• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

دستگاه های تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و درآمدش خوبه؟

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
1,422
شما میتونی به شهرهای دیگه هم بفروشی
ولی در حال حاضر تولید دارای ریسک بالایی است
اگر کارگر نگیری و همه کارها رو خودت انجام بدی هزینه بالایی نداری
ولی من پیشنهاد میکنم یه مدت برو توی یه کارگاه تولید لیوان کارکن تا همه چی رو ببینی و فوت و فن اونو یاد بگیری
به صرف شنیدن نمیتونی موفق بشی در هر کاری
 

farama1130

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
50
یک نفر بود که می خواست لیوان کاغذی تولید کنه. آیا شروع کرده.
کسی در مورد این کار اطلاعاتی داره؟ الان بازارش چطوره؟ ای ارزه درگیر این کار بشی؟
 

:.:.: AMIN :.:.:

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
33
بزای دریافت اطلاعات کاملتر و نحوه فروش محصولات خود با سایت زیر تماس بگیرید تولید کننده دستگاه هستند و در مورد فروش محصولات تولیدی لوازم و ظروف یکبار مصرف مشاوره میدند .

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و کاغذی
 

mahdi1992

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
سلام
لطفا کمکم کنید
کسی از بازار کار لیوان کاغذی در مشهد اطلاع داره
برای یک کار خوب حداقل چقدر سرمایه اولیه لازم داره
چقدر مساحت لازمه
آیا درآمد مکفی برای جایگزین کردن با شغل اصلی داره؟
لطفا اگه اطلاعی دارین راهنمایی کنین ممنون
.
 

:.:.: AMIN :.:.:

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
33
سلام
لطفا کمکم کنید
کسی از بازار کار لیوان کاغذی در مشهد اطلاع داره
برای یک کار خوب حداقل چقدر سرمایه اولیه لازم داره
چقدر مساحت لازمه
آیا درآمد مکفی برای جایگزین کردن با شغل اصلی داره؟
لطفا اگه اطلاعی دارین راهنمایی کنین ممنون
.

با این سایتی که بهتون میدم تماس بگیرین تولید کننده دستگاه هستن راهنماییتون میکنن
دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و کاغذی
 
Last edited:

hoseinktr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
29
سود که خوب قطعن داره
ببینید دستگاهی که شما میخرید .. بسته به کارایی و نوع قالبی که استفاده میکنید قیمتش متغییره .. شما برای یه دستگاه لیوان زن و یه قالب ساده لیوان در کمترین حالت تا 20 میلیون باید هزینه کنید .. حالا میتونید با هزینه بیشتر قالب هارو افزایش بدید .. علاوه بر لیوان بشقاب لیوان کوچیک و کاسه هم بزنید ( فقط از نوع کاغذی .. آلومنیوم فرق میکنه )
کارگر ماهر هم نیاز ندارید که این خودش یه امتیاز بزرگه
مواد اولیه کاغذ چاپ خوردس که از چاپخونه میاد .. حالا این چاپ میتونه لوگو شرکت .. طرح کارتونی - یا حسین - یا نقی - عید شما مبارک یا هر چیز دیگه ای که سفارش میگیرید باشه .. عموما کسی این لیوانا رو فله تولید نمیکنه .. تولید کننده ها سفارش میگیرن طرح خاص یا قرار دادی تولید میکنن که بصرفه .. تا جایی که من میدونم تولید فله ای صرف نداره.. اگر هم دستگاه چایی پر کن بگیرید که چه بهتر (( ته لیوان چایی هست .. که فقط با ریختن آبجوش چایی میشه )) کار با کلاس تری هست
سود هر لیوان هم بیشتر از 40 % هست براتون که با توجه به قیمت دستگاه + کارگر+ مواد اولیه + اجاره کارگاه تولیدی و سایر هزینه ها .. کاملن ارتباط مستقیم با تعداد مشتری و تولید شما داره
درباره کار تولیدی چون من خودم سابقه دارم خدمتتون عرض کنم با توجه به شرایط فعلی بازار کمترین لغزشی در محاسبات هزینه ها و درآمد خالص داشته باشید .. مث آب خوردن کارگاه تولیدی که بر فرض 50 میلیون از سرمایه شما رو بلعیده به راحتی ماهیانه 20 % ضرر از ارزش افزوده اولیه تقدیم حضورتون میکنه
دیگه ؟؟؟؟؟؟
سلام خسته نباشيد ، ي چند تا سوال جزئي داشتم ممنون ميشم پاسخگوم باشيد .
شما گفتيد ك سود حاصل از هر ليوان بيشتر از ٤٠٪‏ ميتونه باشه ، من تو يكي از سايت ها خوندم ك قيمت هر روق براي ليوان ٣٢تومن هس و قيمت هر ليوان تو بازار ٣٨تومن ، با اين حساب سود حاصل از هر ليوان ٤تومن هست و ايجوري اصلاً بصرف و منطقي نيس .
حالا شما ك خودتون تو اين كار هستين حقيقت داره؟ ممنون ميشم قيمتارو واسم توضيح بديد
 

