- تاریخ عضویت
- 25 جولای 2005
- نوشتهها
- 1,905
- لایکها
- 479
- سن
- 38
مبلمان اداری امروزه به عنوان یکی از سرفصل های کاملاً تخصصی و مجزا از سایر بخش های مبلمان شناخته میشود که با توجه به سرمایه گذاری های خوبی که در این حوزه انجام گرفته، شاید بتوان گفت از جهات بسیاری منجمله فرایند و استانداردهای تولید و خدمات، جایگاه برتری نسبت به سایر بخش ها دارد. در فضاهای اداری، کمبود مساحت از یک سو و محدودیت استفاده از اشیا و لوازم دکوراتیو از سوی دیگر موجب شده تا مبلمان اداری افزون بر کارایی خاص خود، عهدهدار زیبایی و جلوه ی بیشتر اماکن اداری نیز باشد.
کتابخانه و فایلینگ
وجود اسناد و مدارک زیاد در ادارات امری طبیعی به نظر میرسد. این اسناد و اوراق را نه تنها نمیتوان به دور انداخت، بلکه باید به شکلی منظم و در فضایی معین قرار داد؛ تا در مواقع نیاز به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. نتیجه آنکه در بیشتر اتاقهای ادارات به وسایلی نظیر کتابخانه و فایلینگ نیاز داریم که در عین صرفهجویی در مساحت اتاق، بیشترین فضای ذخیرهسازی ممکن را در اختیار کارمندان قرار دهند. با این حال، امروزه به دلیل دکوراسیونهای اجرا شده در ادارات و شرکتها، کتابخانه نیز باید از نمایی زیبا و سازگار با سایر اجزای دکوراتیو محیط برخوردار باشد. در نتیجه در بازار مبلمان اداری با تجهیزاتی مواجه میشویم که علاوه بر فضای مناسب، از زیبایی بینظیری بر خوردارند. جالب آنکه طراحان مبلمان اداری به خوبی از محدودیتهای یک محیط اداری آگاهاند. بنابراین، تجهیزات نگهداری در ادارات امروزه به انواع مختلفی نظیر کردنزا و بوفه مدیریتی، فایل، کتابخانه و کمد، ساید و کمد بایگانی تقسیمبندی میشوند که هر یک را میتوان بر اساس نیاز خریداری کرد.
ملزومات و لوازم اداری
شاید تصور کنید که در یک محیط اداری وجود وسایلی نظیر صندلی، مبل، میز، کتابخانه و فایلینگ کافی به نظر میرسد. اما لوازمی هستند که در صورت وجود آنها، کارایی یک فضای اداری افزایش مییابد. گاو صندوق یکی از تجهیزاتی است که وجود آن در بسیاری از ادارات الزامی است. خوشبختانه امروزه گاوصندوق ها با توجه به نیاز کاربران در ابعاد مختلفی ساخته میشوند. همچنین با توجه به ارزش بالای برخی اسناد، این گاوصندوق ها از قفلهای الکترونیکی با حسگر اثر انگشت برخوردارند و اغلب آنها در برابر آتشسوزی، دوام و استحکام بالایی از خود نشان میدهند.زیرپایی نیز یکی از لوازمی است که اگرچه ظاهری ساده و بیاهمیت دارد، اما در حفظ سلامت کارکنان بسیار مؤثر خواهد بود. آنها با قرار گرفتن در زیر پا از گرفتگی ماهیچهها جلوگیری میکنند. همچنین زیرپایی برای افرادی که از قامت کوتاهی برخوردارند و پای آنها در هنگام نشستن در پشت میزهای اداری به طور کامل با زمین تماس پیدا نمیکند یک ابزار سودمند و پرکاربرد محسوب میشود. افزون بر این، زیردستی نیز با قرار گرفتن بر روی میز و تغییر زاویه سطح اتکای زیر دست، ابزار مفیدی برای نوشتن و بهخصوص کار کردن با تبلت ها به شمار میرود.اگرچه وجود کازیه بر روی میزهای اداری از گذشته تاکنون مرسوم بوده اما امروزه این ابزار شکل و طرحی زیباتری به خود گرفته است که با میزهای مدرن و دکوراسیونهای شیک اداری سازگاری بیشتری دارد. افزون بر این، مدیران معمولاً به یک ست رومیزی شامل زیردستی، کازیه، تقویم و جا خودکاری با طرح و شکلی هماهنگ نیاز دارند که خوشبختانه در بازار مبلمان اداری این محصولات را با تنوعی بینظیر مشاهده خواهید کرد.
منبع
- صندلی اداری

