برگزیده های پرشین تولز

دو پیشنهاد قبل از استارت سرمایه گذازی

چقدر این دو پیشنهاد رو عملی می کنید ؟

  • عالی

    Votes: 0 0.0%
  • متوسط

    Votes: 0 0.0%
  • کم

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

kamakgh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
25
محل سکونت
h
اسیر غول سندرم دانش جویان پزشکی نشویم
بارگیری.jpg

تعریف:

سندرم دانشجویان پزشکی به حالتی گفته می‌شود که در آن دانشجوی پزشکی احساس می‌کند خودش علائم بیماری را که مطالعه می‌کند، دارد!

علائم:

دانشجویانی که برای اولین باریک بیماری خطرناک را مطالعه می‌کنند، با آگاهی از علائم این بیماری (با توجه به اهمیت بیماری و شیوع آن) نسبت به این علائم حساس می‌شوند و ممکن است هر نوع احساسی را به‌حساب بیماری بگذارند.
مثلاً دانستن این‌که در آپاندیست درد در کدام نقطه ایجاد می‌شود، باعث جلب‌توجه به همان ناحیه شده و مثلاً هر انقباض گذرای عضلانی یا حرکات روده در آن ناحیه ممکن است به همان درد آپاندیسی تعبیر شود، این اضطراب خود می‌تواند منجر به‌نوعی حالت بی‌اشتهایی شده و دانشجو را در تشخیص خودساخته‌اش مطمئن‌تر کند!

در بهابازار (بورس) هم با نگاه کردن به چند نمودار تعدادی از سهم‌ها که روزی در این قیمت بوده یعنی کف آن را در نظرمی گیرد و یک ‌روزرشد کرده و سقف آن را در نظر می‌گیرند و با خودمی گوید اگر من تو کف خریدم بودم این‌قدر سود می‌کردم.

با یادگیری چند فن (چه در تحلیل فنی (تکنیکال) و چه در بنیادی) وقتی یک یا دو الگو فکر می‌کنند دیگر سهام رو کشف کردند و با خود می‌گوید که من به تونم هفته‌ای 10% سود کسب کنم و با محاسباتی که انجام می‌دهند به این نتیجه می‌رسند که سرمایه آن‌ها سالی 5 برابر می‌شود و فکر می‌کنند که خیلی ساده است و ساده به این موضوع نگاه می‌کنند.

این به یاد داشته باشید که در بهابازار 90% در حال ضرر هستند و 10% سود می‌کنند. بهابازار می‌توانند به اولین شغل شما تبدیل شود درصورتی‌که شما اول در مورد آن آگاهی لازم و آموزش و مهارت کافی کسب کنید.


............................

پیشنهاد دوم
fekr.jpg

طرز فکر ماکروویوی

درک اینکه نتایج سریع رخ نمی‌دهد و به‌مرورزمان است شما رو از فکر اینکه سریع به خواسته خود برسی‌ رو نجات می‌دهد. این باور رو فراموش کنید که به همان سرعتی که غذای فوری آماده می‌شود یا غذا در ماکروویو پخته می‌شود باید موفقیت هم به دست بی یاد.

فقط کافی کمی توجه کنید مثلاً یک‌دفعه چاق نمی‌شوید.

برای رسیدن به موفقیت در بازار سرمایه هم شما باید آموزش ببینید و تجربه کسب کنید و از تجربه دیگران استفاده کنید و پله‌پله موفق شوید





نتیجه:

دچار سندرم دانشجویان پزشکی نشین.

طرز فکر ماکروویوی ممنوع


منبع : https://faranesh.com/business/18574-charkh-dande-bors
 
بالا