برگزیده های پرشین تولز

درخواست نرم افزارهای اینترنتی + معرفی و دانلود جدیدترین نرم افزارها

shenidi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
دانلود Metal Player v4.0.3.4 - نرم افزار رایگان پخش فایلهای چند رسانه ای
1392/05/28, 22:49:11
 

shenidi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
[نرم افزار] دانلود PDFZilla v3.0.6 - نرم افزار تبدیل فایل PDF به فرمت های دیگر
1392/05/28, 10:35:13
 

Shah1345

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 مارس 2005
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
57
با سلام. لطفا لینک دانلود ورژن کرک شده TMPGEnc MPEG Smart Renderer 4 را به [email protected] ارسال نمائید. با تشکر. :)
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
pariban.jpg



نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 9.1 توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند .

بخش های مختلف این بسته ی نرم افزاری :


نرم افزار پالایشگر زبان پارسی :
همان گونه که می‌دانید زبان پارسی کنونی شمار بسیاری واژگان بیگانه را در خود جای داده است.این نرم افزار که از شاهکارهای گروه پارسیبان است به شما این توانایی را می‌دهد که همه‌ی واژگان بیگانه در یک نوشته پارسی را شناسایی و جایگزین نمایید. پیشرفته و نمایی زیبا ؛با شتاب و سَبُک بودن از ویژگی های کلیدی این نرم افزار است .


نرم افزار برابرساز واژگان بیگانه :
یکی از ارزشمندترین بخش‌های این بسته‌ی نرم افزاری بخش برابرساز واژگان می‌باشد.این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد تا برابر واژگان بیگانه را بیابید و یا از پارسی بودن واژه‌ای آگاه شوید.در آینده واژگان کُردی و دیگر واژگان بومی ایرانی نیز در این نرم افزار شناسایی خواهند شد. این نرم افزار همچنین استان‌های ایرانزمین را به پارسی نمایش داده و درباره‌ی برابرسازی واژگان بیگانه از شما آزمون می‌گیرد. این نرم افزار همچنین پیشنهادهایی درباره جایگزینی واژگان بیگانه به شما خواهد داد.

نرم افزار پینگلیش به پارسی :
همانگونه که می‌دانید روزانه شماری از پارسی زبانان برای گفتگوهای روزانه از واژهای انگلیسی بجای پارسی بهره می‌بریم.واژه هایی همچون "parsi" به جای "پارسی" بهره می‌برده می‌شوند.نرم افزار "پینگلیش به پارسی" این دشواری را از سر راه پارسی‌زبانان برداشته است. به سادگی در این نرم افزار به پینگلیش نوشته(پینگلیش : زبان پارسی را با واژهای انگلیسی نوشتن) و نوشته‌ی پارسی خود را همزمان ببینید و به پنجره‌های دیگر بفرستید .

نرم افزار نام‌های ایرانی :
این نرم افزار شمار بسیاری از نام‌های باستانی و مادری زبان پارسی و برخی کُردی را در خود جای داده که گهگاه به فراموشی سپرده شده اند. این نام ها به همراه آرِش (معنی) در این نرم افزار آورده شده اند. نام‌ها به دو دسته‌ی دخترانه و پسرانه در آمده اند و جستجو میان این نام‌ها بسیار ساده گشته است .

نرم افزار ویرایشگر پارسی میخی :
همانگونه که می‌دانید پدران و نیکان ما در 2 هزاره‌ی گذشته برای نوشتن و یادداشت‌های روزانه‌ی خود از دبیره (الفبا) ای به‌نام دبیره‌ی پارسی میخی بهره می‌بردند.در گذر زمان و فراز و نشیب و دگرگونی‌های فرهنگی این نویسه رفته رفته فراموش شد. این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد تا با نویسه‌ی پارسی میخی بنویسید. این نرم افزار نویسه‎‌ی میخی پارسی باستان را دوباره برای شما و زبان شناسان زنده کرده است و تنها نرم افزاریست که در این راستا تا کنون ساخته شده و بخشی از بسته‌ی نرم افزار پارسی را پاس بداریم می‌باشد که رایگان به ایرانیان پیشکش شده است .