- مبل اداری

- میز اداری

کتابخانه و فایلینگ
وجود اسناد و مدارک زیاد در ادارات امری طبیعی به نظر میرسد. این اسناد و اوراق را نه تنها نمیتوان به دور انداخت، بلکه باید به شکلی منظم و در فضایی معین قرار داد؛ تا در مواقع نیاز به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. نتیجه آنکه در بیشتر اتاقهای ادارات به وسایلی نظیر کتابخانه و فایلینگ نیاز داریم که در عین صرفهجویی در مساحت اتاق، بیشترین فضای ذخیرهسازی ممکن را در اختیار کارمندان قرار دهند. با این حال، امروزه به دلیل دکوراسیونهای اجرا شده در ادارات و شرکتها، کتابخانه نیز باید از نمایی زیبا و سازگار با سایر اجزای دکوراتیو محیط برخوردار باشد. در نتیجه در بازار مبلمان اداری با تجهیزاتی مواجه میشویم که علاوه بر فضای مناسب، از زیبایی بینظیری بر خوردارند. جالب آنکه طراحان مبلمان اداری به خوبی از محدودیتهای یک محیط اداری آگاهاند. بنابراین، تجهیزات نگهداری در ادارات امروزه به انواع مختلفی نظیر کردنزا و بوفه مدیریتی، فایل، کتابخانه و کمد، ساید و کمد بایگانی تقسیمبندی میشوند که هر یک را میتوان بر اساس نیاز خریداری کرد.
ملزومات و لوازم اداری
شاید تصور کنید که در یک محیط اداری وجود وسایلی نظیر صندلی، مبل، میز، کتابخانه و فایلینگ کافی به نظر میرسد. اما لوازمی هستند که در صورت وجود آنها، کارایی یک فضای اداری افزایش مییابد. گاو صندوق یکی از تجهیزاتی است که وجود آن در بسیاری از ادارات الزامی است. خوشبختانه امروزه گاوصندوق ها با توجه به نیاز کاربران در ابعاد مختلفی ساخته میشوند. همچنین با توجه به ارزش بالای برخی اسناد، این گاوصندوق ها از قفلهای الکترونیکی با حسگر اثر انگشت برخوردارند و اغلب آنها در برابر آتشسوزی، دوام و استحکام بالایی از خود نشان میدهند.زیرپایی نیز یکی از لوازمی است که اگرچه ظاهری ساده و بیاهمیت دارد، اما در حفظ سلامت کارکنان بسیار مؤثر خواهد بود. آنها با قرار گرفتن در زیر پا از گرفتگی ماهیچهها جلوگیری میکنند. همچنین زیرپایی برای افرادی که از قامت کوتاهی برخوردارند و پای آنها در هنگام نشستن در پشت میزهای اداری به طور کامل با زمین تماس پیدا نمیکند یک ابزار سودمند و پرکاربرد محسوب میشود. افزون بر این، زیردستی نیز با قرار گرفتن بر روی میز و تغییر زاویه سطح اتکای زیر دست، ابزار مفیدی برای نوشتن و بهخصوص کار کردن با تبلت ها به شمار میرود.اگرچه وجود کازیه بر روی میزهای اداری از گذشته تاکنون مرسوم بوده اما امروزه این ابزار شکل و طرحی زیباتری به خود گرفته است که با میزهای مدرن و دکوراسیونهای شیک اداری سازگاری بیشتری دارد. افزون بر این، مدیران معمولاً به یک ست رومیزی شامل زیردستی، کازیه، تقویم و جا خودکاری با طرح و شکلی هماهنگ نیاز دارند که خوشبختانه در بازار مبلمان اداری این محصولات را با تنوعی بینظیر مشاهده خواهید کرد.

Last edited: