برگزیده های پرشین تولز

دوازده فیلم سینمایی و کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم تیرانا

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
دوازده فیلم سینمایی و کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم تیرانا

در روزهای آینده پانزدهمین جشنواره فیلم تیرانا در کشور آلبانی برگزار خواهد شد که دوازده فیلم سینمایی و کوتاه ایرانی در این جشنواره به نمایش در می آیند.

فیلم سینمایی «مادری» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلم‌های بلند سینمایی در جشنواره تیرانا نمایش داده خواهد شد. در این فیلم سینمایی که پخش بین المللی آن را بنیاد سینمایی فارابی بر عهده دارد، هانیه توسلی، هومن سیدی و نازنین بیاتی به ایفای نقش می‌پردازند. «مادری» سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در بخش فیلم‌های کوتاه «حيوان» ساخته بهمن و بهرام ارک، «ساختمان شماره ١٣» ساخته امير غلامی و «رتوش» ساخته كاوه مظاهری به نمایش درمی‌آیند. در بخش فيلم هاي دانشجويي هم، فیلم‌ «وقت ناهار» ساخته عليرضا قاسمی و در بخش ويدئو آرت فيلم‌های «پايان» ساخته سعيد نقويان، «پيدايش» ساخته آبتين مظفری و «برچسب» ساخته امير لشگری حضور خواهند داشت.

در بخش انیمیشن‌های کوتاه نیز، فیلم‌های «تماشاچی» ساخته شيدا ماشی، «لایت سايت» ساخته سيد مسلم طباطبايی، «آدم خانگی» ساخته مرضيه ابرار پايدار و «پيشخدمت» ساخته فرنوش صمدی در این جشنواره حضور دارند.
 
بالا