان دخالت دولتها در این سیستم است چرا که کل سیستم در حد بسیار امن کدگذاری شده و هیچ سرور مرکزی وجود ندارد که مورد حمله قرار گیرد و یا با حکم قانونی متوقف شود . مزیت دیگر نداشتن یک سرور مرکزی اینست که تمام اطلاعات و تراکنشها در هزاران کامپیوتر که به صورت داوطلبانه در سرار دنیا با این سیستم همکاری میکنند درحال گردش است و اگر کسی بر فرض موفق به رمز گشایی سیستم و دستکاری اطلاعات بشود باید حداقل 51% از کل کامپیوتر های شبکه را در کنترل داشته باشد تا بتواند از پاک شدن اطلاعات دستکاری شده جلوگیری کند و با موفقیت آنها را به نفع خود ثبت کند .

برای مثال بحران مالی اخیر در قبرس و وضع 10% مالیات بر پس اندارهای مردم باعث بی اعتماذی شدید مردم قبرس و اتحادیه اروپا با سیستمهای بانکی شد و بسیاری از مردم قبرس و سایر کشورها پس انداز خود را به بیت کوین تبدیل کردند تا بدین ترتیب از این گونه اقدامات یکطرفه دولتها در امان باشند .
مزیت دیگر این سیستم عدم امکان اضافه شده پول جدید به سیستم است یعنی دیگر کسی نمیتواند پول بدون پشتوانه چاپ ( تولید) کند و آنرا وارد چرخه کند .
شبکه بیت کوین تنها امکان آزاد کردن 21 میلیون بیت کوین را داراست که به مرور زمان آنرا بین کسانی که با این سیستم همکاری میکنند و منابع کامپیوتر هایشان را در اختیار شبکه قرار میدهند پخش میکند .

ورود پول بدون پشتوانه به چرخه مالی یک کشور در نهایت عاقبتی خیلی مشابه با مورد قبرس را دارد با این تفاوت که در حالت اول مالیات از حسابها کسر میشود و مبلغی از پس انداز مردم کاسته میشود. اما در حالت دوم بطور نامحسوس با ورود پول بدون پشتوانه به چرخه مالی از ارزش پس اندار مردم کاسته میشود و در ظاهر مقدار آن دست نخورده میماند.

در آخر باید این نکته رو اضافه کنم که با تمام این تفاسیر لطفاً هیجان زده نشوید و همه زندگیتون رو بیت کوین نکنید با اینکه هک شدن اون بسیار بعید و افراد سرشناسی امنیت آنرا بررسی و تایید کرده اند اما من هنوز برای پس انداز ازش استفاده نمیکنم و بیشتر در خرید نرم افزار و سرور و غیره برام کاربرد داره .

هدف آشنایی شما عزیزان با این مبحث جالب و احیاناً راحت تر شدن کارتون در خریدهای اینترنتی بود.

موفق و پیروز باشید.
 
بالا