نرم افزار شاهنامه‌ی فردوسی :
نرم افزار "شاهنامه‌ی فردوسی" همه‌ی بخش‌های شاهنامه‌ی اُستاد بزرگ زبان پارسی فردوسی توسی را در بر دارد.به شما توانایی جستجو‌ی واژه به واژه را داده و به سادگی می‌توانید بخش‌های دلخواه آن را ستاره دار نمایید تا دسترسی به آن ها ساده تر شوند. این نرم افزار یادواره‌ای است از رنج های این بزرگ زبان پارسی و پاسداری از دستاورد وی در درازای سی سال کار پر گوهر .

نرم افزار کارگاه سالنامه :
یکی دیگر از نرم افزارهای بزرگ این بسته‌ی نرم افزاری نرم افزار "کارگاه سالنامه" می‌باشد. این نرم افزار به شما این توانایی را می‌دهد که به سادگی سالنامه‌های گوناگون را به یکدیگر برگردانده یا بازه‌ی زمانی میان دو تاروز (تاریخ) را بدست بیاورید. سالنامه‌های پشتیبانی شده در این نرم افزار سانامه‌های "آریایی"، "خورشیدی" و "ترسایی(میلادی)" می‌باشند .


توضیحات :
قابل نصب به روی ویندوز XP به بالا .
برای نصب این نرم افزار بایستی NET Framework 4.0 بر روی سیستم شما نصب باشد .









star7.png
( 4.1/5 )



پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن

remote.desktop.jpg



Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 10.1.3.0 Final یک برنامه قدرتمند و حرفه ای در زمینه مدیریت کامل بر روی ریموت دسکتاپ می باشد و شما می توانید با اتصال به این برنامه از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید. توسط این برنامه می توان هر کانکشنی را اضافه، ویرایش، حذف، مشترک، سازماندهی و به سرعت پیدا و با آن کار کرد. همچنین به راحتی می توان اندازه ریموت دسکتاپ خود را تغییر داد. Remote Desktop Manager تمامی قابلیت های حرفه ای ریموت دسکتاپ مانند Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance، Sun Virtual Box را در اختیار شما می گذارد. یکی از قابلیت هایی که نسخه های مختلف ویندوز دارد دارا بودن ریموت دسکتاپ می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا با داشتن یک آی پی و یوزر و پسورد به کامپیوتر مورد نظر در هر کجای دنیا متصل شوند و کارهای مختلفی مانند نصب و حذف برنامه، دانلود از طریق اینترنت، آپلود فایل و هر تغییرات دیگری که در سیستم خود انجام می دهید را در آن سیستم انجام دهید. اما این قابلیت پیش فرض ویندوز دارای محدودیت هایی نیز است.




دانلود با لينك مستقيم با حجم 71 مگابايت به همراه keygen

لینک کمکی ( Mirror Link )

لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

سایـت سـازنــده

star7.png
( 4.0/5 )

تصويري از محيط نرم افزار

تصویری از محیط کرک شده نرم افزار

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
32188
self%20child.jpg


Salfeld Child Control 2014 14.642 امروزه با وجود افزايش نفوذ اينترنت در ميان جامعه و گسترش سطح دسترسي ها بسياري از والدين هميشه نگران اين نكته هستند كه بتوانند فرزندان خود را به طور كامل مديريت كنند. نه تنها اينترنت بلكه خود سيستم هاي رايانه اي هم مي توانند گاهي به جاي مفيد بودن نتيجه عكس داشته باشند و گاهي هم مضر شوند. اينجاست كه اكثر خانواده ها بر اين عقيده هستند كه اگر بتوان فرزندان را به شكل هاي مختلف مديريت نمود مي توان جلوي منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهاي مختلفي وجود دارند كه هريك بسته به نياز قابليت هاي مختلف را ارائه مي دهند. براي نمونه نرم افزاري به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسي به قسمت هاي مختلف در اينترنت و همچنين يك سيستم رايانه اي باز دارد.