deremel400

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2009
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
3,760
دستگاه توليد دستمال كاغذي هم هست دوستان؟
دستمال کاغذی رولش وارد ایران میشه و فقط تو ایران برش و بسته بندی میشه مثل اینکه تولیدش به صزفه نیست.برای اینکه برش و بسته بندی کار ساده ای است هر روز یک برند جدید میاد وسط
 

Mehran Mahmoodi

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2011
نوشته‌ها
937
لایک‌ها
350
محل سکونت
Tehran
با این سایتی که بهتون میدم تماس بگیرین تولید کننده دستگاه هستن راهنماییتون میکنن
دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و کاغذی
نه داداش این سایتش چرت و پرته ..... نماد اعتماد هم نداره . عکس نماد اعتماد پایین هست اما معتبر نیست ...من که سایتش رو گزارش دادم برای پلیس فتا
 

elnazkarimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
44
ازاریابی سبز و تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی!
یکی از حیطه های بازرگانی که در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات به خود اختصاص داده بازاریابی سبز است. به نظر میرسد تمامی مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی و همچنین خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی , چه فردی و چه صنعتی در مورد محیط زیست آگاهتر و عالقمندتر شده اند. بازاریابی سبز به عنوان یکی از گرایش های مهم در کسب وکار مدرن در نظر گرفته می شود. تقاضا برای کالاهای گیاهی فعالیت های تجاری سازگار با محیط زیست، افزایش آگاهی مشتریان در مورد مسائل محیط است و همچنین مقررات سخت گیرانه دولت به خصوص در کشورهای توسعه یافته و به تازگی در بسیاری از کشورهای اروپایی در عرصه سیاسی نیز جنبش با دقت در اعمال شرکت ها نظارت می کند.

ngpsco3-300x300.jpg

پیشنهاداتی برای تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی
1-تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی می بایست به ایجاد برند اقدام نمایند و از تولید و فروش فله ای اجتناب نمایند.در طراحی و ایجاد برند سبز می بایست به این نکته توجه نمایند که عنوان آنها با نوع محصولاتشان هم خوانی داشته باشد تا در ایجاد تصویر برند آنها مفید باشد.

2- برقراری همایش ها وکارگاه های آموزشی توسط تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی, تهیه بروشور معرفی کاربرد انرژی های نو, در اختیار قراردادن نتایج آزمایشات روی محصولات گیاهی (در مورد اینکه واقعا گیاهی هستند) به خریداران

3-تشکیل گروه ها و انجمن های دوستدار محیط زیست در میان مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی.

4-استفاده از شیوه های جدید در تبلیغات، جهت آگاه سازی مشتریان از نوع محصول و بیان ویژگی های آن با روشهای همچون بیلبورد،تابلوهای تبلیغاتی،نصب پوسترهای بزرگ در فروشگاه ها توسط تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی پیشنهاد می گردد.

5- اطلاع رسانی و آگاهی ها نسبت نکات زیست محیطی به و فراهم کردن زمینه های تبلیغاتی، ایجاد کمپین ها و تجمعات مردمی

ngpsco6-300x297.jpg


6-استفاده از نظر کارشناسان در تلویزیون، روزنامه ها و جراید و ایجاد آگاهی و حساسیت در مردم نسبت به نگرانی های زیست محیطی در ضمن فروشندگان نیز می توانند به خریداران نشان دهند که چه محصولات گیاهیجدیدی و با چه ویژگی های برای نیازهایشان مفید است لذا برگزاری دوره های آشنای با محصول گیاهیو مزیت های آن برای فروشندگان موجب افزایش اهداف بازاریابی و پیشبردی می گردد.

