من عید خدمت سربازی بودم سمت خیابون دماوند، دژبان شهرک مسکونی بودم. این پراید وانت های دیجی کالا سفارشاتو میاوردند میگفتم میصرفه یا نه ؟ میگفتند روزی دیجی کالا 500 هزار میده برای 60 هفتاد تا بسته رسوندن تو اون منطقه
150 و 200 زیاد فرقی ندارهداداش کجای کاری
200 نیست و 150لیتره اونم برا یک ماه
و کی گفته یه کپسول گاز واسه دو هفته اس واسه ماشینی که کار میکنه باهاش؟
اگه گازی هم باشه که 5 تومن گاز میزنی 2 هفته کار میده
راننده کامیون ها که همیشه میگن وضع خوب نیست بار نیست لوازم گرون شده ولی همیشه بار هست و رفت و برگشت بار میزنن و خالی نمیرن
بعضیاشون میگن به راحتی روزی 3 تومن در میاد.هر چقدر لوازم و لاستیک گرون بشه کرایه هم گرون میشه.لاستیک مگه چنده؟دونه ای 3 تومن هم که باشه دستمزد یه روزشونه بعدم 3 ساله یه بار لاستیک میخواد نه هر روز.تازه لاستیک دولتی هم بهشون میدن
راننده که همش میناله و میگه نمیصرفه.خب اگه نمیصرفه که نرو.دروغ میگن که دست زیاد نشه
اوج بی دانشی و بی اطلاعی شما از شرایط این شغل و قیمت ها و مخارج، در همین جا مشخص هستش!
ارجاعت میدم به اینکه بری و حضورا از یک راننده در مورد هزینه ی خرج موتور، لاستیک، باتری، لوازم جانبی، بیمه، شرایط بار و اینکه هر چند مدت نیاز به سرویس و تعویض این موارد داره؛ کمیسیون باربری و پس کرایه صاحب بار بپرسی و بعد بیای به زور این رو القا کنی که آره!
متاسفانه سطح پست هاتون انقدر پایین هستش که واقعا آدم نمیدونه چی جوابشون رو بده؛ فقط ته کلام رو رک بهت میگم، توی هر صنفی، همیشه هستند افرادی که در جای مناسب هستند و درآمدشون هم خوبه اما به هیچ عنوان تا وارد هیچ شغلی نشدی، ندونسته از خودت خیال بافی نکن چون به ویژه با شرایط حال حاضر مملکت، وقتی وارد کار میشی، میبینی که آوازش فقط از دور شنیدنش خوب بود.
مثلا من به شخصه هر بار که لوله های منزل میگیره، میشینم با خودم فکر می کنم که شغل لوله باز کنی (فنر زدن) شغل بسیار به صرفه ای از نظر درآمد مناسب نسبت به زمان، کم خرجی و وجود مشتری هست اما اینها همگی تصورات ذهنی من هستش، واقعیت رو باید از چند نفر که توی اون شغل هستند، پرسید. از من میشنوی، وانت و کامیون نگیر، برو یک دستگاه فنر زنی و 15 متر فنر بگیر، بهش فکر کن. :دی
این تنها جوابی هست که به پست های شما میدم، سطح گفته ها برای کسی که از نزدیک در جریان این شغل هستش، طوری بود که فقط میتونستم همینطوری پاسخ بدم.
وانت هیچی اما کامیون عالی هست اهل کار باشی روزی سه تومن برات می ندازه یا می تونی اطراف شهر خودت بار ببری و شب خونه خودت باشی حیف که موقعیتش برام فراهم نیست
اوج بی دانشی و بی اطلاعی شما از شرایط این شغل و قیمت ها و مخارج، در همین جا مشخص هستش!
ارجاعت میدم به اینکه بری و حضورا از یک راننده در مورد هزینه ی خرج موتور، لاستیک، باتری، لوازم جانبی، بیمه، شرایط بار و اینکه هر چند مدت نیاز به سرویس و تعویض این موارد داره؛ کمیسیون باربری و پس کرایه صاحب بار بپرسی و بعد بیای به زور این رو القا کنی که آره!
متاسفانه سطح پست هاتون انقدر پایین هستش که واقعا آدم نمیدونه چی جوابشون رو بده؛ فقط ته کلام رو رک بهت میگم، توی هر صنفی، همیشه هستند افرادی که در جای مناسب هستند و درآمدشون هم خوبه اما به هیچ عنوان تا وارد هیچ شغلی نشدی، ندونسته از خودت خیال بافی نکن چون به ویژه با شرایط حال حاضر مملکت، وقتی وارد کار میشی، میبینی که آوازش فقط از دور شنیدنش خوب بود.
مثلا من به شخصه هر بار که لوله های منزل میگیره، میشینم با خودم فکر می کنم که شغل لوله باز کنی (فنر زدن) شغل بسیار به صرفه ای از نظر درآمد مناسب نسبت به زمان، کم خرجی و وجود مشتری هست اما اینها همگی تصورات ذهنی من هستش، واقعیت رو باید از چند نفر که توی اون شغل هستند، پرسید. از من میشنوی، وانت و کامیون نگیر، برو یک دستگاه فنر زنی و 15 متر فنر بگیر، بهش فکر کن. :دی
این تنها جوابی هست که به پست های شما میدم، سطح گفته ها برای کسی که از نزدیک در جریان این شغل هستش، طوری بود که فقط میتونستم همینطوری پاسخ بدم.
کامیون راحت روزی 3 تومن میندازه.لاستیک دولتی هم بهشون میدن.ماشین هم که به خرج افتاد میفروشن یا تعمیرش میکنن تا 5 سال دوباره کار میکنهوانت هیچی اما کامیون عالی هست اهل کار باشی روزی سه تومن برات می ندازه یا می تونی اطراف شهر خودت بار ببری و شب خونه خودت باشی حیف که موقعیتش برام فراهم نیست