قابليت های نرم افزار Salfeld Child Control :

  • قابليت محدود سازي سيستم تنها براي يك روز خاص از هفته
  • محدود سازي اينترنت تنها براي يك روز خاص و تعيين شده در هفته
  • قابليت زمان بندي خاموش شدن سيستم
  • قابليت زمان بندي قطع اينترنت به صورت خودكار و در زماني خاص
  • امكان پسورد گذاري برروي نرم افزار
  • قابليت بلاك كردن سايت هاي خاص
  • وجود بيش از 1 ميليون سايت غير اخلاقي در ليست نرم افزار
  • اضافه شدن Option هاي جديد در نرم افزار
  • محدود كردن كاربر براي استفاده از سايت خاصي نظير سايت هاي بازي آنلاين
  • قابليت محدود كردن نرم افزارهاي خاص در ويندوز
  • امكان استفاده در مدارس ، ادارات و محل هاي چند كاربره
  • سازگار با انواع كانكشن هاي اينترنتي










توضیحــات بیشتـــر
تغییرات نرم افزار در نسخه جدید



star7.png
( 4.0/5 )




پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
130760
SpeedyFox.gif


افزایش سرعت فایرفاکس و کروم با پلاگین SpeedyFox 2.0.9 Build 77
شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس باشید. این مرورگر به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد. این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر فایرفاکس شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.


طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای فایرفاکس خود لذت ببرید.

قابل استفاده در Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird








star8.png
( 4.6/5 )



پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
 

فراز کانکس

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2014
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
34
محل سکونت
تهران
خیلی عالیه
فقط اگه ممکنه بهترین نرم افزار فرم ساز هم بزارید تا بتونیم برا سایتمون که در رابطه با سبد پلاستیک هست رو بسازیم
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
5341
GetHostIP.jpg
Veronisoft Get IP and Host 1.5.8 ابزاری است که بوسیله آن می توانید از روی DNS داده شده ، شماره آیپی و نام هاست مورد نظر را پیدا کنید. ابزار دیگری که در این مجموعه قرار دارد، با نام IP Monitor می باشد که بوسیله آن شما می توانید تمامی IP هایی که در یک شبکه LAN و یا اینترنت که توسط شما راه اندازی شده است را مشاهده نمایید. این نرم افزار از پورت TCP و پینگ استفاده می کند که بوسیله آن می تواند قدرت تفکیک هر کاربر در شبکه را به شما تقدیم نماید. از ویژگی های جدید این نسخه نرم افزار می توان به پشتیبانی از IPv6 اشاره نمود .











star7.png
( 4.2/5 )



پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
7198
Telegram.jpg
Telegram Desktop 0.7.5 نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد.
ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افار میباشد.








نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم



star7.png
( 4.2/5 )


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
120967
BitTorrent.jpg
BitTorrent Plus 7.9.2 Build 37755 Stable نام یک پروتکل اشتراک فایل است . بیت‌ تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال پرونده‌ها و توزیع حجم بزرگی از اطلاعات بدون کاهش در مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌ است. در واقع نوعی ارتباط همتا به همتا می‌ باشد که کاربران مستقیماً به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌ پردازند. اگر چه فعالیت‌های تمامی کاربران یک فایل توسط سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌ هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی بیت‌ تورنت این است که کاربران باید هم‌ زمان با دانلود کردن اطلاعات (inbound)، آپلود (outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.



بیت‌ تورنت به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود، برای توصیف بهتر این روند می‌توان آن را به گروهی از افراد تشبیه کرد که دور یک میز نشسته‌اند و هر کدام سعی دارند که کپی کاملی از یک کتاب ده صفحه‌ای را دریافت کنند، نفر اول اعلام می‌کند که صفحات ۱ و ۵ را دارد و نفرات سوم، چهارم و پنجم هر کدام قسمت‌هایی از این صفحات را ندارند. بنابراین هر یک برای گرفتن صفحات، به نفر اول مراجعه می کنند. نفر دوم اعلام می‌کند که صفحات ۵ تا ۱۰ را دارد. نفر اول، چهارم و پنجم به نفر دوم می‌گویند که بعضی از صفحات او را می‌خواهند و او هم کپی آن صفحات را به آنها می‌دهد. این روند ادامه می‌یابد تا وقتی که همه افراد کپی تمام بخش‌های موجود کتاب را به دست بیاورند. همچنین دور این میز شخص دیگری وجود دارد که کپی کل کتاب را دارد. بنابراین احتیاج ندارد که برایش کپی صفحه‌ای فرستاده شود. او صفحاتی را که هیچ کس ندارد را بین افراد پخش می‌کند. در ابتدا هنگامی که افراد دور میز می‌نشینند، باید از او بخواهند که اولین سری کپی صفحات خود را به آنها بدهد. گرچه افراد سعی می‌کنند که صفحات مشابه را از او نگیرند، بعد از مدتی همگی اکثراً کپی کتاب را دارند. بدین ترتیب این فرد می‌تواند کتابی را که دارد در اختیار افراد زیادی قرار دهد بدون اینکه مجبور باشد کل کپی را به تمام افراد بدهد. او می‌تواند در عوض، قسمت‌های مختلف کتاب را به افراد متفاوت بدهد. و آنها قادر خواهند بود که این قسمت‌ها را در بین خود پخش کنند..