7- در بحث قیمتهای محصولات عرضه شده در فروشگاه ها، می بایست با توجه به الویت دادن افراد در کیفیت محصول و نیز حساسیت مشتریانی که به قیمت اهمیت می دهند،ارائه محصولاتی توصیه می گردد که دارای تنوع قیمتی بوده و در کارایی نسبتا مشابه هستند.

8- ارائه محصولات با کیفیت توسط تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی نکته بسیار حائز اهمیتی است به طوریکه افراد به شدت در این مورد واکنش نشان خواهند داد بنابراین فروش محصولات با کیفیت و استاندارد موجب جذب مشتریان می گردد بنابراین توصیه می گردد ضمن ارائه محصولات با کیفیت ،اعتماد و رضایت مشتریان نیز مورد توجه قرار گیرد. زیرا مشتریان با تجربه یک خرید مفید و سودمند بیشتر به وفادار ماندن به محصولات استفاده شده تمایل دارند لذا الزام است که در حین فروش اطلاعاتی درباره شیوه های تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف گیاهی به مشتریان عرضه گردد.

برگرفته شده از مقاله تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی از سایت گیاه پلاست سپاهان تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی
 

elnazkarimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
44
بخش بندی بازار فروش ظرف یکبار مصرف گیاهی
تخریبهای محیط زیست توسط بشر و نگرانی افراد از پیامدهای آن، گروه جدیدی از مصرف کنندگان را که اصطالحاً مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی نام برده میشوند را، ایجاد کرده است. این گروه رفتارهای خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی و مصرف خود را در راستای جلوگیری از تخریب محیط زیست انجام میدهند. پیش بینی می شود که فروش ظرف یکبار مصرف گیاهی روز به روز بیستر می شود و شرکتهایی موفق تر خواهند بود که استراتژیهای بازاریابی خود را در راستای موفقیت در فروش ظرف یکبار مصرف گیاهی تنظیم میکنند . در این مقاله مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی را از نظر ویژگریهای جمعیت شناختی و سبک زندگی بخش بندی می شوند. افراد نمونه از نظر سبک زندگی به پنج گروه تقسیم و ویژگیهای افراد هرخوشه بیان شده است.

ngpsco8-295x300.jpg

ظرف گیاهی یکبار مصرف

گروه 1: این گروه از افرادی تشکیل شده که اعتماد به نفس و میل به پیشرفت بالایی دارند. از این رو نسبت به آینده خوشبین هستند و از نظر صفات مثبت رفتاری و اجتماعی (اعتماد به نفس، استقلال، توانایی ها) خود را نسبت به سایرین برتر میدانند. به عبارتی میتوان گفت میل به مدیریت و ***** دیگران نیز در این افراد وجود دارد. بیشتر افراد این گروه را مردان متأهل جوان و میانسال با تحصیلات بالا تشکیل داده اند که درآمدی متوسط دارند و اکثرا عضو خانواده های 3 تا 4 نفری هستند.



گروه 2: افراد این گروه دوست دارند زندگی آرام و بدون هیجانی داشته باشند. به علاوه علاقه مندند در فعالیتهای اجتماعی و خیرخواهانه حضور داشته باشند. این افراد بر خلاف افراد گروه 1 دغدغه زیادی برای پیشرفت در آینده و مدیریت امور را ندارند و از زندگی پرکار و شلوغ دوری می کنند. علاقه ای به استفاده از غذاهای رژیمی ندارند. در این گروه تعداد مردان با درصد کمی بیشتر از زنان است اما اغلب افراد متاهل هستند و بالای 35 سال سن دارند . از نظر تحصیلی اکثرا لیسانس به پایین و از نظر درآمدی در سطح متوسط هستند . بیش از نیمی از افراد این گروه عضو خانواده های 5 نفره هستند.



گروه 3: این گروه متشکل از افرادی است که به آگاهی و استفاده از آخرین مد روز و جدیدترین مراکز خرید علاقه مندند، از طرفی زندگی پرمشغله ای دارند و به همین دلیل نیازهایشان را از خارج خانه تأمین می کنند، اما در هنگام خرید به قیمت توجه می کنند و به انجام کارهای خانگی از قبیل تعمیرات یا پخت و پز علاقه ای ندارند. افراد این گروه هم مانند گروه 1 بیشتر مردان متأهل هستند با این تفاوت که میانگین سنی این گروه بالاتر است . درآمد افراد ایرن گروه متوسط است.از نظر تحصیلات هم در سطحی متوسط هستند.



