برگزیده های پرشین تولز

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
34
محل سکونت
tehran
تاریخ و فرهنگ در دبی: باوجود اینکه بیشترجاهای دبی ساختارو طراحی فوق مدرن دارد، امارات هنوز گنجینه ای از مکان های جذاب دنیای قدیم را حفظ کرده است. مکانی بهتر از موزه دبی برای شروع گردش تاریخی در تور دبی وجود ندارد، قلعه سابق، که در قرن هشتم ساخته شده است. این موزه شامل مصنوعاتی چون اسلحه و آلات موسیقی می باشد که مربوط به زندگی سنتی عرب ها در خلال قرن هاست. خانه شیخ سعید المکتوم که در گذشته قصر فرمانروای سابق بوده، حالا تبدیل به یک موزه شده که نمایشگر شیوه زندگی اعیانی آن دوران است. مسجد جمیره بزرگ ترین مسجد در دبی است و بازدید از آن فقط در روزهای خاصی امکان پذیر است، معماری شگفت انگیز مسجد زمانی که نورافکن های آن با تاریک شدن هوا روشن میشوند، بیش از همه چیز مورد استقبال قرار گرفته است.
استراحت در تور دبی: در نظر داشتن این نکته که فقط رستوران های خاصی در دبی اجازه فروش مشروبات الکی دارند ضروری است ولی این قضیه نمیتواند از ارزش سرگرمی هایی که دبی پیشنهاد میشود کم کند. رستوران به سبک مراکشی «کاسبار» به خاطر ساختمان تراس دار غیر معمولش ارزش بازدید دارد، همچنین «کارترز» در «وافی سیتی» واقع در قلب دبی یکی از بهترین مجموعه رستوران هاست که به خاطر هیاهو ونشاطش در شب ها بسیار محبوب است. آب و هوای دبی بیشتر مناسب طرفداران هوای آفتابی است، هر چند در اکثر سواحل دبی قوانینی برای پوشش وجود دارد. احتیاط کردن و لذت بردن از آب و هوا یکی از منفعت های تعطیلات اختصاصی در دبی است. اگر بچه هایتان نیز در سفر همراه شماهستند، پارک آبی «Wild Wadi» جاییست که نباید از دست دهید، مکانی که تنوع شگفت انگیز سواری ها و فعالیت های آن برای هر گروه سنی بر اساس ماجراهای «سندباد» افسانه ای است.

دبی، کلان شهری در خاور میانه است که از بیابان های شن سربرآورده و در عرض 25سال از یک بندر راکد تجاری به یک دروازه جهانی تبدیل شده است.دبی، قبلا متمرکز دراطراف نهر روان«Dubai Creek» بوده که هنوز کشتی های قدیمی از آنجا به سمت ایران حرکت می کنند، ولی دبی الان به سمت پایتخت امارات یعنی ابوظبی گسترس پیدا کرده است. در حالی که درآمدهای نفتی پیشرفت های اولیه دبی را تقویت کرد، اکنون تجارت و گردشگری نرخ رشد محسوس ایالت این شهر را قدرت بخشیده. گردشگران برای آفتاب، شن، خرید و تجربه های شگفت می آیند و دبی این خواسته ها را برآورده میکند. اگر چه دبی مکان های تاریخی کایرو و داماس کاس را ندارد، ولی به پیشروی خود ادامه می دهد تا به عنوان یکی از شهرهای جهان که رشد سریعی داشته تاریخ ساز شود

سفربانک/بانک جامع اطلاعات گردشگری و تور های ارزان
 
بالا