بیت‌ تورنت با شبکه‌ها و پروتکل‌های همتا به همتا دیگر مانند ای‌میول، ناتلا و... فرق دارد و مثل آنها محدوده مشخصی ندارد.









نسخه Pro




نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل Pro




star7.png
( 4.1/5 )



پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
167469
utorrent.jpg



µTorrent 3.4.2 Build 37754 Stable نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با BitComet) که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..





دانلود با لینک مستقیم و حجم 2 مگابایت ( رایگان )

لینک کمکی ( Mirror Link )


نسخه Pro

دانلود با لينك مستقيم


زبان پارسی نرم افزار

دانلود با لينك مستقيم


نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم


سایـت سـازنــده

سیستــم عـامـل مــورد نیــاز

star8.png
( 4.6/5 )


تصویری از محیط نرم افزار


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
Veronisoft-Get-IP-and-Host.jpg

Veronisoft Get IP and Host نرم افزاری کاربردی است که امکان مشاهده آی پی های سیستم و DNS هایی که ارتباطات را برقرار می کنند به صورت بسیار پیشرفته فراهم می کند. نمایش IP ها و Host در شبکه های مختلف و حتی شبکه های اینترنت از دیگر امکانات موجود در این ابزار ساده اما کاربردی است.هماهنگی با نسخه جدید IP ها یعنی IPv6 از دیگر امکانات موجود در این ابزار است. بهره گیری از Ping برای نمایش سیستم های موجود در شبکه هم از دیگر قابلیت هایی است که در نرم افزار تعریف شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Veronisoft Get IP and Host:
- مدیریت و نمایش IP ها در شبکه
- پشتیبانی از انواع IP ها و نسخه ی جدید آن یعنی IPv6
- قابلیت بهره گیری از Ping برای نمایش سیستم ها در شبکه
- امکان مشاهده همه سیستم های متصل در شبکه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...


لینک های دانلود
3.5-star.gif

راهنمای دانلوددانلود نرم افزار با لینک مستقیم - 1.92 مگابایت
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت asandl.com می باشد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
Vuze برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.علاوه بر این امکان اشتراک گذاری فایل های چندرسانه ای درون تورنت نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.



Vuze-5.4.0.0.jpg




password.gif
رمز فایل: www.downloadha.com

download.gif
لینک دانلود – ۹ مگابایت | لینک کمکی
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
Drive Online Backup نرم افزار بسیار کاربردی و مفید می باشد که با استفاده از آن میتوانید از اطلاعات خود به صورت آنلاین و رایگان نسخه پشتیبان (به انگلیسی: بک آپ) گرفته و درصورت نیاز از آن استفاده کنید. پس از تعریف یک نام کاربری و رمز عبور، کاربران به سادگی می توانند از فایل هایی که می خواهند نسخه پشتیبان تهیه کنند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به ایمن بودن آن اشاره کرد چرا که سرور های این برنامه از سیستم رمزگذاری پیشرفته SSL و AES استفاده میکند. تمامی فایل های آپلود شده نیز قابل ویرایش از طریق وب هستند.



IDrive.Online.Backup.Free.Cover.jpg







password.gif
پسورد فایل: www.downloadha.com


 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
61651
EagleGet.jpeg
EagleGet 2.0.2.8 با اینکه هنوز دانلود منیجر نوپاییست ولی با امکانات و قابلیتهای خوبی کار خود را شروع کرده و با توجه به وعده های سازنده اش, می توان آینده ی بهتری را برای آن پیش بینی کرد.

