برگزیده های پرشین تولز

دعوت به همکاری در فروش محصولات آنلاین و دانلودی (نرم افزار، اپلیکیشن و آموزش)

abbas.b

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
5
%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4.png

از دوستان و همکاران عزیز فعال در حوزه های مختلف وبسایت یا وبلاگ دعوت میشود در صورتیکه علاقمند هستند، در فروش برخی محصولات نرم افزاری و آموزشی با ما همکاری کنند.
  • لیست محصولات و درصدهای همکاری در فروش برای هر محصول، پس از ثبت نام در پنل شخصی شما که تحت سیستم فروتل بوده و مستقل از سایت ما می باشد، قابل مشاهده خواهد بود.
  • روش همکاری بسیار آسان بوده و شما کافیست فقط بنرها یا محصولات را در سایت، وبلاگ یا فروشگاه خود معرفی کنید و از طریق لینک مختص به خود به فروش برسانید، تا بدون دخالت ما، مستقیما توسط سیستم همکاری در فروش فروتل، پورسانت خود را دریافت کنید.
    (بدیهی است در صورت افزایش فروش شما، پورسانت هم افزایش خواهد یافت)
  • تسویه حساب برای حسابهای بانک ملی، به صورت هفتگی و به طور خودکار انجام میگیرد.

جهت دریافت لینک ثبت نام، فرم زیر را تکمیل کنید تا بلافاصله لینک ثبت نام برای شما نمایان شود. پس از ثبت نام، لینک محصولات و روشهای تبلیغات یا بنرهای موردنیاز برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

همه افراد فعال در اینترنت، وبلاگ، سایت و شبکه های اجتماعی، یا افرادی که به دنبال کار مکمل و درآمد جانبی هستند (کارمند، خانه دار و...) میتوانند از این موقعیت استفاده نمایند، چون تنها کار شما معرفی این محصولات می باشد و تمامی مراحل فروش و پشتیبانی برعهده ماست. جهت اطمینان از کیفیت محصولات یا پشتیبانی هم در هر لحظه میتوانید مشخصات خریداران را مشاهده نموده و از ایشان جویا شوید.
 

abbas.b

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
5
به 5 نفر اولی که ثبت نام کنند و بازاریابی را شروع نمایند، کف پورسانت هر محصول رو 10 درصد بیشتر از بقیه تعیین میکنیم.(افزایش پورسانت برای فروشهای بالاهم همچنان باقی است)
 
بالا