گروه 4: افراد این گروه توجه زیادی به سلامت خود و تغذیه سالم دارند. به انجام کارهای دستی، فنی و هنری که شامل انجام اموری مثل تعمیرات خانگی یا پخت و پز و دوخت و دوز و … هم میشود، علاقه مندند. در زندگی خود با دقت خرج می کنند و نیازهای خود را حتی امکان در درون خانه تامین میکنند. دغدغه و شور و شوق پیشرفت و رشد را ندارند و در خرید خیلی به برندها اهمیت نمی دهند. تفاوتی که این گروه با سایر گروه ها دارد این است که اکثریت آن را زنان متأهل تشکیل می دهند. افراد این گروه نسبت به سایر گروه ها میانگین سنی بالاتری دارند. از نظر تحصیلات بیشتر لیسانس به پایین هستند . بیشتر افراد گروه عضو خانواده های 2 و1 نفره و پس از آن 5 نفره و بالاتر هستند.



گروه 5: افراد این گروه زندگی پرمشغله ای دارند و معمولا با کمبود وقت برای انجام کارهای منزل مواجه اند، به همین دلیل ترجیح میدهند نیازهای روزمره خود را از بیرون تهیه کنند. می توان گفت تلاش این افراد در جهت مراقبت از خانه و خانواده است چرا که افراد گروه 5 افرادی خانواده محور هستند. اعضای این گروه در هنگام خرید به قیمتها خیلی حساس نیستند، مدگرا نیستند و زندگی پرهیجان را دوست دارند. بیشتر اعضای این گروه را مردان متأهلی تشکیل میدهند که برای 35 سال سن دارند ، از نظر درآمد ماهیانه در سطح متوسط به بالا هستند . یشتر افراد گروه عضو خانواده های 2 و1 نفره و پس از آن 5 نفره و بالاتر هستند.



بررسی رفتار هر گروه در فروش ظرف یکبار مصرف گیاهی
نتایج حاکی از این است که در همه گروه ها کیفیت ظرف یکبار مصرف گیاهی بیشترین تأثیر را در خرید افراد دارند. فقط مصرف کنندگان گروه 5 قدری متفاوتند، به این صورت که علاوه بر کیفیت، سایر ویژگی های مثبت نیز در خرید آنها تأییر خوبی دارند و قیمت بالاتر محصول نیز در خرید آنها، چندان مانعی ایجاد نمی کند. به نظر میرسد افراد گروه 5 نسبت به سایر گروه بیشتر به مزایای ظرف یکبار مصرف گیاهی آگاهند و نسبت به مسایل مرتبط با حوزه توسعه پایدار و تخریب محیط زیست دغدغه دارند. این که تولید ظرف یکبار مصرف گیاهی تخریب کمتری در محیط زیست به دنبال دارد، بیشتر از نظر همه افراد گروه 5 را جلب می کند. گروه 1 هم از این ویژگی در خرید خود تأثیر میپذیرند. ویژگی تولید آلودگی کمتر هم تاثیر زیادی در خرید افراد گروه 5 دارد. این ویژگری بر خرید افراد گروه 1 و گروه 3 هم تأثیرگذار است. مزیت جذاب ظرف یکبار مصرف گیاهی از نظر افراد نمونه این تحقیق، سالم تر بودن ظرف یکبار مصرف گیاهی نسبت به ظرف یکبار مصرف معمولی است. این ویژگی هم اگر چه تأثیر زیادی در خرید همه گروه ها دارد اما افراد گروه 4 و پس از آن افراد گروه هایهرای 1 و 2 بیشتر در خرید خود به این موضوع توجه دارند. ویژگی دیگر ظرف یکبار مصرف گیاهی که میتواند به عنوان عامل بازدارنده خرید تلقی شود، قیمت بالاتر آن نسبت به ظرف یکبار مصرف معمولی است. تقریباً براساس نظر همه گروه ها، میزان بازدارندگی این آیتم کم و خیلی کم است که کمترین تأثیر را در خرید افراد گروه 5 دارد.
http://ngpsco.ir/
 

elnazkarimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
44
نگرشهاي زیست محیطی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی
نگـرش هـاي زیسـت محیطـی عبارتنـد از “مجموعـه اي از تمایلات اعتقاداتی، عاطفی و عملی یک فرد کـه بـر روي مسـائل و اقـدامات مربـوط بـه محـیط زیست تمرکز دارد”. نگرشهاي زیست محیطی مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی، تـاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنها نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی توسط ایشان دارد. دانش زیست محیطی عبارت است از “مجموع دانش فرد درباره موضوعات زیست محیطـی و در واقع، به معناي پی بردن به اهمیت محیط زیست است”. دانش زیست محیطی یکی از متغیرهـاي مسـتقل در پـیش بینـی رفتـار خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی میباشد و مردم چینی با دانش زیسـت محیطـی بیشـتر، تمایـل قـوي تـري براي مشارکت در فعالیتهاي مربوط به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارند. همچنین دانش بر نگـرش هـا نیـز تـاثیرگذار است . دانش فرد درباره محیط زیست نقش مهمی در شکل دادن به نگرشهاي مطلوب آنـان بـه خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد .

ngpsco6-300x297.jpg

تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی

توجه به سلامتی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی
توجه به سلامتی عبارت است از “میزانی که یک فرد در فعالیـت هـاي روزمـره خـود نگـران سلامتی خویش است” . مصرف کنندگانی که به سلامتی خـود توجـه دارند، افراد آگاهی هستند که جهت انجام فعالیـت هـاي مـوثر در حفـظ و بهبـود سـلامتی خـود داراي انگیزه هستند . مصرف کننـدگانی کـه مراقـب سـلامتی و محـیط هستند معمولاً نگرشهاي مثبت تري به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارنـد.

درنتیجه توجه مصرف کنندگان به سلامتی خود، تاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنـان نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد.

تمایل به جمعگرایی و نگرش خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی
ویژگی جمعگرایی را به جوامعی نسبت میدهند کـه مـردم آن یکپارچـه و منسجم هستند و به گروه, وفادار هستند. در واقع در فرهنگهاي جمعگرا، افراد اهـداف گـروه و جمعی را بر اهداف فردي و شخصی ترجیح میدهند و حتی حاضرند خـود گروههاي مصرف کننده بـا ارزش هـاي خود را براي گروه قربانی نمایند . جمـع گرایـی نیـز، بـه حمایـت از برنامـه هـاي دوسـتدار محـیط زیسـت تمایـل دارنـد . در حــوزه خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی، مـک کــارتی و شـرام دریافتنــد کــه جمعگرایی مصرف کنندگان تاثیر مثبتی بر اعتقادات و نگرش آنان درباره بازیافت محصـولات دارد.

در نتیجه تمایل به جمع گرایی مصرف کنندگان، تـاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنهـا نسبت به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد.



تاثیر شبکه های اجتماعی بر نگرش خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی
انسـان هـا در محـیط هـاي اجتمـاعی و در گـروه هـاي خـانواده، دوسـتی و سـایر شبکه هاي اجتماعی، باعث اثرگذاري بر سایر اعضا شده و موجب فعـال شـدن احساسـات آنـان میگردند. گرایش اجتمـاعی در میـان مصرف کنندگان سبز و غیر سبز غیرقابل تمایز میباشد و در گروه هایی کـه میـان اعضـا اعتمـاد بالایی وجود دارد، احتمال عملی شدن این تاثیرات بیشتر است.
 

ronaksh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
29
فروش لیوان کاغذی تستر ۷۰ سی سی مناسب جهت تست انواع نوشیدنی ها ، ارائه نوشیدنی های رایگان برای نمونه به مشتریان و تست آن ها در فروشگاه ها ، کافی شاپ ها و ... بسیار کاربرد دارد که شرکت بهکام در طرح ها و مدل های مختلف و اختصاصی به سلیقه خود مشتری ارائه میدهد .

حداقل تیراژ: ۱۰۰۰۰
زمان تحویل: ۱۴ روز
از این سایز از لیوان کاغذی می‌توان برای تست انواع نوشیدنی استفاده کرد. فروشگاه‌های نوشیدنی و غرفه‌داران می‌توانند از این محصول به عنوان لیوان تستر کاغذی استفاده کنند. لیوان‌های کاغذی بهکام با استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب تجربه استفاده لذت بخشی از محصولات یکبارمصرف را برای شما به ارمغان می‌آورد.
از چاپ روی این نوع لیوان کاغذی می‌توانید برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها استفاده کنید.


 
بالا