ویژگیهای EagleGet :

  • سرعت بخشیدن به دانلودهای شما تا 6 برابر و قابلیت ادامه ی دانلودهای نیمه کاره
  • قابلیت دانلود از سایتهای اشتراک گذاری فیلم مانند یوتیوب (این قابلیت در نسخه ی نهایی فعال می شود)
  • رایگان و بدون محدودیت در استفاده
  • پشتیبانی از تمامی مرورگهای معروف مانند Chrome, Firefox, IE
  • امکان دانلود از HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP





دانلود با لینک مستقیم و حجم 5 مگابایت ( رایگان )

لینک کمکی ( Mirror Link )


نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم


آموزش ها
بخش پارسی جهت حل مشکلات این نرم افزار


توضیحــات بیشتـــر
تغییرات این نسخه


سایـت سـازنــده

star8.png
( 4.6/5 )

تصویری از محیط نرم افزار


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
چهار نرم‌افزار برتر برای دانلود از Torrent

هرچند اکنون نرم‌افزارهای رایگان فراوانی برای دانلود از پروتکل BitTorrent ‌‌رایگان بر روی نت می‌توان یافت، ‌گشت و گذار‌ در میان نرم‌افزارهای مختلف در این باب و نگاهی به امکانات آن‌ها شاید بتواند بهترین گزینه را برای مقاصد مورد نظر شما به دست دهد. از این روی، ما چهار نرم افزار شناخته ‌و بر‌تر را برای دانلود از تورنت برای شما معرفی می‌کنیم.

پدیده به اشتراک‌گذاری فایل از نوع Peer-to-Peer یا آنگونه که اکنون شناخته می‌شود، پروتکل BitTorrent از زمانی که آغاز به کار کرده تا کنون به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای دانلود انواع و اقسام محتوا از روی اینترنت شناخته شده و به گونه‌ای بر این حوزه حکومت می‌کند.


این پدیده P۲P بسیاری از مشکلات دانلود فایل‌های حجیم از روی اینترنت را برطرف ساخته ‌و ساختاری جدید برای به اشتراک‌گذاری فایل در بین کاربران تقریبا بی‌انتها را به دست داده است؛ اما برای دانلود از تورنت نیاز به ‌یک نرم افزار Client است که ما امروز چهار نمونه از آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.



458287_780.png



1 – uTorrent
این نرم افزار یکی از شناخته شده‌ترین و در عین حال سبک‌ترین و در عین حال دارنده بیشترین امکانات در بین نرم‌افزارهای موجود بر روی نت است. همچنین این نرم افزار Multi-Platform بوده و نسخه‌های مختلف آن برای ویندوز، لینوکس، Mac و اندروید موجود است.

این نرم‌افزار امکانات متنوعی از جمله جستجو، مدیریت پهنای باند، دانلود خودکار از RSS‌های تورنت، زمان‌بندی برای دانلود و مانند آن را داراست. مهم‌ترین نکته در خصوص آن واسط کاربری است که به رغم در اختیار داشتن مجموعه‌ای کامل از امکانات، بسیار ساده و قابل درک است.




458288_742.png







تنها نکته منفی در خصوص آن را شاید باید در نصب Toolbar ها در ضمن نصب نرم افزار و همچنین وجود تبلیغات در واسط کاربری آن دانست؛ اما اگر از این موضوع صرف‌نظر کنید، می‌توان گفت ‌این بهترین برنامه Client تورنت است که حتی نرم افزار رسمی BitTorrent نیز در برابر امکانات خوب آن حرفی برای گفتن ندارد.


برای دانلود uTorrent به اینجا مراجعه کنید.




2 – Deluge
این نرم‌افزار نیز یکی از بهترین Client‌های تورنت است که تقریبا از همه امکانات لازم از جمله DHT، مدیریت پهنای باند، UPnP، مدیریت URL و غیر برخوردار است. این نرم‌افزار یک نمونه Open Source است که از هر سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و Mac پشتیبانی می‌کند.

