برگزیده های پرشین تولز

درباره ترکیه

hedika

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2013
نوشته‌ها
720
لایک‌ها
2
اختلاف ساعت ایران و ترکیه

درباره ترکیه


اختلاف زمانی ایران و ترکیه حدود 30 دقیقه میباشد.

بهترین زمان سفر به ترکیه

درباره ترکیه


بهترین زمان برای سفر به ترکیه در فصل پاییز و بهار است در این فصل ها درجه هوا بین 16 تا 25 درجه سانتیگراد میباشد و رطوبت هوا نیز بسیار مطلوب است. در ماههای آگوست و جولای هوای ترکیه گرم و شرجی است. در زمستان بارندگی در ترکیه زیاد است.
موقعیت جغرافیایی ترکیه

درباره ترکیه

ترکیه در نیمکره شمالی و درنقطه برخورد 2 قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است. ترکیه در جنوب شرقی قاره ی اروپا و درجنوب غربی قاره ی آسیای میانه واقع شده و بین . طول ترکیه از شرق تا غرب 1660 کیلومتر و عرض آن حدودا 550 کیلومتر است. ترکیه دارای شکل هندسی منحصر به فردی است که تأثیر زیادی در توسعه اقتصادی این کشور دارد. موقعیت جغرافیایی ترکیه باعث شده تا این کشور پلی بین 2 قاره آسیا و اروپا باشد. این کشور باداشتن گذرگاه های بسفر و داردانل همانند شاهراهی از اروپا به کشورهای مسلمان و برعکس عمل میکند.
اینترنت در ترکیه
درباره ترکیه

در اکثر هتل های ترکیه اینترنت بصورت وایرلس وجود دارد . همچنین در هتل ها کافی نت هم وجود دارد که با پرداخت مبلغ کمی میتولنید از اینترنت استفاده کنید. البته در هتلهای 5 ستاره آنتالیا کافی نت های موجود در هتل ها رایگان میباشد. در استانبول در خیابان تکسیم و آکسارای و لاللی و سلطان احمد ، کافه اینترنت های زیادی وجود دارد که مسافران تور ترکیه میتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.
 
Last edited:
بالا