AmirHossein.M
Registered User
دیروز 7 شهریور سفارش ثبت کردم فقط به خاطر تبلیغاتی که برای سرویس اشتراک ویژه ش یعنی دیجی پلاس کرده بود ! با گزینه های دیگه دیجی پلاس مثل هدیه نقدی و غیره کار ندارم ,
اما 2تا گزینه ارسال سریع و خط تماس پشتیبانی ویژه اصلا وجود خارجی ندارن !
کالایی که سفارش دادم امروز به دستم نرسید توی زمان مقرر شده
با پشتیبانی آنلاین صحبت کردم بماند که 40 دقیقه طول کشید اخرم جوابمو نداد دوباره من بهش پیام دادم , میگن بررسی میشه تا 24 الی 48 ساعت دیگه ! به به چه ارسال سریع و پشتیبانی ویژه ای ! وعده ارسال 4.5 ساعته میدن بعد برای پشتیبانی دو روز باید صبر کنید

تماس گرفتم با پشتیبانی و پیگیری سفارش , گفتم لغو سفارش چه زمانی هزینه سفارش برمیگرده میگن 24 الی 48 ساعت دیگه , که با توجه به تجربه قبلی که 7 روز طول کشید پول رو پس بدن , پشیمون شدم از لغو سفارش , دوباره پرسیدم الان چیکار میشه کرد؟ اقای اسدی نامی گفتن که بررسی میکنن و اطلاع میدن 24 الی 48 ساعت اینده !
بعد از 2 ساعت sms اومد از دیجی کالا و اعلام کردن که 10 شهریور بازه زمانی انتخابی خودشون 12 تا 15 کالا رو تحویل میدن ! ( اشتراک ویژه ای که خریدم ام که هیچی :| احسنت به کلاهبرداری جدید با نام دیجی پلاس ) حتی اهمیت به این ندادن که بازه زمانی رو اجازه انتخاب بدن به کاربر و من اصلا اون ساعت منزل نیستم بخوام کالا رو تحویل بگیرم !
بعد این وسط اشتراک ویژه دیجی پلاس چی شد پس ؟ نه تلفن جدایی وجود داره برای مشترکین مثلا ویژه ! نه پاسخگویی ویژه ای ! پشتیبان انلاین 40 دقیقه طول کشید جواب نداد دوباره خودم پیام دادم ! فقط کیسه دوختن برای جیب مردم , بدون هیچ خدماتی یه سرویس دروغی ساختن , هیچ شماره تماس ویژه ای وجود نداره , هیچ پیگیری وجود نداره ! حتی شماره تماس دیجی کالا یه اپراتور نداره , پیگیری سفارش ام که کد ثبت سفارش کالا رو بزنی فقط بهت تاریخ جدید ارسال مرسوله رو میگه اونم با پیام ضبط شده !
هزینه اشتراک ویژه رو هم برنمیگردونن , خدمات ام نمیدن , فقط عذرخواهی میکنن , بله سر گردنه س , یه کت شلوار تنت کنی به مردم بگی براتون فلان کارو میکنم اگه پول بدید بهم , بعد که پرداخت کردی بگن ببخشید نشد , ببخشید و عذرخواهی پولی که پرداخت شده رو برمیگردونه ؟ کلاهبرداری به اسم اشتراک ویژه دیجی پلاس رو به چه صورت میشه شکایت کرد ؟ میخوام به ای نماد شکایت کنم , اگر مراجع دیگه برای شکایت هست راهنمایی کنید پیگیری کنیم , اینجوری نمیشه که هرکسی یه سرویسی رو بزنه پول بگیره خدمات نده عذرخواهی کنه پولم برنگردونه
@Hamid2day @MihanV
اما 2تا گزینه ارسال سریع و خط تماس پشتیبانی ویژه اصلا وجود خارجی ندارن !
کالایی که سفارش دادم امروز به دستم نرسید توی زمان مقرر شده
با پشتیبانی آنلاین صحبت کردم بماند که 40 دقیقه طول کشید اخرم جوابمو نداد دوباره من بهش پیام دادم , میگن بررسی میشه تا 24 الی 48 ساعت دیگه ! به به چه ارسال سریع و پشتیبانی ویژه ای ! وعده ارسال 4.5 ساعته میدن بعد برای پشتیبانی دو روز باید صبر کنید
تماس گرفتم با پشتیبانی و پیگیری سفارش , گفتم لغو سفارش چه زمانی هزینه سفارش برمیگرده میگن 24 الی 48 ساعت دیگه , که با توجه به تجربه قبلی که 7 روز طول کشید پول رو پس بدن , پشیمون شدم از لغو سفارش , دوباره پرسیدم الان چیکار میشه کرد؟ اقای اسدی نامی گفتن که بررسی میکنن و اطلاع میدن 24 الی 48 ساعت اینده !
بعد از 2 ساعت sms اومد از دیجی کالا و اعلام کردن که 10 شهریور بازه زمانی انتخابی خودشون 12 تا 15 کالا رو تحویل میدن ! ( اشتراک ویژه ای که خریدم ام که هیچی :| احسنت به کلاهبرداری جدید با نام دیجی پلاس ) حتی اهمیت به این ندادن که بازه زمانی رو اجازه انتخاب بدن به کاربر و من اصلا اون ساعت منزل نیستم بخوام کالا رو تحویل بگیرم !
بعد این وسط اشتراک ویژه دیجی پلاس چی شد پس ؟ نه تلفن جدایی وجود داره برای مشترکین مثلا ویژه ! نه پاسخگویی ویژه ای ! پشتیبان انلاین 40 دقیقه طول کشید جواب نداد دوباره خودم پیام دادم ! فقط کیسه دوختن برای جیب مردم , بدون هیچ خدماتی یه سرویس دروغی ساختن , هیچ شماره تماس ویژه ای وجود نداره , هیچ پیگیری وجود نداره ! حتی شماره تماس دیجی کالا یه اپراتور نداره , پیگیری سفارش ام که کد ثبت سفارش کالا رو بزنی فقط بهت تاریخ جدید ارسال مرسوله رو میگه اونم با پیام ضبط شده !
هزینه اشتراک ویژه رو هم برنمیگردونن , خدمات ام نمیدن , فقط عذرخواهی میکنن , بله سر گردنه س , یه کت شلوار تنت کنی به مردم بگی براتون فلان کارو میکنم اگه پول بدید بهم , بعد که پرداخت کردی بگن ببخشید نشد , ببخشید و عذرخواهی پولی که پرداخت شده رو برمیگردونه ؟ کلاهبرداری به اسم اشتراک ویژه دیجی پلاس رو به چه صورت میشه شکایت کرد ؟ میخوام به ای نماد شکایت کنم , اگر مراجع دیگه برای شکایت هست راهنمایی کنید پیگیری کنیم , اینجوری نمیشه که هرکسی یه سرویسی رو بزنه پول بگیره خدمات نده عذرخواهی کنه پولم برنگردونه
@Hamid2day @MihanV