نکته متفاوت در خصوص آن اینکه عملا در راستای بهبود عملکرد طراحی شده است و تنظیمات فوق العاده آن به سادگی به شما کمک می‌کند تا عملکرد نرم‌افزار را سرعت داده و بهینه کنید. از سوی دیگر، از صد‌ها پلاگین برخوردار است که می‌توانید با ‌آن‌ها امکانات نرم‌افزار را توسعه دهید. این نرم‌افزار تقریبا یک uTorrent کامل و بدون مزاحمت‌های تبلیغاتی است.

برای دانلود این نرم افزار به اینجا مراجعه کنید.




wol_error.gif
این تصویر تغییر اندازه داده شده است. برای مشاهده تصویر کامل روی این جایگاه کلیک کنید. تصویر اصلی دارای اندازه 800x337 می باشد.
458289_895.jpg



3 – Vuze

این نرم‌افزار چیزی بیش از یک Client برای تورنت است و در واقع یک Media Manager با قابلیت‌هایی از جمله به اشتراک گذاری ویدئو‌های HD و پخش آن‌ها، کدک‌های یک‌پارچه و مانند آن است. حتی این نرم‌افزار قابلیت رایت CD و DVD را نیز داراست.

اما نکته بد نیز در همین جای ماجراست، زیرا این امکانات بیش از حد، منجر به آن می‌شود که نرم‌افزار کمی سنگین‌تر از آنچه یک Client ساده تورنت باید باشد، از آب درآید.

برای دانلود این نرم افزار به اینجا مراجعه کنید.






wol_error.gif
این تصویر تغییر اندازه داده شده است. برای مشاهده تصویر کامل روی این جایگاه کلیک کنید. تصویر اصلی دارای اندازه 864x432 می باشد.
458290_636.png



4 – Transmission QT-Win

این نرم‌افزار نیز یک نرم‌افزار قدرتمند در حوزه Client تورنت است که البته هم به شکل Client و هم ‌Server عمل می‌کند. ‌‌نسخه رسمی این نرم‌افزار تنها برای Mac و لینوکس طراحی شده؛ اما نمونه مورد بحث در اینجا، نسخه‌ای غیر رسمی از این نرم‌افزار برای ویندوز است که با نام Transmission QT-Win نام‌گذاری شده است.

هرچند واسط کاربری آن تا حد زیادی با سایر نمونه‌های مشابه متفاوت است، از امکانات سایر نمونه‌ها و همچنین نسخه رسمی آن از جمله رمزگذاری، مگنت لینک‌ها و مانند آن برخوردار است. اگر واسط کاربری چندان اهمیتی برای شما ندارد، پس Transmission یکی از بهترین Client‌های تورنت است.

برای دانلود این ابزار به اینجا مراجعه کنید.




458291_822.jpg





همان گونه که گفته شد، به غیر از چهار نمونه معرفی شده در بالا، چندین Client برای تورنت بر روی نت به رایگان وجود دارد، از جمله qBittorent، Tixati، Tribler و مانند آن. شما از کدام Client استفاده می‌کنید و تجربه شما با آن چگونه است؟
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سرعت دانلود خود را شش برابر کنید + دریافت نرم افزار

جدیدترین نسخه نرم افزار رایگان و کاربردی Eagle Get برای افزایش سرعت دانلود منتشر شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، برای افزایش سرعت دانلود باید یک نرم افزار مدیریت دانلود روی سیستم خود نصب کنید.یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود Eagle Get است که به صورت رایگان عرضه شده است.این نرم‌افزار می‌تواند تا شش برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. Eagle Get می‌تواند با مرورگرهای مختلف اینترنتی هماهنگ شده و همچنین می‌تواند ویدئو‌های آنلاین را دانلود کند.




2866070_780.jpg





برای دانلود EagleGet 2.0.2.8 کلیک کنید

مخصوص ویندوز



رمز عبور فایل : www.yjc.ir
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
29600
z_o_o_m.jpg
z_o_o_m's File & Image Uploader 7.0.3 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا آپلود کنید.




دانلود با لينك مستقيم و حجم 2 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

سایـت سـازنــده
سیستــم عـامـل مــورد نیــاز
star8.png
( 4.7/5 )
تصاویری از محیط نرم افزار

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
.
 
بالا